بهترین دکتر دیابت تبریز

مشخصات بهترین دکتر دیابت و قند خون تبریز در این مطلب برای کسانی قرار داده شده است که قصد درمان بیماری دیابت را داشته و در شهر تبریز زندگی می کنند.

دیابت نوعی بیماری است که در آن سطح گلوکز خون افزایش می یابد. دلیل این امر اختلال در ترشح انسولین (آزادسازی انسولین) و یا اختلال در اثر انسولین است.در افراد مبتلا به دیابت، بدن یا نمی تواند انسولین کافی تولید کند (دیابت نوع 1) یا به انسولین تولیدی خود پاسخ نمی دهد یا هر دو (دیابت نوع 2).

عوارض معمول دیابت شامل حملات قلبی، سکته مغزی، آسیب کلیه، عوارض چشمی و اختلالات گردش خون در پاها است. بنابراین بسیار مهم است فردی که مبتلا به بیماری دیابت است ،برای کنترل قند خون تحت نظر پزشک باشد.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر دیابت تبریز می پردازیم.

بهترین دکتر دیابت تبریز

دکتر امیر بهرامی دکتر دیابت تبریز

دکتر امیر بهرامی دکتر دیابت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر بهرامی
آدرس تبریز ابان پاستورجدید – نبش کوچه گلزار – ساختمان فارابی – طبقه 4
شماره تماس 04135419899

دکتر امیر بهرامی با شماره نظام پزشکی 20035 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر بهرامی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر بهرامی با شماره 04135419899 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ابان پاستورجدید – نبش کوچه گلزار – ساختمان فارابی – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر سید جواد کیانی دکتر متخصص قند خون تبریز

دکتر سید جواد کیانی دکتر متخصص قند خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید جواد کیانی
آدرس تبریز چهارراه باغشمال – جنب مسجد شهید قاضی – ساختمان انیاک – طبقه سوم
شماره تماس 04135578711

دکتر سید جواد کیانی با شماره نظام پزشکی 79555 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید جواد کیانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید جواد کیانی با شماره 04135578711 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه باغشمال – جنب مسجد شهید قاضی – ساختمان انیاک – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر فرامرز حرفه دوست دکتر دیابت تبریز

دکتر فرامرز حرفه دوست دکتر دیابت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرامرز حرفه دوست
آدرس تبریز سربالایی ولی عصر – روبروی خیابان نظامی – ساختمان صدر – طبقه 6
شماره تماس 04133311728

دکتر فرامرز حرفه دوست با شماره نظام پزشکی 31449 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرامرز حرفه دوست برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرامرز حرفه دوست با شماره 04133311728 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سربالایی ولی عصر – روبروی خیابان نظامی – ساختمان صدر – طبقه 6 مراجعه کنید.

دکتر فرزاد نجفی پور دکتر متخصص قند خون تبریز

دکتر فرزاد نجفی پور دکتر متخصص قند خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزاد نجفی پور
آدرس تبریز خیابان آزادی – جنب گلگشت – ساختمان بهاران
شماره تماس 04133250027

دکتر فرزاد نجفی پور با شماره نظام پزشکی 48626 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرزاد نجفی پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزاد نجفی پور با شماره 04133250027 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – جنب گلگشت – ساختمان بهاران مراجعه کنید.

دکتر اکبر علی عسگرزاده دکتر دیابت تبریز

دکتر اکبر علی عسگرزاده دکتر دیابت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکبر علی عسگرزاده
آدرس تبریز خیابان باغشمال – روبروی استادیوم تختی
شماره تماس 04135545434

دکتر اکبر علی عسگرزاده با شماره نظام پزشکی 34206 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اکبر علی عسگرزاده برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکبر علی عسگرزاده با شماره 04135545434 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان باغشمال – روبروی استادیوم تختی مراجعه کنید.

دکتر سیامک شیوا دکتر متخصص قند خون تبریز

دکتر سیامک شیوا دکتر متخصص قند خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیامک شیوا
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – کوچه شفا – کلینیک گلگشت
شماره تماس 04133371081

دکتر سیامک شیوا با شماره نظام پزشکی 47848 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیامک شیوا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیامک شیوا با شماره 04133371081 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – کوچه شفا – کلینیک گلگشت مراجعه کنید.

دکتر ناصر آقا محمدزاده دکتر دیابت تبریز

دکتر ناصر آقا محمدزاده دکتر دیابت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر آقا محمدزاده
آدرس تبریز میدان جانبازان، مجتمع پزشکی نور، طبقه دوم
شماره تماس 04133355309

دکتر ناصر آقا محمدزاده با شماره نظام پزشکی 45977 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ناصر آقا محمدزاده برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر آقا محمدزاده با شماره 04133355309 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز میدان جانبازان، مجتمع پزشکی نور، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر زین العابدین نورچشمه دکتر متخصص قند خون تبریز

دکتر زین العابدین نورچشمه دکتر متخصص قند خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زین العابدین نورچشمه
آدرس تبریز سه راهی گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه هشتم – واحد 6
شماره تماس 04133374361

دکتر زین العابدین نورچشمه با شماره نظام پزشکی 75276 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر زین العابدین نورچشمه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زین العابدین نورچشمه با شماره 04133374361 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سه راهی گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه هشتم – واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر مجید مبصری دکتر دیابت تبریز

دکتر مجید مبصری دکتر دیابت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید مبصری
آدرس تبریز فلکه دانشگاه – ساختمان نور
شماره تماس 04133250455

دکتر مجید مبصری با شماره نظام پزشکی 20175 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید مبصری برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید مبصری با شماره 04133250455 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز فلکه دانشگاه – ساختمان نور مراجعه کنید.

دکتر وحدت زنبوری دکتر متخصص قند خون تبریز

دکتر وحدت زنبوری دکتر متخصص قند خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحدت زنبوری
آدرس تبریز خیابان آزادی – مابین چهارراه شهید منتظری و حافظ – مرکز آموزشی و درمانی سینا
شماره تماس 04135498104

دکتر وحدت زنبوری با شماره نظام پزشکی 40620 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر وحدت زنبوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحدت زنبوری با شماره 04135498104 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – مابین چهارراه شهید منتظری و حافظ – مرکز آموزشی و درمانی سینا مراجعه کنید.

دکتر سهیلا ولی زاده دکتر دیابت تبریز

دکتر سهیلا ولی زاده دکتر دیابت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سهیلا ولی زاده
آدرس تبریز بلوار نیایش (کمربندی میانی)جنب پل پیشقدم،مجتمع پزشکی سلامت طبقه چهارم واحد G
شماره تماس 04133259557

دکتر سهیلا ولی زاده با شماره نظام پزشکی 86922 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سهیلا ولی زاده برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سهیلا ولی زاده با شماره 04133259557 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار نیایش (کمربندی میانی)جنب پل پیشقدم،مجتمع پزشکی سلامت طبقه چهارم واحد G مراجعه کنید.

دکتر ایوب ابراهیمی دکتر متخصص قند خون تبریز

دکتر ایوب ابراهیمی دکتر متخصص قند خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایوب ابراهیمی
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان گلگشت – طبقه چهارم
شماره تماس 04133372000

دکتر ایوب ابراهیمی با شماره نظام پزشکی 40385 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ایوب ابراهیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایوب ابراهیمی با شماره 04133372000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – ساختمان گلگشت – طبقه چهارم مراجعه کنید.

دکتر اسمعیل فرجی دکتر دیابت تبریز

دکتر اسمعیل فرجی دکتر دیابت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسمعیل فرجی
آدرس تبریز کنارگذر میانی(کمربندی میانی)، جنب روگذر پیشقدم، پلی کلینیک سلامت، طبقه3
شماره تماس 04133259501

دکتر اسمعیل فرجی با شماره نظام پزشکی 59111 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسمعیل فرجی برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسمعیل فرجی با شماره 04133259501 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کنارگذر میانی(کمربندی میانی)، جنب روگذر پیشقدم، پلی کلینیک سلامت، طبقه3 مراجعه کنید.

دکتر فاروق اصفهانیان فر دکتر متخصص قند خون تبریز

دکتر فاروق اصفهانیان فر دکتر متخصص قند خون تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاروق اصفهانیان فر
آدرس تبریز خیابان شریعتی جنوبی -روبروی سینما وحدت سابق- پلاک 69
شماره تماس 04135553888

دکتر فاروق اصفهانیان فر با شماره نظام پزشکی 27368 متخصص درمان بیماری دیابت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص دیابت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکل قند خون بالا را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فاروق اصفهانیان فر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاروق اصفهانیان فر با شماره 04135553888 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان شریعتی جنوبی -روبروی سینما وحدت سابق- پلاک 69 مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا امان اللهی سودمند دکتر دیابت تبریز

دکتر محمدرضا امان اللهی سودمند دکتر دیابت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا امان اللهی سودمند
آدرس تبریز آذربایجان شرقی – تبریز – تبریز17 شهریور جدید -بین طالقانی وشریعتی- جنب داروخانه سارا
شماره تماس 04135559174

دکتر محمدرضا امان اللهی سودمند با شماره نظام پزشکی 26025 پزشکی ماهر در زمینه ی درمان بیماری هایی مانند دیابت هستند که به تشخیص و درمان بیماری هایی مانند قند خون در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر دیابت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا امان اللهی سودمند برای درمان بیماری قند خون بالا (هیپرگلیسمی )اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص قند خون تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا امان اللهی سودمند با شماره 04135559174 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز آذربایجان شرقی – تبریز – تبریز17 شهریور جدید -بین طالقانی وشریعتی- جنب داروخانه سارا مراجعه کنید.

بهترین دکتر دیابت تبریز چه کسی است ؟

بهترین دکتر دیابت، یک تخصصی در زمینه بیماری دیابت با تجربه و دانش کافی است. مشخصاتی که بهترین دکتر دیابت باید داشته باشد عبارتند از:

تخصص در بیماری دیابت: بهترین دکتر دیابت باید تخصص و تجربه کافی در زمینه بیماری دیابت داشته باشد. این شامل دانش در مورد تشخیص، درمان و مدیریت دیابت است.
مدرک تخصصی: بهترین دکتر دیابت باید دارای مدرک تخصصی معتبر و شناخته شده در زمینه بیماری دیابت باشد. مدارکی مانند فوق‌تخصص دیابت، تخصص داخلی، تخصص غدد و متابولیسم و سایر مدارک مرتبط می‌توانند نشانگر تخصص دکتر باشند.
تجربه کاری: دکتر دیابت با سابقه کاری معتبر و تجربه در درمان بیماران دیابتی، بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. تجربه کاری در مواجهه با موارد مختلف دیابت و مدیریت آن می‌تواند اطمینان بخش باشد.
به‌روز بودن در دانش علمی: بهترین دکتر دیابت تبریز باید با دانش و پژوهش‌های جدید در زمینه بیماری دیابت به‌روز باشد. او باید با تغییرات در روش‌های درمانی، فناوری‌های جدید و رویکردهای نوین در مدیریت دیابت آشنا باشد.
ارتباط و احترام به بیمار: بهترین دکتر دیابت باید دارای مهارت‌های ارتباطی بالا و توانایی برقراری ارتباط مؤثر با بیماران باشد. او باید به نیازها و مشکلات بیماران گوش داده و به آنها احترام بگذارد.
تیم درمانی: بهترین دکتر دیابت باید همکاری مؤثر با تیم درمانی داشته باشد. این شامل همکاری با متخصصین تغذیه، مشاوره‌گران، پرستاران و سایر اعضای تیم درمانی است.
به طور کلی، بهترین دکتر دیابت کسی است که دارای تخصص، تجربه، به‌روز بودن در دانش علمی و توانایی برقراری ارتباط مؤثر با بیماران است. انتخاب بهترین دکتر دیابت بستگی به نیازها و ترجیحات شخصی شما دارد.

دلایل مراجعه به دکتر دیابت تبریز

مراجعه به دکتر دیابت در تبریز می‌تواند به دلایل مختلفی صورت گیرد. برخی از اصلی‌ ترین دلایل مراجعه به دکتر دیابت عبارتند از:

تشخیص دیابت: اگر شما علائمی مشابه دیابت نظیر ادرار بیش از حد، تشنج، خستگی شدید، افزایش سردرد و تشنج، افزایش اشتها یا کاهش وزن بی‌دلیل دارید، مراجعه به دکتر دیابت برای تشخیص دیابت ضروری است.

کنترل دیابت: اگر قبلاً دیابت شما تشخیص داده شده است و در حال مدیریت بیماری هستید، مراجعه منظم به دکتر دیابت تبریز برای کنترل و پیگیری وضعیت قند خون، ارزیابی عوارض بیماری و تنظیم برنامه درمانی جدید الزامی است.

آموزش و مشاوره: دکتر دیابت می‌ تواند به شما آموزش و مشاوره لازم را درباره رژیم غذایی مناسب، استفاده از داروها، تزریق انسولین، کنترل قند خون و مدیریت استرس ارائه دهد. مراجعه به دکتر دیابت می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر درک کنید که چگونه باید با بیماری دیابت زندگی کنید.

عوارض و مشکلات: دیابت می‌ تواند به عوارض و مشکلاتی نظیر عوارض قلبی، عصبی، چشمی، کلیوی و سایر سیستم‌ های بدن منجر شود. مراجعه به دکتر دیابت برای ارزیابی و مدیریت عوارض و مشکلات مربوطه الزامی است.

بارداری و دیابت حاملگی: اگر شما باردار هستید و دیابت حاملگی دارید یا در گذشته تجربه دیابت حاملگی داشته‌ اید، مراجعه به دکتر دیابت برای کنترل قند خون و پیگیری منظم در طول بارداری ضروری است.مهم است تا برای هرگونه مشکل یا نگرانی مربوط به دیابت، با دکتر دیابت خود مشورت کنید. پزشک می‌ تواند بر اساس وضعیت شما، نیازهای شما را تشخیص دهد و برنامه درمانی مناسب را تعیین کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *