بهترین دکتر جراح فک و صورت رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر جراح فک و صورت رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل ترمیمی یا زیبایی، نیاز به انجام عمل جراحی دهان،فک و یا صورت دارید.

جراحان فک و صورت پزشکانی هستند که بیماری ها و مشکلات مختلف را نه تنها در دهان بلکه در ناحیه صورت، سر و گردن به وسیله جراحی درمان می کنند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان جراح فک و وصورت شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر جراح دهان،فک و صورت رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه انجام عمل های جراحی مختلف در صورت و فک و دهان تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

 

بهترین دکتر جراح فک و صورت رشت

◀ دکتر صفا متوسلی دکتر جراح فک و صورت رشت

دکتر صفا متوسلی دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر صفا متوسلی
آدرس رشت گلسار – میدان باستانی شعار(صابرین) – مرکز خرید ایرانیان – طبقه نهم
شماره تماس 01332124400

دکتر صفا متوسلی با شماره نظام پزشکی 39419 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر صفا متوسلی برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر صفا متوسلی با شماره 01332124400 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – میدان باستانی شعار(صابرین) – مرکز خرید ایرانیان – طبقه نهم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر غلامحسین ادهم فومنی دکتر جراح دهان،فک و صورت رشت

دکتر غلامحسین ادهم فومنی دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامحسین ادهم فومنی
آدرس رشت چهارراه گلسار خیابان نواب ساختمان پویا – طبقه اول
شماره تماس 01332110976

دکتر غلامحسین ادهم فومنی با شماره نظام پزشکی 44672 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر غلامحسین ادهم فومنی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامحسین ادهم فومنی با شماره 01332110976 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار خیابان نواب ساختمان پویا – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فریبرز فقیهی دکتر جراح فک و صورت رشت

دکتر فریبرز فقیهی دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریبرز فقیهی
آدرس رشت گلسار، گلباغ نماز، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه 10، واحد 3
شماره تماس 01332135047

دکتر فریبرز فقیهی با شماره نظام پزشکی 31819 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریبرز فقیهی برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریبرز فقیهی با شماره 01332135047 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، گلباغ نماز، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه 10، واحد 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عیسی عبدی دکتر جراح دهان،فک و صورت رشت

دکتر عیسی عبدی دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر عیسی عبدی
آدرس رشت چهارراه صابرین – کوچه شیرینی همایون – ساختمان هخامنش – طبقه 7
شماره تماس 01332116756

دکتر عیسی عبدی با شماره نظام پزشکی 109821 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر عیسی عبدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر عیسی عبدی با شماره 01332116756 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه صابرین – کوچه شیرینی همایون – ساختمان هخامنش – طبقه 7 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اکبر رضایی دکتر جراح فک و صورت رشت

دکتر اکبر رضایی دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکبر رضایی
آدرس رشت چهار راه گلسار خیابان نواب کوچه اقاقیا ساختمان کبیر طبقه سوم
شماره تماس 01332132877

دکتر اکبر رضایی با شماره نظام پزشکی 37314 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اکبر رضایی برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکبر رضایی با شماره 01332132877 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار خیابان نواب کوچه اقاقیا ساختمان کبیر طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید محمد طالب زاده دکتر جراح دهان،فک و صورت رشت

دکتر سید محمد طالب زاده دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد طالب زاده
آدرس رشت بلوار قلی پور، جنب بیمارستان پارس، ساختمان پارس طب،طبقه دوم، واحد 25
شماره تماس 01332125002

دکتر سید محمد طالب زاده با شماره نظام پزشکی 111281 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید محمد طالب زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد طالب زاده با شماره 01332125002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار قلی پور، جنب بیمارستان پارس، ساختمان پارس طب،طبقه دوم، واحد 25 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پرهام بلوری دکتر جراح فک و صورت رشت

دکتر پرهام بلوری دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر پرهام بلوری
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – کوچه میلاد – روبروی داروخانه ابن سینا – ساختمان درفک – طبقه دوم
شماره تماس 01332119683

دکتر پرهام بلوری با شماره نظام پزشکی 154453 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر پرهام بلوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر پرهام بلوری با شماره 01332119683 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – کوچه میلاد – روبروی داروخانه ابن سینا – ساختمان درفک – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیمین رستم خانی دکتر جراح دهان،فک و صورت رشت

دکتر سیمین رستم خانی دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیمین رستم خانی
آدرس رشت گلباغ نماز – روبروی اداره کمیته امداد – جنب کلینیک ایران – عمارت پارس – طبقه چهارم – واحد13
شماره تماس 01333721587

دکتر سیمین رستم خانی با شماره نظام پزشکی 156148 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیمین رستم خانی برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیمین رستم خانی با شماره 01333721587 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلباغ نماز – روبروی اداره کمیته امداد – جنب کلینیک ایران – عمارت پارس – طبقه چهارم – واحد13 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مانوشا امیری دکتر جراح فک و صورت رشت

دکتر مانوشا امیری دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مانوشا امیری
آدرس رشت گلسار ، نواب ، برج نواب ، طبقه 5 ، واحد 9
شماره تماس 01332132644

دکتر مانوشا امیری با شماره نظام پزشکی 128902 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مانوشا امیری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مانوشا امیری با شماره 01332132644 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار ، نواب ، برج نواب ، طبقه 5 ، واحد 9 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر وجیهه ایزدی خواه دکتر جراح دهان،فک و صورت رشت

دکتر وجیهه ایزدی خواه دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر وجیهه ایزدی خواه
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – کوچه میلاد – ساختمان پایا – طبقه 2 – واحد 5
شماره تماس 01332135121

دکتر وجیهه ایزدی خواه با شماره نظام پزشکی 108483 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر وجیهه ایزدی خواه برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر وجیهه ایزدی خواه با شماره 01332135121 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – کوچه میلاد – ساختمان پایا – طبقه 2 – واحد 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حبیب عبدالهی‌ دکتر جراح فک و صورت رشت

دکتر حبیب عبدالهی‌ دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حبیب عبدالهی‌
آدرس رشت خیابان انقلاب(حاجی آباد) روبروی داروخانه دکتر تابان جنب بانک سپه ساختمان گاندی طبقه دوم
شماره تماس 01333244478

دکتر حبیب عبدالهی‌ با شماره نظام پزشکی 156313 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حبیب عبدالهی‌ مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حبیب عبدالهی‌ با شماره 01333244478 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان انقلاب(حاجی آباد) روبروی داروخانه دکتر تابان جنب بانک سپه ساختمان گاندی طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نفیسه خانجانی دکتر جراح دهان،فک و صورت رشت

دکتر نفیسه خانجانی دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نفیسه خانجانی
آدرس رشت گلسار. خیابان نواب. پشت اداره پست. ساختمان دکتر بنیادی. واحد 17
شماره تماس 01332135747

دکتر نفیسه خانجانی با شماره نظام پزشکی 132477 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر نفیسه خانجانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نفیسه خانجانی با شماره 01332135747 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار. خیابان نواب. پشت اداره پست. ساختمان دکتر بنیادی. واحد 17 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیرمحمد یوسفی دکتر جراح فک و صورت رشت

دکتر امیرمحمد یوسفی دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرمحمد یوسفی
آدرس رشت چهاراه گلسار _کوچه عسگری _بن بست یاسمن _ساختمان پارسا. طبقه سوم واحد 6
شماره تماس 01332133749

دکتر امیرمحمد یوسفی با شماره نظام پزشکی 147141 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیرمحمد یوسفی برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرمحمد یوسفی با شماره 01332133749 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهاراه گلسار _کوچه عسگری _بن بست یاسمن _ساختمان پارسا. طبقه سوم واحد 6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یاسمن صادقی دکتر جراح دهان،فک و صورت رشت

دکتر یاسمن صادقی دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر یاسمن صادقی
آدرس رشت بلوار سمیه.جنب بیمارستان گلسار خیابان 142 ساختمان اکباتان ط2 واحد 9
شماره تماس 01332123896

دکتر یاسمن صادقی با شماره نظام پزشکی 125698 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر یاسمن صادقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر یاسمن صادقی با شماره 01332123896 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار سمیه.جنب بیمارستان گلسار خیابان 142 ساختمان اکباتان ط2 واحد 9 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شیرین مدبرنیا دکتر جراح فک و صورت رشت

دکتر شیرین مدبرنیا دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیرین مدبرنیا
آدرس رشت گلسار، بلوار سمیه، جنب بیمارستان گیل (گلسار)، خیابان 142، ساختمان پزشکان اکباتان، طبقه 6، واحد 25
شماره تماس 09362326649

دکتر شیرین مدبرنیا با شماره نظام پزشکی 148139 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شیرین مدبرنیا برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیرین مدبرنیا با شماره 09362326649 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، بلوار سمیه، جنب بیمارستان گیل (گلسار)، خیابان 142، ساختمان پزشکان اکباتان، طبقه 6، واحد 25 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زهرا علمی دکتر جراح دهان،فک و صورت رشت

دکتر زهرا علمی دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا علمی
آدرس رشت چهار راه گلسار. نبش سرپرستی بانک ملی، خیابان شهید بخت پسند ،روبه روی اداره کار و رفاه اجتماعی ، مجتمع پزشکان باران . طبقه سوم . واحد وسط
شماره تماس 01332125192

دکتر زهرا علمی با شماره نظام پزشکی 125268 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت رشت در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر زهرا علمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا علمی با شماره 01332125192 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار. نبش سرپرستی بانک ملی، خیابان شهید بخت پسند ،روبه روی اداره کار و رفاه اجتماعی ، مجتمع پزشکان باران . طبقه سوم . واحد وسط مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیده سمیرا کاولی دکتر جراح فک و صورت رشت

دکتر سیده سمیرا کاولی دکتر جراح فک و صورت رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده سمیرا کاولی
آدرس رشت چهار راه گلسار – بلوار شهید انصاری – خیابان شهید بخت پسند – ساختمان پزشکان ماهرو – طبقه دوم – واحد 6
شماره تماس 01333126882

دکتر سیده سمیرا کاولی با شماره نظام پزشکی 127818 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیده سمیرا کاولی برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده سمیرا کاولی با شماره 01333126882 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – بلوار شهید انصاری – خیابان شهید بخت پسند – ساختمان پزشکان ماهرو – طبقه دوم – واحد 6 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *