بهترین دکتر جراح بینی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر جراح بینی رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل بهبود ظاهر یا مشکلات تنفسی نیاز به انجام عمل جراحی بینی دارید.

مراجعه به دکتر جراح بینی اغلب به دلیل اهداف زیبایی صورت میگیرد ، با این حال برخی افراد به دلیل مشکلات انحراف بینی و تنفسی نیز، برای انجام عمل بینی به دکتر متخصص جراحی بینی مراجعه می کنند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان جراح بینی شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر جراح بینی رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه انجام عمل جراحی بینی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر جراح بینی رشت

◀ دکتر محمد صادقی دکتر جراح بینی رشت

دکتر محمد صادقی دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد صادقی
آدرس رشت خیابان گلسار – خ سمیه – جنب بیمارستان گلسار- خ 142 – ساختمان پزشکان اکباتان – طبقه 5
شماره تماس 01332124123

دکتر محمد صادقی با شماره نظام پزشکی 70322 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد صادقی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد صادقی با شماره 01332124123 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان گلسار – خ سمیه – جنب بیمارستان گلسار- خ 142 – ساختمان پزشکان اکباتان – طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمود تقی زاده کلیدبری دکتر جراح بینی 

دکتر محمود تقی زاده کلیدبری دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود تقی زاده کلیدبری
آدرس رشت چهار راه گلسار ، کوچه عسگری ، جنب درمانگاه تخت جمشید ، مجتمع پزشکی فاطیما ، طبقه 2 ، واحد 4
شماره تماس 01332115958

دکتر محمود تقی زاده کلیدبری با شماره نظام پزشکی 75212 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمود تقی زاده کلیدبری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود تقی زاده کلیدبری با شماره 01332115958 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار ، کوچه عسگری ، جنب درمانگاه تخت جمشید ، مجتمع پزشکی فاطیما ، طبقه 2 ، واحد 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد طلوعی دکتر جراح بینی رشت

دکتر محمد طلوعی دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد طلوعی
آدرس رشت میدان صابرین – بلوار نماز – انتهای پل – روبرویی دبیرستان دخترانه شاهد – ما بین داروخانه دکتر مریم محقق و دکتر جلالی پور – ساختمان توکا – طبقه اول
شماره تماس 01332133277

دکتر محمد طلوعی با شماره نظام پزشکی 46362 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد طلوعی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد طلوعی با شماره 01332133277 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان صابرین – بلوار نماز – انتهای پل – روبرویی دبیرستان دخترانه شاهد – ما بین داروخانه دکتر مریم محقق و دکتر جلالی پور – ساختمان توکا – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید فلاحتی دکتر جراح بینی 

دکتر سعید فلاحتی دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید فلاحتی
آدرس رشت چهارراه گلسار، ساختمان بوسار، طبقه اول
شماره تماس 01332115984

دکتر سعید فلاحتی با شماره نظام پزشکی 24219 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سعید فلاحتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید فلاحتی با شماره 01332115984 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، ساختمان بوسار، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید محمد طالب زاده دکتر جراح بینی رشت

دکتر سید محمد طالب زاده دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد طالب زاده
آدرس رشت بلوار قلی پور، جنب بیمارستان پارس، ساختمان پارس طب،طبقه دوم، واحد 25
شماره تماس 01332125002

دکتر سید محمد طالب زاده با شماره نظام پزشکی 111281 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید محمد طالب زاده برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد طالب زاده با شماره 01332125002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار قلی پور، جنب بیمارستان پارس، ساختمان پارس طب،طبقه دوم، واحد 25 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عیسی عبدی دکتر جراح بینی 

دکتر عیسی عبدی دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر عیسی عبدی
آدرس رشت چهارراه صابرین – کوچه شیرینی همایون – ساختمان هخامنش – طبقه 7
شماره تماس 01332116756

دکتر عیسی عبدی با شماره نظام پزشکی 109821 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر عیسی عبدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر عیسی عبدی با شماره 01332116756 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه صابرین – کوچه شیرینی همایون – ساختمان هخامنش – طبقه 7 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدابراهیم نقوی دکتر جراح بینی رشت

دکتر سیدابراهیم نقوی دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدابراهیم نقوی
آدرس رشت میدان گلسار – مجتمع پزشکی سهیل
شماره تماس 01332110460

دکتر سیدابراهیم نقوی با شماره نظام پزشکی 13858 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدابراهیم نقوی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدابراهیم نقوی با شماره 01332110460 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان گلسار – مجتمع پزشکی سهیل مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حبیب گرجی پور دکتر جراح بینی 

دکتر حبیب گرجی پور دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حبیب گرجی پور
آدرس رشت چهارراه گلسار، ساختمان ام آر آی، طبقه 4
شماره تماس 01332112055

دکتر حبیب گرجی پور با شماره نظام پزشکی 18170 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حبیب گرجی پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حبیب گرجی پور با شماره 01332112055 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، ساختمان ام آر آی، طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی حسینی دکتر جراح بینی رشت

دکتر علی حسینی دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی حسینی
آدرس رشت چهارراه گلسار ساختمان پزشکان دانا طبقه4 واحد44
شماره تماس 01332131356

دکتر علی حسینی با شماره نظام پزشکی 152271 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی حسینی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی حسینی با شماره 01332131356 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار ساختمان پزشکان دانا طبقه4 واحد44 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سمیه رشیدشمالی دکتر جراح بینی 

دکتر سمیه رشیدشمالی دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیه رشیدشمالی
آدرس رشت چهارراه گلسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه 3
شماره تماس 01333122467

دکتر سمیه رشیدشمالی با شماره نظام پزشکی 111488 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سمیه رشیدشمالی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیه رشیدشمالی با شماره 01333122467 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سامان رضائیان دکتر جراح بینی رشت

دکتر سامان رضائیان دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سامان رضائیان
آدرس رشت گلسار، میدان صابرین، بلوار نماز، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه 11
شماره تماس 01332135135

دکتر سامان رضائیان با شماره نظام پزشکی 131340 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سامان رضائیان برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سامان رضائیان با شماره 01332135135 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار، میدان صابرین، بلوار نماز، ساختمان پزشکان آتیه، طبقه 11 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهسا نسیمی دوست دکتر جراح بینی 

دکتر مهسا نسیمی دوست دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهسا نسیمی دوست
آدرس رشت پل بوسار ساختمان پزشکان دانا طبقه ۵ واحد ۵۸
شماره تماس 01332117382

دکتر مهسا نسیمی دوست با شماره نظام پزشکی 142182 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهسا نسیمی دوست مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهسا نسیمی دوست با شماره 01332117382 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پل بوسار ساختمان پزشکان دانا طبقه ۵ واحد ۵۸ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شادمان نعمتی نقلبری دکتر جراح بینی رشت

دکتر شادمان نعمتی نقلبری دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر شادمان نعمتی نقلبری
آدرس رشت چهارراه گلسار- پشت مخابرات- خیابان بنت الهدی- ساختمان یاشار-طبقه2
شماره تماس 01333238306

دکتر شادمان نعمتی نقلبری با شماره نظام پزشکی 73320 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شادمان نعمتی نقلبری برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر شادمان نعمتی نقلبری با شماره 01333238306 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- پشت مخابرات- خیابان بنت الهدی- ساختمان یاشار-طبقه2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی پرنداور دکتر جراح بینی 

دکتر علی پرنداور دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی پرنداور 
آدرس رشت اول خیابان نامجو روبروی درب بزرگ بیمارستان پور سینا ساختمان پزشکان سیناطبقه 1
شماره تماس 0133335084

دکتر علی پرنداور با شماره نظام پزشکی 35886 متخصص جراحی بینی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی بینی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص جراحی بینی رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی بینی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی پرنداور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی خوب در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی پرنداور با شماره 0133335084 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت اول خیابان نامجو روبروی درب بزرگ بیمارستان پور سینا ساختمان پزشکان سیناطبقه 1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر منصور عاطف یکتا دکتر جراح بینی رشت

دکتر منصور عاطف یکتا دکتر جراح بینی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصور عاطف یکتا
آدرس رشت پارک شهر- نرسیده به پل لامپ سازی
شماره تماس 01333366656

دکتر منصور عاطف یکتا با شماره نظام پزشکی 11866 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی بینی هستند که به انجام عمل های بینی در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بینی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر منصور عاطف یکتا برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح بینی می توانید برای رزرو نوبت دکتر منصور عاطف یکتا با شماره 01333366656 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پارک شهر- نرسیده به پل لامپ سازی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *