بهترین دکتر تغذیه رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر تغذیه رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل تصمیم برای کاهش یا افزایش وزن و یا اهداف دیگر، نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه دارید.

متخصص تغذیه پزشکی است که اطلاعات و راهنمایی های مبتنی بر شواهد را در مورد تأثیرات غذا و تغذیه به افرادی که به دنبال بهبود سلامت خود هستند ارائه می دهد.متخصصین تغذیه به بیماران در مورد مسائل تغذیه، از تهیه برنامه های غذایی گرفته تا کمک به آنها برای مدیریت دیابت و برای اهدافی مانند کاهش یا افزایش وزن، مشاوره ارائه می دهند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان تغذیه شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه درمان مشکلات و بیماری های جسمی با ایجاد برنامه های تغذیه ای تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر تغذیه رشت

◀ دکتر امیرحسین خلخالی راد دکتر تغذیه رشت

دکتر امیرحسین خلخالی راد دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسین خلخالی راد
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – برج نواب – طبقه هفتم – واحد13
شماره تماس 01333132645

دکتر امیرحسین خلخالی راد با شماره نظام پزشکی ت4762 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیرحسین خلخالی راد برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین خلخالی راد با شماره 01333132645 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – برج نواب – طبقه هفتم – واحد13 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرزانه فراهانی دکتر تغذیه 

دکتر فرزانه فراهانی دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزانه فراهانی
آدرس رشت چهارراه گلسار خ نواب نبش کوچه ۸۷(روبروی رادیولوژی دکتر سمنانی)س صابر ط٤واحد١١
شماره تماس 01332121882

دکتر فرزانه فراهانی با شماره نظام پزشکی ت2189 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرزانه فراهانی برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزانه فراهانی با شماره 01332121882 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار خ نواب نبش کوچه ۸۷(روبروی رادیولوژی دکتر سمنانی)س صابر ط٤واحد١١ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هدیه رمضانی دکتر تغذیه رشت

دکتر هدیه رمضانی دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر هدیه رمضانی
آدرس رشت میدان صابرین- ابتدای بلوار نماز-ساختمان پزشکان آتیه-طبقه ۷-واحد ۶
شماره تماس 01332133760

دکتر هدیه رمضانی با شماره نظام پزشکی ت5725 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هدیه رمضانی برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر هدیه رمضانی با شماره 01332133760 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان صابرین- ابتدای بلوار نماز-ساختمان پزشکان آتیه-طبقه ۷-واحد ۶ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهه پوریوسفی دکتر تغذیه 

دکتر الهه پوریوسفی دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهه پوریوسفی
آدرس رشت خیابان نواب کوچه آبان ساختمان آیرین طبقه 4 واحد 8
شماره تماس 01332114093

دکتر الهه پوریوسفی با شماره نظام پزشکی  ت5412 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر الهه پوریوسفی برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهه پوریوسفی با شماره 01332114093 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب کوچه آبان ساختمان آیرین طبقه 4 واحد 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمیرا مودب سیگاری دکتر تغذیه رشت

دکتر حمیرا مودب سیگاری دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیرا مودب سیگاری
آدرس رشت چهارراه گلسار خیابان نواب روبروی داروخانه دکتر کمالی کوچه امانی ساختمان پاسارگاد طبقه اول واحد 2
شماره تماس 01332117701

دکتر حمیرا مودب سیگاری با شماره نظام پزشکی ت6330 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیرا مودب سیگاری برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیرا مودب سیگاری با شماره 01332117701 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار خیابان نواب روبروی داروخانه دکتر کمالی کوچه امانی ساختمان پاسارگاد طبقه اول واحد 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید دعائی دکتر تغذیه 

دکتر سعید دعائی دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید دعائی
آدرس رشت بلوار شهید بهشتی – بعد از پل رازی – ابتدای خیابان شهید بلال زاده – کلینیک تخصصی و فوق تخصصی رازی
شماره تماس 0134401

دکتر سعید دعائی با شماره نظام پزشکی ت3256 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید دعائی برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید دعائی با شماره 0134401 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار شهید بهشتی – بعد از پل رازی – ابتدای خیابان شهید بلال زاده – کلینیک تخصصی و فوق تخصصی رازی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیده نرجس میرراجعی دکتر تغذیه رشت

دکتر سیده نرجس میرراجعی دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده نرجس میرراجعی
آدرس رشت ضیابری فاز یک – نرسیده به تقاطع سام – روبروی بریدگی – ساختمان ستاره شهر – بلوک 2 – طبقه 3 – واحد 5
شماره تماس 01333231059

دکتر سیده نرجس میرراجعی با شماره نظام پزشکی ت2222 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیده نرجس میرراجعی برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده نرجس میرراجعی با شماره 01333231059 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت ضیابری فاز یک – نرسیده به تقاطع سام – روبروی بریدگی – ساختمان ستاره شهر – بلوک 2 – طبقه 3 – واحد 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد میبودی دکتر تغذیه 

دکتر محمد میبودی دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد میبودی
آدرس رشت چهار راه پورسینا – ابتدای چله خانه – جنب بانک تجارت -ساختمان ایرانیان – واحد 12
شماره تماس 01333336627

دکتر محمد میبودی با شماره نظام پزشکی ت6169 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد میبودی برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد میبودی با شماره 01333336627 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه پورسینا – ابتدای چله خانه – جنب بانک تجارت -ساختمان ایرانیان – واحد 12 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نسترن رفیعی پور دکتر تغذیه رشت

دکتر نسترن رفیعی پور دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسترن رفیعی پور
آدرس رشت چهار راه گلسار – خیابان نواب – کوچه میلاد- ساختمان پایا – طبقه سوم – واحد ۱۱
شماره تماس 01332135228

دکتر نسترن رفیعی پور با شماره نظام پزشکی ت6457 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نسترن رفیعی پور برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسترن رفیعی پور با شماره 01332135228 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – خیابان نواب – کوچه میلاد- ساختمان پایا – طبقه سوم – واحد ۱۱ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مسعود رمضانی پور دکتر تغذیه 

دکتر مسعود رمضانی پور دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود رمضانی پور 
آدرس رشت چهار راه پورسینا – خیابان دکترحشمت – ساختمان ایرانیان – طبقه اول – واحد 3
شماره تماس 01333329562

دکتر مسعود رمضانی پور با شماره نظام پزشکی  ت1103 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مسعود رمضانی پور برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود رمضانی پور با شماره 01333329562 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه پورسینا – خیابان دکترحشمت – ساختمان ایرانیان – طبقه اول – واحد 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نازنین منتظری دکتر تغذیه رشت

دکتر نازنین منتظری دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نازنین منتظری
آدرس رشت چهارراه گلسار، پل بوسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه اول واحد ۱۴
شماره تماس 01332121534

دکتر نازنین منتظری با شماره نظام پزشکی ت7933 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نازنین منتظری برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نازنین منتظری با شماره 01332121534 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، پل بوسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه اول واحد ۱۴ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نسرین عاقلی دکتر تغذیه 

دکتر نسرین عاقلی دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین عاقلی
آدرس رشت خیابان بیستون- ساختمان بیستون- طبقه2
شماره تماس 01333251937

دکتر نسرین عاقلی با شماره نظام پزشکی ت1238 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نسرین عاقلی برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین عاقلی با شماره 01333251937 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان بیستون- ساختمان بیستون- طبقه2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آتوسا بخشی زاد دکتر تغذیه رشت

دکتر آتوسا بخشی زاد دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آتوسا بخشی زاد
آدرس رشت چهار راه گلسار_بوستان ملت _خیابان احمد زاده_روبرو آبنما پارک ملت ساختمان پزشکان فاطیما_طبقه دوم_واحد ۲
شماره تماس 01333738224

دکتر آتوسا بخشی زاد با شماره نظام پزشکی ت7096 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آتوسا بخشی زاد برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر آتوسا بخشی زاد با شماره 01333738224 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار_بوستان ملت _خیابان احمد زاده_روبرو آبنما پارک ملت ساختمان پزشکان فاطیما_طبقه دوم_واحد ۲ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شایان اکبری دکتر تغذیه 

دکتر شایان اکبری دکتر تغذیه رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر شایان اکبری
آدرس رشت بلوار شهید قلی پور جنب بیمارستان پارس ساختمان پارس طب طبقه اول
شماره تماس 01332135828

دکتر شایان اکبری با شماره نظام پزشکی  ت-9417 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص تغذیه هستند که به ارائه برنامه های تغذیه ای برای اهداف مختلف در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر تغذیه رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شایان اکبری برای افزایش یا کاهش وزن و سایر موارد مرتبط با تغذیه اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر تغذیه در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر شایان اکبری با شماره 01332135828 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار شهید قلی پور جنب بیمارستان پارس ساختمان پارس طب طبقه اول مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *