بهترین دکتر بوتاکس رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر بوتاکس رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و می خواهید از شر چین و چروک های صورت خود خلاص شوید.

با افزایش سن، پوست صورت ضعیف می شود و حجم و خاصیت ارتجاعی اولیه خود را از دست می دهد، در این صورت چین و چروک ها در سراسر صورت ظاهر می شوند. چین و چروک های افقی روی پیشانی  نقش می بندد، خطوط ریز در اطراف چشمان ظاهر می شود و فرد را خسته و پیرتر از آن چه هست نشان می دهد.

در این مواقع بوتاکس می تواند چین و چروک ها را از بین برده و به جوانسازی صورت کمک کند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان تزریق بوتاکس شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر بوتاکس رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر بوتاکس رشت

دکتر آرزو عطارختایی دکتر بوتاکس رشت

دکتر آرزو عطارختایی دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرزو عطارختایی
آدرس رشت چهار راه گلسار ، جنب جامعه داروسازان ، ساختمان پزشکان پاستور
شماره تماس 0133211359

دکتر آرزو عطارختایی با شماره نظام پزشکی 51953 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرزو عطارختایی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرزو عطارختایی با شماره 0133211359 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار ، جنب جامعه داروسازان ، ساختمان پزشکان پاستور مراجعه کنید.

دکتر جعفر مهدیان ماهر دکتر تزریق بوتاکس رشت

دکتر جعفر مهدیان ماهر دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر جعفر مهدیان ماهر
آدرس رشت گلسار ، خیابان 78 ، پشت اداره اوقاف ، پلاک ۱۱
شماره تماس 0133211357

دکتر جعفر مهدیان ماهر با شماره نظام پزشکی 36924 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر جعفر مهدیان ماهر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر جعفر مهدیان ماهر با شماره 0133211357 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار ، خیابان 78 ، پشت اداره اوقاف ، پلاک ۱۱ مراجعه کنید.

دکتر سید محمد طالب زاده دکتر بوتاکس رشت

دکتر سید محمد طالب زاده دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد طالب زاده
آدرس رشت گلسار ، بلوار سمیه ، جنب بیمارستان گلسار، خیابان 142، مجتمع پزشکان اکباتان، طبقه 4، واحد 20
شماره تماس 0133212500

دکتر سید محمد طالب زاده با شماره نظام پزشکی 111281 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید محمد طالب زاده برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد طالب زاده با شماره 0133212500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار ، بلوار سمیه ، جنب بیمارستان گلسار، خیابان 142، مجتمع پزشکان اکباتان، طبقه 4، واحد 20 مراجعه کنید.

دکتر معصومه قشونی دکتر تزریق بوتاکس رشت

دکتر معصومه قشونی دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه قشونی
آدرس رشت گلسار ، خیابان 87 ،  انتهای کوچه شبنم ، ساختمان سینا ، طبقه 4 ، واحد 8
شماره تماس 0936111584

دکتر معصومه قشونی با شماره نظام پزشکی 114322 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر معصومه قشونی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه قشونی با شماره 0936111584 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار ، خیابان 87 ،  انتهای کوچه شبنم ، ساختمان سینا ، طبقه 4 ، واحد 8 مراجعه کنید.

دکتر عمادالدین صباحی دکتر بوتاکس رشت

دکتر عمادالدین صباحی دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر عمادالدین صباحی
آدرس رشت گلسار ، خیابان 91 جنوبی . خیابان نواب ، کوچه پمپ بنزین گلسار ،  پلاک 9
شماره تماس 013321163

دکتر عمادالدین صباحی با شماره نظام پزشکی 111674 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عمادالدین صباحی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر عمادالدین صباحی با شماره 013321163 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت  گلسار ، خیابان 91 جنوبی . خیابان نواب ، کوچه پمپ بنزین گلسار ،  پلاک 9 مراجعه کنید.

دکتر طیبه یوسف زاد دکتر تزریق بوتاکس رشت

دکتر طیبه یوسف زاد دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر طیبه یوسف زاد
آدرس رشت گلسار – خیابان 89 – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه 4
شماره تماس 01332110041

دکتر طیبه یوسف زاد با شماره نظام پزشکی 107927 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر طیبه یوسف زاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر طیبه یوسف زاد با شماره 01332110041 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت  گلسار – خیابان 89 – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر وحید دوستی دکتر بوتاکس رشت

دکتر وحید دوستی دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحید دوستی
آدرس رشت گلسار خیابان 87.. انتهای کوچه شبنم.. ساختمان سینا . طبقه 4 . واحد 8
شماره تماس  09361115842

دکتر وحید دوستی با شماره نظام پزشکی 126924 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر وحید دوستی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحید دوستی با شماره 09361115842 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار خیابان 87.. انتهای کوچه شبنم.. ساختمان سینا . طبقه 4 . واحد 8 مراجعه کنید.

دکتر مهدیه حسین زاده دکتر تزریق بوتاکس رشت

دکتر مهدیه حسین زاده دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدیه حسین زاده
آدرس رشت گلسار بلوار دیلمان روبروی رستوران مادر ساختمان کوروش طبقه4
شماره تماس 01333723561

دکتر مهدیه حسین زاده با شماره نظام پزشکی 150389 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهدیه حسین زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدیه حسین زاده با شماره 01333723561 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار بلوار دیلمان روبروی رستوران مادر ساختمان کوروش طبقه4 مراجعه کنید.

دکتر تهمینه ریحانی دکتر بوتاکس رشت

دکتر تهمینه ریحانی دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر تهمینه ریحانی
آدرس رشت لاهیجان،خیابان شهید کریمی،کوچه توکلی،بعد از آزمایشگاه بهار،ساختمان امید،طبقه اول،واحد 8
شماره تماس 09113443079

دکتر تهمینه ریحانی با شماره نظام پزشکی 87919 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر تهمینه ریحانی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر تهمینه ریحانی با شماره 09113443079 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت  لاهیجان،خیابان شهید کریمی،کوچه توکلی،بعد از آزمایشگاه بهار،ساختمان امید،طبقه اول،واحد 8 مراجعه کنید.

دکتر حجت افتخاری دکتر تزریق بوتاکس رشت

دکتر حجت افتخاری دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حجت افتخاری
آدرس رشت چهار راه گلسار – روبروی بانک سرمایه – کوچه بخت پسند – ساختمان ماهرو – طبقه 4
شماره تماس  09300500462

دکتر حجت افتخاری با شماره نظام پزشکی 97046 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حجت افتخاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حجت افتخاری با شماره 09300500462 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار – روبروی بانک سرمایه – کوچه بخت پسند – ساختمان ماهرو – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر سمانه محسنی دکتر بوتاکس رشت

دکتر سمانه محسنی دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمانه محسنی
آدرس رشت چهاراه گلسار،ساختمان پزشکان دانا طبقه ۷
شماره تماس 01332126322

دکتر سمانه محسنی با شماره نظام پزشکی 135611 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمانه محسنی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمانه محسنی با شماره 01332126322 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهاراه گلسار،ساختمان پزشکان دانا طبقه ۷ مراجعه کنید.

دکتر نورمحمد بصری دکتر تزریق بوتاکس رشت

دکتر نورمحمد بصری دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نورمحمد بصری
آدرس رشت گلسار – بلوار نماز – روبروی شهرک گلها – طبقه فوقانی فروشگاه سناتور – طبقه سوم
شماره تماس 01333764346

دکتر نورمحمد بصری با شماره نظام پزشکی 25060 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر نورمحمد بصری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نورمحمد بصری با شماره 01333764346 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت  گلسار – بلوار نماز – روبروی شهرک گلها – طبقه فوقانی فروشگاه سناتور – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر نرگس علیزاده دکتر بوتاکس رشت

دکتر نرگس علیزاده دکتر بوتاکس رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نرگس علیزاده
آدرس رشت گلسار – کوچه ۸۷
شماره تماس 01332111120

دکتر نرگس علیزاده با شماره نظام پزشکی 28128 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نرگس علیزاده برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر نرگس علیزاده با شماره 01332111120 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – کوچه ۸۷ مراجعه کنید.

 

فرآیند تزریق بوتاکس رشت چگونه است؟

تزریق بوتاکس رایج ترین روش غیرجراحی است که هدف آن از بین بردن چین و چروک و خطوط ناشی از حالات صورت و رفع افتادگی صورت است که در نتیجه افزایش سن ظاهر می شود.

بوتاکس باعث شل شدن ماهیچه های سفت صورت می شود که منجر به ایجاد چین و چروک در صورت به خصوص در اطراف دهان و بینی و اطراف چشم می شوند.

فرآیند تزریق بوتاکس مانند سایر روش های جراحی و غیرجراحی دارای شرایطی است، افرادی که می توانند از بوتاکس استفاده کنند :

  • افرادی که از چین و چروک های جزئی و افتادگی صورت رنج می برند
  • افرادی که از برخی بیماری‌هایی که صورت را درگیر می‌کنند، مانند خواب‌آلودگی چشم، پرش پلک‌ها و سایر بیماری‌هایی که با تزریق بوتاکس درمان می‌شوند، رنج می‌برند.
  • افرادی که از افتادگی پوست و پیری چین و چروک رنج می برند و می خواهند چهره ای جوان تر و شاداب تر داشته باشند.
  • افرادی که در اثر از دست دادن وزن اضافی دچار عدم تعادل چربی در صورت می‌شوند که منجر به توزیع نامناسب چربی و ظاهر نامناسب می‌شود.
  • فردی که تحت تزریق بوتاکس قرار می گیرد باید بین 18 تا 65 سال سن داشته باشد.

در حالی که مشخص است که فرآیند تزریق بوتاکس کاملا بی خطر است، اما مواردی وجود دارد که استفاده از تزریق بوتاکس ممنوع است، به عنوان مثال زمانی که خانمی باردار یا شیرده است، یا اگر بیمار   به سم بوتولینوم حساسیت دارد.

نکات قبل از تزریق بوتاکس در رشت

قبل از انجام تزریق بوتاکس، پزشک فرد را معاینه می کند و به طور کلی از سلامت او اطمینان می یابد، همچنین پزشک سابقه پزشکی فرد را بررسی می کند تا از مناسب بودن فرد برای عمل اطمینان حاصل کند و سپس مناطقی که قرار است تزریق در آن انجام شود را مشخص می کند.

همچین نکات و دستورالعمل هایی وجود دارد که فردی که تحت تزریق بوتاکس قرار می گیرد باید قبل از انجام عمل آن ها را رعایت کند»

  • عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون و همچنین برای کاهش کبودی در طول فرآیند تزریق خودداری کنید.
  • عئم نوشیدن الکل
  • غدم سیگار کشیدن برای یک دوره (دو هفته-ماه)

نکات بعد از تزریق بوتاکس رشت

فرآیند تزریق بوتاکس در رشت بسیار ساده است، زیرا این فرآیند حداکثر نیم ساعت طول می کشد، اما فردی که تحت عمل قرار می گیرد باید حداقل دو یا سه ساعت بعد از آن دراز بکشد تا بوتاکس استفاده شده در این فرآیند کاملاً جا بیفتد.

همچنین پس از توصیه‌ها و دستورالعمل‌هایی که پزشک به فرد تحت تزریق بوتاکس پس از عمل توصیه می‌کند، نتایج رضایت‌بخش و مؤثری را از این نکات دریافت خواهید کرد:

تا حداقل 12 ساعت از عمل جراحی نگذشته از مالش یا خاراندن محل تزریق خودداری کنید.

حداقل دو یا سه ساعت بعد از تزریق بوتاکس دراز بکشید تا از پخش شدن بوتاکس به ناحیه ای غیر از مورد نظر جلوگیری شود.

اثر تزریق بوتاکس از سه تا شش ماه طول می کشد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. همچنین فرد می تواند بوتاکس را به صورت دوره ای مجددا تزریق کند تا چهره ای جوان و بدون چین و چروک داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *