بهترین دکتر ارتوپد رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر ارتوپد رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل تجربه مشکلات سیستم اسکلتی عضلانی نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد دارید.

پزشکان ارتوپد در درمان مشکلات ناشی از بیماری و آسیب در استخوان ها، مفاصل و سایر ساختارهای دخیل در حرکت بدن تخصص دارند.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان ارتوپد شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر ارتوپد رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع آسیب های عضلانی تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر ارتوپد رشت

دکتر علی شریفی دکتر ارتوپد رشت

دکتر علی شریفی دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی شریفی
آدرس رشت – ابتدای بلوار نماز – روبروی درمانگاه صابرین – ساختمان فاینا طبقه 4 
شماره تماس 01332111814 – 09331758223

دکتر علی شریفی با شماره نظام پزشکی 60167 متخصص ارتوپد هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی شریفی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی شریفی با شماره 01332111814 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت ابتدای بلوار نماز – روبروی درمانگاه صابرین – ساختمان فاینا طبقه 4 مراجعه کنید.

صفحه اختصاصی دکتر علی شریفی

 

◀ دکتر شعیب مجدی دکتر ارتوپد رشت

دکتر شعیب مجدی دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر شعیب مجدی
آدرس رشت گلسار گلباغ نماز ساختمان پزشکان آتیه طبقه ۱۳واحد 1
شماره تماس 01332134081

دکتر شعیب مجدی با شماره نظام پزشکی 140354 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر  شعیب مجدی برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر شعیب مجدی با شماره 01332134081 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار گلباغ نماز ساختمان پزشکان آتیه طبقه ۱۳واحد 1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرش خدادوست ماسوله دکتر ارتوپد 

دکتر آرش خدادوست ماسوله دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش خدادوست ماسوله
آدرس رشت چهارراه گلسار، ابتدای خ نواب جنب داروخانه آریافر، ساختمان شفا طبقه دوم
شماره تماس 01332123737

دکتر آرش خدادوست ماسوله با شماره نظام پزشکی 141947 متخصص ارتوپد هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر آرش خدادوست ماسوله مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش خدادوست ماسوله با شماره 01332123737 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، ابتدای خ نواب جنب داروخانه آریافر، ساختمان شفا طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهرداد عبدالهیان سورچانی دکتر ارتوپد رشت

دکتر مهرداد عبدالهیان سورچانی دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرداد عبدالهیان سورچانی
آدرس رشت چهارراه گلسار-جنب پل بوسار-مجتمع پزشکی دانا-طبقه8واحد83
شماره تماس 01332133321

دکتر مهرداد عبدالهیان سورچانی با شماره نظام پزشکی 103268 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهرداد عبدالهیان سورچانی برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرداد عبدالهیان سورچانی با شماره 01332133321 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار-جنب پل بوسار-مجتمع پزشکی دانا-طبقه8واحد83 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر میرعماد میرعمارتی دکتر ارتوپد 

دکتر میرعماد میرعمارتی دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر میرعماد میرعمارتی
آدرس رشت چهارراه پورسینا،خیابان پورسینا،پلاک47و49
شماره تماس 01333332447

دکتر میرعماد میرعمارتی با شماره نظام پزشکی 97927 متخصص ارتوپد هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر میرعماد میرعمارتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر میرعماد میرعمارتی با شماره 01333332447 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه پورسینا،خیابان پورسینا،پلاک47و49 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیر سالاری‌ دکتر ارتوپد رشت

دکتر امیر سالاری‌ دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر سالاری‌
آدرس رشت چهارراه پورسینا جنب بانک تجارت ساختمان مهر۱۵ طبقه ۴
شماره تماس 01333337162

دکتر امیر سالاری‌ با شماره نظام پزشکی 108008 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر  امیر سالاری‌ برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر سالاری‌ با شماره 01333337162 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه پورسینا جنب بانک تجارت ساختمان مهر۱۵ طبقه ۴ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین کریمی هریس دکتر ارتوپد 

دکتر حسین کریمی هریس دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین کریمی هریس
آدرس رشت چهار راه گلسار اول نواب ساختمان خانیان طبقه ۳
شماره تماس 01332121709

دکتر حسین کریمی هریس با شماره نظام پزشکی 84825 متخصص ارتوپد هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین کریمی هریس مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین کریمی هریس با شماره 01332121709 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه گلسار اول نواب ساختمان خانیان طبقه ۳ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهران سلیمانها دکتر ارتوپد رشت

دکتر مهران سلیمانها دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ کتر مهران سلیمانها
آدرس رشت چهارراه گلسار – مجتمع پزشکان دانا – طبقه اول
شماره تماس 01332113311

دکتر مهران سلیمانها با شماره نظام پزشکی 79365 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهران سلیمانها برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهران سلیمانها با شماره 01332113311 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – مجتمع پزشکان دانا – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرهاد قربانعلیزاده دکتر ارتوپد 

دکتر فرهاد قربانعلیزاده دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد قربانعلیزاده
آدرس رشت گلسار – روبروی اداره پست – کوچه 80 – پلاک 4
شماره تماس 01332115895

دکتر فرهاد قربانعلیزاده با شماره نظام پزشکی 97371 متخصص ارتوپد هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرهاد قربانعلیزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد قربانعلیزاده با شماره 01332115895 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – روبروی اداره پست – کوچه 80 – پلاک 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا رضایی دکتر ارتوپد رشت

دکتر رضا رضایی دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا رضایی
آدرس رشت گلسار.ابتدای بلوار نماز.ساختمان پزشکان آتیه.طبقه نهم.واحد904
شماره تماس 01332135116

دکتر رضا رضایی با شماره نظام پزشکی 126598 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر  رضا رضایی برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا رضایی با شماره 01332135116 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار.ابتدای بلوار نماز.ساختمان پزشکان آتیه.طبقه نهم.واحد904 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد خاک دکتر ارتوپد 

دکتر محمد خاک دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد خاک
آدرس رشت چهارراه گلسار ابتدای خیابان نواب ساختمان پزشکان شفا طبقه 2
شماره تماس 09119922665

دکتر محمد خاک با شماره نظام پزشکی 139688 متخصص ارتوپد هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد خاک مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد خاک با شماره 09119922665 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار ابتدای خیابان نواب ساختمان پزشکان شفا طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی احمد رنجبر دکتر ارتوپد رشت

دکتر علی احمد رنجبر دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی احمد رنجبر
آدرس رشت جنب ثبت احوال، ساختمان ۸۱۶، طبقه سوم
شماره تماس 01333344603

دکتر علی احمد رنجبر با شماره نظام پزشکی 121178 متخصص ارتوپد هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی احمد رنجبر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی احمد رنجبر با شماره 01333344603 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت جنب ثبت احوال، ساختمان ۸۱۶، طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهزاد عباسقلی زاده دکتر ارتوپد 

دکتر بهزاد عباسقلی زاده دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهزاد عباسقلی زاده
آدرس رشت ابتدای گل باغ نماز – روبروی درمانگاه صابرین -جنب ساختمان ایرانمهر – طبقه همکف
شماره تماس 01332131286

دکتر بهزاد عباسقلی زاده با شماره نظام پزشکی 66834 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر  بهزاد عباسقلی زاده برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهزاد عباسقلی زاده با شماره 01332131286 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت ابتدای گل باغ نماز – روبروی درمانگاه صابرین -جنب ساختمان ایرانمهر – طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی کریمی دکتر ارتوپد رشت

دکتر علی کریمی دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی کریمی
آدرس رشت چهارراه گلسار، کوچه عسکری
شماره تماس 01333114933

دکتر علی کریمی با شماره نظام پزشکی 23927 متخصص ارتوپد هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات و اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتوپد در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات و مشکلات مفاصل و عضله را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی کریمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ارتوپد می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی کریمی با شماره 01333114933 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار، کوچه عسکری مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدحسین علوی فومنی دکتر ارتوپد 

دکتر سیدحسین علوی فومنی دکتر ارتوپد رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدحسین علوی فومنی
آدرس رشت روبروی بیمارستان پورسینا – ساختمان اطبا – طبقه همکف
شماره تماس 01333325016

دکتر سیدحسین علوی فومنی با شماره نظام پزشکی 44997 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های ارتوپدی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتوپد رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر  سیدحسین علوی فومنی برای درمان بیماری ها و اختلالات عملکردی سیستم اسکلتی و مفاصل بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ارتوپد رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدحسین علوی فومنی با شماره 01333325016 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت روبروی بیمارستان پورسینا – ساختمان اطبا – طبقه همکف مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *