لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد بدن با هدف جلوگیری از رشد مو در برخی از نواحی بدن که رشد موها به دلایل زیبایی و غیره مطلوب نیست ،توسط بهترین کلینیک زیبایی در تهران انجام می شود، لیزر درمانی با آسیب رساندن به فولیکول ها از رشد مو در نقاط خاصی از بدن جلوگیری می کند.

بیشتر اوقات، هم مردان و هم زنان برای لیزر موهای زائد در چندین ناحیه بدن مانند سینه، پشت، پاها، زیر بغل، صورت، بالای ران ها و سایر نواحی به کلینیک زیبایی تهران مراجعه می کنند.

روش لیزر موهای زائد مبتنی بر هدف قرار دادن سلول های ملانین است که منجر به از هم پاشیدگی فولیکول های مو می شود و رشد موهای جدید را در ناحیه ای که در معرض لیزر قرار دارد به تاخیر می اندازد.

لازم است بدانید که لیزر موهای زائد بدن همیشه تضمین نمی کند که رشد مو به طور کامل متوقف شود، اما به کاهش چشمگیر میزان رشد موهای زائد کمک می کند.

در ادامه به معرفی بهترین کلینیک زیبایی در تهران برای لیزر موهای زائد بدن می پردازیم.

لیست مطالب برای دسترسی سریع 

 

معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

 

کلینیک هروی مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

کلینیک هروی مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک هروی 
آدرس تهران بین هنرستان و هفت تیر ، بین صارمی 29 و 31 
شماره تماس 02122322070

کلینیک هروی در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در تهران قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن تهران را ارائه می دهد.کلینیک هروی با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک هروی مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 02122322070 تماس گرفته و یا به آدرس تهران بین هنرستان و هفت تیر ، بین صارمی 29 و 31 مراجعه کنید.

 

مطب لیزر دکتر شیرین راحمی مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ مطب لیزر دکتر شیرین راحمی
آدرس تهران فلکه سوم تهرانپارس (ضلع شمالی)، جنب داروخانه لقمان، مجتمع پزشکان پارسیان، طبقه اول، واحد یک
شماره تماس 02177868705

مطب لیزر دکتر شیرین راحمی یک مرکز لیزر موهای زائد بدن در تهران است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.مطب لیزر دکتر شیرین راحمی با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی تهران در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به مطب لیزر دکتر شیرین راحمی مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 02177868705 تماس گرفته و یا به آدرس تهران فلکه سوم تهرانپارس (ضلع شمالی)، جنب داروخانه لقمان، مجتمع پزشکان پارسیان، طبقه اول، واحد یک مراجعه کنید.

مطب لیزر دکتر کاظم محقق مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ مطب لیزر دکتر کاظم محقق
آدرس تهران مرزداران اشرفی اصفهانی – ابتدای مرزداران – پلاک 227
شماره تماس 02144219771

مطب لیزر دکتر کاظم محقق در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در تهران قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن تهران را ارائه می دهد.مطب لیزر دکتر کاظم محقق با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به مطب لیزر دکتر کاظم محقق مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 02144219771 تماس گرفته و یا به آدرس تهران مرزداران اشرفی اصفهانی – ابتدای مرزداران – پلاک 227 مراجعه کنید.

کلینیک درمیس مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک درمیس
آدرس تهران ، شهرری، ۲۴متری، خیابان پیلغوش، نبش کوچه طرق رودی، پلاک ۵۰، طبقه اول
شماره تماس 02155918795

کلینیک درمیس یک مرکز لیزر موهای زائد بدن در تهران است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک درمیس با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی تهران در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک درمیس مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 02155918795 تماس گرفته و یا به آدرس تهران شهرری، ۲۴متری، خیابان پیلغوش، نبش کوچه طرق رودی، پلاک ۵۰، طبقه اول مراجعه کنید.

 

مرکز لیزر سان اسکین مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ مرکز لیزر سان اسکین
آدرس تهران شهرک غرب، روبروی اریکه ایرانیان، خیابان حافظی
شماره تماس 02122075436

مرکز لیزر سان اسکین در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در تهران قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن تهران را ارائه می دهد.مرکز لیزر سان اسکین با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به مرکز لیزر سان اسکین مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 02122075436 تماس گرفته و یا به آدرس تهران شهرک غرب، روبروی اریکه ایرانیان، خیابان حافظی مراجعه کنید.

 

کلینیک آسمان مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک آسمان
آدرس تهران خیابان ونک ونک، پاساژ آسمان ونک، طبقه دوم
شماره تماس 02188190290

کلینیک آسمان یک مرکز لیزر موهای زائد بدن در تهران است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک آسمان با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی تهران در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک آسمان مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 02188190290 تماس گرفته و یا به آدرس تهران خیابان ونک ونک، پاساژ آسمان ونک، طبقه دوم مراجعه کنید.

 

کلینیک لیزر نگین مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک لیزر نگین
آدرس تهران میدان ونک، خیابان حقانی، پلاک 67، طبقه همکف، واحد 2
شماره تماس 02188196127

کلینیک لیزر نگین در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در تهران قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن تهران را ارائه می دهد.کلینیک لیزر نگین با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک لیزر نگین مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 02188196127 تماس گرفته و یا به آدرس تهران میدان ونک، خیابان حقانی، پلاک 67، طبقه همکف، واحد 2 مراجعه کنید.

کلینیک لیزر برکه مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک لیزر برکه
آدرس تهران روبروی خیابان دولت، کوچه امامزاده، جنب فروشگاه جانبو
شماره تماس 02122612108

کلینیک لیزر برکه یک مرکز لیزر موهای زائد بدن در تهران است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک لیزر برکه با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی تهران در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک لیزر برکه مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 02122612108 تماس گرفته و یا به آدرس تهران روبروی خیابان دولت، کوچه امامزاده، جنب فروشگاه جانبو مراجعه کنید.

کلینیک یسناطب مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک یسناطب
آدرس تهران خیابان دولت، ما بین قنات و کاوه
شماره تماس 02122791316

کلینیک یسناطب در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در تهران قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن تهران را ارائه می دهد.کلینیک یسناطب با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک یسناطب مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 02122791316 تماس گرفته و یا به آدرس تهران خیابان دولت، ما بین قنات و کاوه مراجعه کنید.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدن غرب تهران

کلینیک الماس غرب مرکز لیزر موهای زائد بدن غرب تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک الماس غرب
آدرس تهران صادقیه. انتهای بلوار فردوس شرق. روبروی آموزش و پرورش. جنب بانک ملت. پلاک 428
شماره تماس 09105969542

کلینیک الماس غرب یک مرکز لیزر موهای زائد بدن در غرب تهران است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک الماس غرب با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی تهران در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک الماس غرب مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 09105969542 تماس گرفته و یا به آدرس تهران صادقیه. انتهای بلوار فردوس شرق. روبروی آموزش و پرورش. جنب بانک ملت. پلاک 428 مراجعه کنید.

 

کلینیک دکتر مرادی مرکز لیزر موهای زائد بدن غرب تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر مرادی
آدرس تهران فلکه دوم صادقیه، ضلع شمال شرقی، جنب بانک گردشگری، پلاک3، طبقه3، واحد9
شماره تماس 09931775561

کلینیک دکتر مرادی در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در تهران قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن غرب تهران را ارائه می دهد.کلینیک دکتر مرادی با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر مرادی مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 09931775561 تماس گرفته و یا به آدرس تهران فلکه دوم صادقیه، ضلع شمال شرقی، جنب بانک گردشگری، پلاک3، طبقه3، واحد9 مراجعه کنید.

کلینیک دکتر علیرضا محمدی مرکز لیزر موهای زائد بدن غرب تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر علیرضا محمدی 
آدرس تهران بلوار فردوس شرقی – بین خیابان رامین و گلستان جنوبی – پلاک ۲۵۰ – طبقه اول – واحد ۵
شماره تماس 09192926970

کلینیک دکتر علیرضا محمدی یک مرکز لیزر موهای زائد بدن در غرب تهران است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک دکتر علیرضا محمدی با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی تهران در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر علیرضا محمدی مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 09192926970 تماس گرفته و یا به آدرس تهران بلوار فردوس شرقی – بین خیابان رامین و گلستان جنوبی – پلاک ۲۵۰ – طبقه اول – واحد ۵ مراجعه کنید.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدن شرق تهران

کلینیک دکتر سید یاسر عسگری مرکز لیزر موهای زائد بدن شرق تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر سید یاسر عسگری
آدرس تهران اتوبان رسالت به سمت شرق-نرسیده به خیابان آیت-پلاک 658-طبقه فوقانی پوشاک سرسبز-واحد 1
شماره تماس 09127139683

کلینیک دکتر سید یاسر عسگری در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در تهران قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن شرق تهران را ارائه می دهد.کلینیک دکتر سید یاسر عسگری با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر سید یاسر عسگری مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 09127139683 تماس گرفته و یا به آدرس تهران اتوبان رسالت به سمت شرق-نرسیده به خیابان آیت-پلاک 658-طبقه فوقانی پوشاک سرسبز-واحد 1 مراجعه کنید.

 

کلینیک زیبایی روشا مرکز لیزر موهای زائد بدن شرق تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک زیبایی روشا
آدرس تهران هفت حوض، دماوند، فراهانی، ثانی، برادران صادقی
شماره تماس 09120589808

کلینیک زیبایی روشا یک مرکز لیزر موهای زائد بدن در شرق تهران است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک زیبایی روشا با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی تهران در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک زیبایی روشا مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 09120589808 تماس گرفته و یا به آدرس تهران هفت حوض، دماوند، فراهانی، ثانی، برادران صادقی مراجعه کنید.

کلینیک زیبایی ماهان مرکز لیزر موهای زائد بدن شرق تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک زیبایی ماهان
آدرس تهران هفت حوض, پایین تر مرکز خرید سون سنتر ,جنب فروشگاه نیکتا ,پلاک ۵۳۰ طبقه اول
شماره تماس 77972900

کلینیک زیبایی ماهان در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در تهران قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن شرق تهران را ارائه می دهد.کلینیک زیبایی ماهان با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک زیبایی ماهان مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 77972900 تماس گرفته و یا به آدرس تهران هفت حوض, پایین تر مرکز خرید سون سنتر ,جنب فروشگاه نیکتا ,پلاک ۵۳۰ طبقه اول مراجعه کنید.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدن شمال تهران

کلینیک زیبایی لیا مرکز لیزر موهای زائد بدن شمال تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک زیبایی لیا
آدرس تهران اندرزگو،ابتدای قیطریه،کوچه کیارنگ( انتهای کوچه)، پلاک ۳، واحد 11
شماره تماس 02128426546

کلینیک زیبایی لیا یک مرکز لیزر موهای زائد بدن در شرق تهران است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک زیبایی لیا با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک زیبایی لیا مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 02128426546 تماس گرفته و یا به آدرس تهران اندرزگو،ابتدای قیطریه،کوچه کیارنگ( انتهای کوچه)، پلاک ۳، واحد 11 مراجعه کنید.

مطب دکتر مهرابی فر مرکز لیزر موهای زائد بدن شمال تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ مطب دکتر مهرابی فر
آدرس تهران میرداماد، ضلع شمالی، میدان مادر، خیابان سنجابی، کوچه شریفی، پلاک ۱، طبقه ۵
شماره تماس 091232393355

مطب دکتر مهرابی فر در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در شمال تهران قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن شمال تهران را ارائه می دهد.مطب دکتر مهرابی فر با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به مطب دکتر مهرابی فر مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 091232393355 تماس گرفته و یا به آدرس تهران میرداماد، ضلع شمالی، میدان مادر، خیابان سنجابی، کوچه شریفی، پلاک ۱، طبقه ۵ مراجعه کنید.

کلینیک لیارز مرکز لیزر موهای زائد بدن شمال تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک لیارز
آدرس تهران دزاشیب – حکمت، اندرزگو، شریفی منش، یکم
شماره تماس 09122002161

کلینیک لیارز یک مرکز لیزر موهای زائد بدن در شمال تهران است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک لیارز با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک لیارز مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 09122002161 تماس گرفته و یا به آدرس تهران دزاشیب – حکمت، اندرزگو، شریفی منش، یکم مراجعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدن جنوب تهران

کلینیک میتاش مرکز لیزر موهای زائد بدن جنوب تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک میتاش
آدرس تهران میدان بهاران خیابان حمید عسگری شرقی پلاک 150 زنگ اول
شماره تماس 2155704265

کلینیک میتاش در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در تهران قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن جنوب تهران را ارائه می دهد.کلینیک میتاش با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک میتاش مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 2155704265 تماس گرفته و یا به آدرس تهران میدان بهاران خیابان حمید عسگری شرقی پلاک 150 زنگ اول مراجعه کنید.

کلینیک راشا مرکز لیزر موهای زائد بدن جنوب تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک راشا
آدرس تهران نازی آباد،میدان بازار دوم،دور میدان،بین بانک شهر و بانک پاسارگاد پلاک ۳۶۲طبقه اول واحد۲ مرکز تخصصی لیزر موهای زائد راشا
شماره تماس 09106720980

کلینیک راشا یک مرکز لیزر موهای زائد بدن در جنوب تهران است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک راشا با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی تهران در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک راشا مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 09106720980 تماس گرفته و یا به آدرس تهران نازی آباد،میدان بازار دوم،دور میدان،بین بانک شهر و بانک پاسارگاد پلاک ۳۶۲طبقه اول واحد۲ مرکز تخصصی لیزر موهای زائد راشا مراجعه کنید.

 

کلینیک فروزان مرکز لیزر موهای زائد بدن جنوب تهران

مرکز لیزر موهای زائد بدن تهران

مشخصات دکتر ◀ کلینیک فروزان
آدرس تهران خیابان ابوذر میدان مقدم (داروخانه خزانه)نبش کوچه احمدی پلاک 1 واحد 1
شماره تماس 09032008363

کلینیک فروزان یک مرکز لیزر موهای زائد بدن در جنوب تهران است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک فروزان با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی جنوب تهران در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک فروزان مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 09032008363 تماس گرفته و یا به آدرس تهران خیابان ابوذر میدان مقدم (داروخانه خزانه)نبش کوچه احمدی پلاک 1 واحد 1 مراجعه کنید.

 

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر اپیلاسیون سالم ترین و سریع ترین روش برای از بین بردن موهای زائد است. اساس لیزر اپیلاسیون این است که انرژی لیزر اعمال شده به پوست به فولیکول های مو برسد. ریشه ها به لطف رنگدانه ملانین این انرژی را جذب می کنند و باعث می شوند که فولیکول های مو در اثر انرژی گرمایی از بین بروند یا خاصیت کشیدگی خود را از دست بدهند.

هرکسی که می خواهد رشد مو در نقاط خاصی از بدن خود را کند و متوقف کند می تواند از لیزر موهای زائد تهران استفاده کند.

لیزر موهای زائد در تمام بافت ها به جز چشم و ناحیه چشم قابل انجام است. در حین عمل باید از عینک های مخصوص برای محافظت از چشم استفاده شود و در ناحیه ای که لیزر اپیلاسیون انجام می شود نباید روغن، کرم یا آرایش وجود داشته باشد.

زمان های حذف موهای زائد ممکن است بسته به دستگاه های مورد استفاده و ناحیه بدن که باید حذف موهای زائد انجام شود متفاوت باشد. مثلا لیزر موهای زائد را می توان در 5-6 دقیقه برای ناحیه صورت و 1 ساعت برای ناحیه پا انجام داد.

از آنجایی که انرژی لیزر توسط رنگدانه ملانین موجود در پوست جذب می شود، در صورت عدم انتخاب سیستم لیزر مناسب ممکن است عوارض جانبی ایجاد شود. به همین دلیل توصیه می شود به مراکز لیزر موهای زائد حرفه ای مراجعه کنید که از دستگاه های باکیفیت استفاده می کنند و دارای کادری مجرب هستند.

انواع لیزر موهای زائد تهران

ارجح ترین انواع اپیلاسیون در روش لیزر اپیلاسیون، انواع لیزر الکساندرایت و دایود هستند. کاربردهای نور درمانی شدید، لیزر ND Yag و لیزر روبی نیز در کنار این نوع لیزر (IPL) که بیشترین کاربرد را در کشور ما دارد، انجام می شود.

لیزر موهای زائد تهران روش الکساندرایت

اپیلاسیون لیزر الکساندرایت در طول موج 755 نانومتر اعمال می شود، جذب ملانین در این طول موج عالی است، بنابراین نتایج بسیار خوبی روی موهای ضخیم حاصل می شود. وقتی انرژی لیزر به فولیکول های مو می رسد، ساختار ملانین را مختل کرده و ویژگی رشد مو در آن منطقه از دست می رود.

لیزر موهای زائد الکساندرایت روشی است که برای افرادی با رنگ پوست نه چندان تیره و رنگ موهای تیره اعمال می شود. به لطف سیستم خنک کننده به کار رفته در روش لیزر الکساندرایت، احساس درد در حین اپیلاسیون با لیزر بسیار کم است و احتمال ایجاد اسکار تقریباً وجود ندارد. درمان لیزر موهای زائد الکساندرایت بین 5 تا 8 جلسه انجام می شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

لیزر موهای زائد تهران روش دیود – لیزر

اپیلاسیون لیزر دایود در مقایسه با سایر انواع لیزر، فاصله بیشتری روی پوست می گذارد. اگرچه شبیه به روش اپیلاسیون لیزر الکساندرایت است، اما طول موج آن در لیزر دایود بیشتر بوده و 810 نانومتر است. با لیزر دایود می توان به راحتی به فولیکول های عمیق مو برای سوزاندن آن ها دسترسی پیدا کرد. لیزر دایود که مناسب ترین نوع لیزری است که نه تنها برای پوست های روشن بلکه برای پوست های تیره نیز قابل استفاده بوده و یک روش لیزری موثر برای موهای ضخیم و نازک است.

روش های دیگر :

  • روش Nd:YAG
  • لیزر موهای زائد روبی
  • حذف موهای زائد IPL

مناطق کاربرد لیزر موهای زائد

فرآیند لیزر موهای زائد را تقریباً در هر قسمت از بدن می توان به غیر از ناحیه چشم، موهای بینی (به دلیل ترکیب مخاط و مو) و موهای روی خال در هر قسمت از بدن اعمال کرد. بیشترین نواحی بدن که برای از توقف رشد مو در این نواحی از لیزر استفاده می شود شامل موارد زیر است :

لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر اپیلاسیون زیر بغل یکی از پرطرفدارترین مناطق لیزر اپیلاسیون به ویژه در کشور ما می باشد. از آنجایی که تمیز کردن موهای زیر بغل یک کار مداوم است،افراد زیادی لیزر موهای زائد زیر بغل در تهران را انجام می دهند.

اپیلاسیون ناحیه تناسلی

لیزر اپیلاسیون ناحیه تناسلی همانند لیزر زیر بغل یکی از پرطرفدارترین مناطق لیزر اپیلاسیون می باشد.تمیز نگه داشتن زیر بغل و ناحیه تناسلی و کوتاهی مداوم موهای این نواحی باید به طور مرتب انجام شود. به همین دلیل رفع مشکل موهای زائد این نواحی با لیزر اپیلاسیون راحتی را در زندگی روزمره فراهم می کند.

اثر لیزر اپیلاسیون محدود به لایه پوست است. به همین دلیل انرژی لیزر به اندام های داخلی زیر پوست نمی رسد و ضرری برای رحم و تخمدان ها ندارد. سالم ترین و مناسب ترین راه حل برای حذف موهای ناحیه تناسلی، لیزر اپیلاسیون است.

لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی

کاربردهای لیزر اپیلاسیون ناحیه بیکینی از جمله مناطق اپیلاسیون لیزری است که در آن نتایج موفقیت آمیزی مانند ناحیه تناسلی به دست می آید. مو در ناحیه بیکینی از جمله موهای ناخواسته در زنان است. حتی برای خانم هایی که نیازی به اپیلاسیون ناحیه تناسلی ندارند، لیزر اپیلاسیون ناحیه بیکینی بسیار ارجحیت دارد زیرا دارای اثر زیبایی و ماندگاری طولانی است. از آنجایی که بافت این ناحیه حساس خواهد بود، ممکن است درد بیشتری وجود داشته باشد. با این حال، احساس درد در اپیلاسیون با لیزر خنک کننده و اپیلاسیون لیزر یخ به حداقل می رسد. 6-8 جلسه لیزر اپیلاسیون برای ناحیه بیکینی کافی خواهد بود.

لیزر موهای زائد ناحیه پا

اگرچه لیزر موهای زائد ساق پا در ناحیه بالای ساق پا موثر است، اما تاثیر آن در قسمت پایین ساق بیشتر است. اپیلاسیون پا که مخصوصاً توسط خانم ها استفاده می شود، سالم ترین و ساده ترین راه برای رهایی از اپیلاسیون و تمیز کردن معمولی با ابزار اپیلاتور است.

لیزر موهای زائد صورت

لیزر اپیلاسیون صورت حساس ترین ناحیه در کاربردهای لیزر اپیلاسیون است و در حین انجام عمل باید بسیار مراقب بود. اساس رشد موهای صورت هورمونی است و در درمان هورمونی همراه با لیزر اپیلاسیون قابل انجام است. روش لیزر اپیلاسیون در ناحیه صورت باید انتخابی باشد زیرا لیزر الکساندرایت به جای کاهش تعداد موها در این ناحیه اثر افزایشی را نشان می دهد. اپیلاسیون با لیزر دایود و اپیلاسیون لیزر یخ که یک روش اپیلاسیون لیزری خنک است نیز می تواند در بافت های ظریف مو ترجیح داده شود. لیزر دایود پرکاربردترین نوع لیزر اپیلاسیون در نواحی مانند صورت، پشت و گردن است.

لیزر موهای زائد سینه

لیزر موهای زائد قفسه سینه بیشتر به عنوان اپیلاسیون لیزری برای آقایان انجام می شود. ساختار مو در این ناحیه نیز مانند موهای پشت، ته نشین و پرپشت است.

سایر نواحی :

  • لیزر رنگ زائد سبیل
  • لیزر رنگ زائد چانه
  • اپیلاسیون با لیزر ناپ
  • لیزر رنگ زائد ریش بالا

سوالات متداول در مورد لیزر موهای زائد تهران

یک جلسه لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

مدت زمان هر جلسه لیزر اپیلاسیون بسته به اندازه ناحیه تحت درمان، ساختار پوست و مو و روش ترجیحی ممکن است طولانی یا کوتاه شود. به طور کلی، یک جلسه می تواند از حدود 25 دقیقه تا 1.5 ساعت طول بکشد. اپیلاسیون با لیزر کل بدن به طور متوسط ​​در 1-1.5 ساعت انجام می شود.

بعد از لیزر موهای زائد تهران چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

پس از لیزر اپیلاسیون، ممکن است قرمزی کوچکی در ناحیه ای که تابش لیزر در آن صورت گرفته است ایجاد شود، اما این نشان می دهد که این ناحیه تحت تاثیر این عمل قرار گرفته و نتایج مثبتی حاصل خواهد شد. پس از عمل، لوسیون های مخصوصی برای تسکین و مرطوب کردن پوست برای جلوگیری از مشکلاتی مانند خارش پوست استفاده می شود.

پس از لیزر موهای زائد باید مراقب بود که حداقل تا 8 ساعت در معرض آب و تا یک ماه در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. اگر قرار است زیر نور آفتاب بمانید، استفاده از کرم ضد آفتاب با فاکتور بالا به خصوص در ناحیه صورت بسیار مهم است.

علاوه بر این، نباید به مدت 1 تا 2 هفته پس از عمل به حمام بروید و یا از روش هایی مانند اسکراب، فیبر، لایه برداری و سولاریوم برای پاکسازی پوست خودداری کنید.

لیزر موهای زائد تهران می تواند پوست را خشک کند، بنابراین مرطوب کردن پوست در طول فرآیند بسیار مهم است. برای این کار کرم هایی که پوست را مرطوب می کنند اما به فولیکول های مو تغذیه رسانی نمی کنند و برای استفاده بعد از لیزر مناسب هستند توصیه می شود.

لیزر موهای زائد تهران چند جلسه باید باشد؟

لیزر اپیلاسیون معمولاً ماهی یک بار در ناحیه صورت و هر 1 تا 2 ماه در ناحیه بدن تکرار می شود. بعد از هر جلسه بعد از ارزیابی نتایج می توان جلسات تکمیلی را بنا به نیاز انجام داد. اگرچه تعداد جلسات معمولاً از فردی به فرد دیگر متفاوت است،اما حداقل 4-8 جلسه لیزر اپیلاسیون برای رسیدن به نتایج مطلوب مورد نیاز است.

آیا لیزر موهای زائد تهران موهای زائد را به طور کامل از بین می برد؟

با استفاده از لیزر اپیلاسیون تقریبا تمام موهای زائد از بین می روند. با این حال، در برخی موارد، ممکن است پس از طی تمامی جلسه های لیزر موهای زائد ، لازم باشد یک یا دو بار در سال لیزر موهای زائد را انجام دهید، زیرا فولیکول های مو می توانند دوباره رشد کنند.

قیمت لیزر موهای زائد تهران

قیمت لیزر موهای زائد تهران ممکن است بسته به دستگاه مورد استفاده در طول عمل، روش، تعداد جلسات و نواحی تحت درمان متفاوت باشد. قیمت لیزر موهای زائد کل بدن نیز ممکن است با توجه به دستگاه ها و روش های تعیین شده توسط متخصصان متفاوت باشد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه از فرآیند اپیلاسیون لیزر، انتخاب این روش ها با توجه به ساختار پوست و مو تعیین می شود.

جهت اطلاع از قیمت لیزر موهای زائد با شماره تماس یکی از کلینیک های معرفی در این مطلب که تحت عنوان بهترین کلینیک زیبایی تهران صورت گرفته است تماس بگیرید.

چه کسانی نباید از لیزر اپیلاسیون استفاده کنند؟

اگرچه لیزر موهای زائد یک روش بسیار ایمن است، اما برای برخی افراد به دلیل شرایط هورمونی یا آلرژیک انجام نمی شود:

افراد زیر 18 سال نمی توانند بدون تایید والدین از لیزر موهای زائد استفاده کنند.
اپیلاسیون با لیزر در دوران بارداری و شیردهی قابل انجام نیست.
اگر بیماری پوستی وجود داشته باشد ، متخصص پوست ارزیابی می کند که آیا می توان از لیزر اپیلاسیون روی فرد استفاده کرد یا خیر.
برای افرادی که پوست بسیار حساسی دارند، ابتدا یک آزمایش روی یک ناحیه کوچک انجام می شود و بسته به عدم واکنش آلرژیک لیزر موهای زائد ادامه می یابد.

جمع بندی :

لیزر موهای زائد یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد است. در این روش با استفاده از پرتوهای لیزر، فولیکول های مو در نواحی خاصی مورد هدف قرار گرفته و از حذف موهای زائد اطمینان حاصل می شود. این فرآیند نه تنها از تغذیه فولیکول های مو جلوگیری می کند، بلکه باعث ضعیف شدن و ریزش موها نیز می شود.

در این مطلب به معرفی بهترین کلینیک زیبایی در تهران برای انجام لیزر موهای زائد بدن تهران پرداختیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *