بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان تهران

نتیجه جست و جوی خود در مورد آدرس و شماره تماس بهترین دکتر لیمپلنت و ارتودنسی تهران را در ادامه این صفحه مشاهده خواهید کرد.

ایمپلنت دندانی یک وسیله مصنوعی ثابت است که برای پر کردن فضای خالی یک یا چند  دندان  از دست رفته یا  کشیده شده استفاده می شود.از دست دادن یک یا چند دندان طبیعی یک اتفاق ناخوشایند است که هم از نظر عملکردی و هم از نظر زیبایی می تواند باعث آسیب به دهان و لبخند شود.

خوشبختانه، به لطف ظهور ایمپلنتولوژی دندان ، روش‌های جایگزینی دندان‌های طبیعی با دندان‌های مصنوعی در طول زمان تکامل یافته‌اند.

ایمپلنت یا کاشت دندان شامل اتصال یک قطعه مصنوعی به استخوان فک برای جایگزینی ریشه دندان از دست رفته است.ایمپلنت‌های دندانی را می‌توان به‌عنوان ریشه‌های مصنوعی که جایگزین ریشه‌های دندان‌های طبیعی که دیگر وجود ندارند، تعریف کرد.

ایمپلنت ها پایه محکمی برای پروتزهای ثابت (روکش یا بریج دندان) و یا حتی برای پروتزهایی که می توانند توسط خود فرد برای بهداشت روزانه برداشته شوند، فراهم می کند. قلب ایمپلنت یک پیچ فلزی است (اغلب از جنس تیتانیوم) که با یک عمل جراحی در استخوان‌های فک قرار داده می‌شود.

ارتودنسی نیز شاخه ای از دندانپزشکی است که شامل تشخیص و درمان ناهنجاری ها در موقعیت دندان ها و استخوان های فک می شود.ارتودنسی تخصص دندانپزشکی است که به تراز شدن دندان ها و مال اکلوژن ها می پردازد که می تواند منجر به یک سری ناراحتی ها و مشکلات مانند سایش زودرس دندان ها،جیدن نامناسب غذا، مشکلات مفصل فک، تنفس نادرست (با دهان) و مشکلات زیبایی شود.

ارتودنسی دندان تهران
ارتودنسی
ایمپلنت دندان تهران
ایمپلنت

 

لیست عناوین برای دسترسی سریع 

بهترین دکتر ایمپلنت تهران

دکتر حسین اخوی زادگان دکتر ایمپلنت دندان تهران

دکتر حسین اخوی زادگان دکتر ایمپلنت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین اخوی زادگان
آدرس تهران شریعتی – روبروی متروی قیطریه – ابتدای خیابان پل رومی – پلاک 57- طبقه 4 – واحد 7
شماره تماس 02122605660

دکتر حسین اخوی زادگان با شماره نظام پزشکی 85310 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین اخوی زادگان برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین اخوی زادگان با شماره 02122605660 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران  شریعتی – روبروی متروی قیطریه – ابتدای خیابان پل رومی – پلاک 57- طبقه 4 – واحد 7 مراجعه کنید.

دکتر مصطفی صولتی دکتر ایمپلنت دندان تهران

دکتر مصطفی صولتی دکتر ایمپلنت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مصطفی صولتی
آدرس تهران بالاتر از فلکه اول تهرانپارس – ابتدای خیابان 154 شرقی – پلاک 87 – ساختمان سریتا – طبقه 4 – واحد 16
شماره تماس 02177736804

دکتر مصطفی صولتی با شماره نظام پزشکی 136339 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر مصطفی صولتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مصطفی صولتی با شماره 02177736804 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران بالاتر از فلکه اول تهرانپارس – ابتدای خیابان 154 شرقی – پلاک 87 – ساختمان سریتا – طبقه 4 – واحد 16 مراجعه کنید.

دکتر رضا تبریزی دکتر ایمپلنت دندان تهران

دکتر رضا تبریزی دکتر ایمپلنت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا تبریزی
آدرس تهران خیابان شریعتی – بالاتر از پل رومی – کوچه نبوی – پلاک دو – واحد سه
شماره تماس 02122672126

دکتر رضا تبریزی با شماره نظام پزشکی 75304 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا تبریزی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا تبریزی با شماره 02122672126 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان شریعتی – بالاتر از پل رومی – کوچه نبوی – پلاک دو – واحد سه مراجعه کنید.

دکتر رضا شعبان پور دکتر ایمپلنت دندان تهران

دکتر رضا شعبان پور دکتر ایمپلنت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا شعبان پور
آدرس تهران جردن – بالاتر از میرداماد – خیابان قبادیان غربی – پلاک 11 – واحد 23
شماره تماس 02188198815

دکتر رضا شعبان پور با شماره نظام پزشکی 121397 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر رضا شعبان پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا شعبان پور با شماره 02188198815 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن – بالاتر از میرداماد – خیابان قبادیان غربی – پلاک 11 – واحد 23 مراجعه کنید.

دکتر علی صفار دکتر ایمپلنت دندان تهران

دکتر علی صفار دکتر ایمپلنت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی صفار
آدرس تهران زعفرانیه – بلوار بهزادی – نبش ماکویی پور – پلاک ١٩ – ساختمان سروین – طبقه چهارم – واحد 43
شماره تماس 02122179694

دکتر علی صفار با شماره نظام پزشکی 120176 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی صفار برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی صفار با شماره 02122179694 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران زعفرانیه – بلوار بهزادی – نبش ماکویی پور – پلاک ١٩ – ساختمان سروین – طبقه چهارم – واحد 43 مراجعه کنید.

دکتر مهسا سلیمانی دکتر ایمپلنت دندان تهران

دکتر مهسا سلیمانی دکتر ایمپلنت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهسا سلیمانی
آدرس تهران پاسداران – میدان نوبنیاد – کوهستان پنجم – مجتمع پزشکی کوهستان – طبقه 3 – واحد 9
شماره تماس 02122828713

دکتر مهسا سلیمانی با شماره نظام پزشکی 121923 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر مهسا سلیمانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهسا سلیمانی با شماره 02122828713 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران  پاسداران – میدان نوبنیاد – کوهستان پنجم – مجتمع پزشکی کوهستان – طبقه 3 – واحد 9 مراجعه کنید.

دکتر امیرارسلان هوشیارفرد دکتر ایمپلنت دندان تهران

دکتر امیرارسلان هوشیارفرد دکتر ایمپلنت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرارسلان هوشیارفرد
آدرس تهران نیاوران ، خیابان شهید باهنر ، تقاطع کامرانیه ، خیابان آقاخانی (منظریه یکم) ، پلاک ۲ (ساختمان سپهر) ، طبقه ۴ ، واحد ۳۳
شماره تماس 02126114880

دکتر امیرارسلان هوشیارفرد با شماره نظام پزشکی 132397 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیرارسلان هوشیارفرد برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرارسلان هوشیارفرد با شماره 02126114880 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران  نیاوران ، خیابان شهید باهنر ، تقاطع کامرانیه ، خیابان آقاخانی (منظریه یکم) ، پلاک ۲ (ساختمان سپهر) ، طبقه ۴ ، واحد ۳۳ مراجعه کنید.

دکتر میترا محمدی خراسانی دکتر ایمپلنت دندان تهران

دکتر میترا محمدی خراسانی دکتر ایمپلنت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر میترا محمدی خراسانی
آدرس تهران خیابان شریعتی – بالاتر از دو راهی قلهک – ساختمان سپهر – پلاک 1425 – طبقه 2 – واحد 7
شماره تماس 02126604971

دکتر میترا محمدی خراسانی با شماره نظام پزشکی 104882 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر میترا محمدی خراسانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر میترا محمدی خراسانی با شماره 02126604971 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان شریعتی – بالاتر از دو راهی قلهک – ساختمان سپهر – پلاک 1425 – طبقه 2 – واحد 7مراجعه کنید.

دکتر عزیز گشاده رو دکتر ایمپلنت دندان تهران

دکتر عزیز گشاده رو دکتر ایمپلنت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر عزیز گشاده رو
آدرس تهران الهیه ، کوچه دشتی ، پلاک 4 ساختمان آرمه کامپلکس ، طبقه ۶
شماره تماس 02126606157

دکتر عزیز گشاده رو با شماره نظام پزشکی 138319 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عزیز گشاده رو برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر عزیز گشاده رو با شماره 02126606157 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران الهیه ، کوچه دشتی ، پلاک 4 ساختمان آرمه کامپلکس ، طبقه ۶ مراجعه کنید.

دکتر نیما مردانی دکتر ایمپلنت دندان تهران

دکتر نیما مردانی دکتر ایمپلنت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر نیما مردانی
آدرس تهران خیابان ولیعصر – روبروی جام جم – خیابان روانپور – پلاک 92 – ساختمان کاسپین – زنگ 3 – طبقه اول
شماره تماس 02126294743

دکتر نیما مردانی با شماره نظام پزشکی 63963 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر نیما مردانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر نیما مردانی با شماره 02126294743 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان ولیعصر – روبروی جام جم – خیابان روانپور – پلاک 92 – ساختمان کاسپین – زنگ 3 – طبقه اول مراجعه کنید.

بهترین دکتر ارتودنسی تهران

دکتر فروغ خلیلی نژاد دکتر ارتودنسی دندان تهران

دکتر فروغ خلیلی نژاد دکتر ارتودنسی دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر فروغ خلیلی نژاد
آدرس تهران سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو غربی، جنب مدرسه دخترانه حکمت، پلاک 7، واحد 17
شماره تماس 02122129124

دکتر فروغ خلیلی نژاد با شماره نظام پزشکی 110300 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فروغ خلیلی نژاد برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فروغ خلیلی نژاد با شماره 02122129124 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو غربی، جنب مدرسه دخترانه حکمت، پلاک 7، واحد 17 مراجعه کنید.

دکتر بهادر درانی دکتر ارتودنسی دندان تهران

دکتر بهادر درانی دکتر ارتودنسی دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهادر درانی
آدرس تهران چهارراه فرمانیه (ضلع شمالی)، نبش خیابان بوستان، ساختمان پزشکان نور، طبقه اول واحد ٨
شماره تماس 02122804578

دکتر بهادر درانی با شماره نظام پزشکی 104504 متخصص ارتودنسی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر بهادر درانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهادر درانی با شماره 02122804578 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران چهارراه فرمانیه (ضلع شمالی)، نبش خیابان بوستان، ساختمان پزشکان نور، طبقه اول واحد ٨ مراجعه کنید.

دکتر حسین بحرانی دکتر ارتودنسی دندان تهران

دکتر حسین بحرانی دکتر ارتودنسی دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین بحرانی
آدرس تهران چهارراه پاسداران،میدان هروی،میدان حسین آباد،خیابان افتخاریان،نبش طریقت،پلاک۲۳، طبقه ۲،واحد ۴
شماره تماس 09023444009

دکتر حسین بحرانی با شماره نظام پزشکی 138428 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین بحرانی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین بحرانی با شماره 09023444009 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران چهارراه پاسداران،میدان هروی،میدان حسین آباد،خیابان افتخاریان،نبش طریقت،پلاک۲۳، طبقه ۲،واحد ۴ مراجعه کنید.

دکتر ناصر مسیحی دکتر ارتودنسی دندان تهران

دکتر ناصر مسیحی دکتر ارتودنسی دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر مسیحی
آدرس تهران فلکه دوم صادقیه ، ابتدای کاشانی پشت پارک استقلال ، انتهای خیابان گلستان یکم. پلاک 5 طبقه 4
شماره تماس 02144088790

دکتر ناصر مسیحی با شماره نظام پزشکی 55126 متخصص ارتودنسی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر ناصر مسیحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر مسیحی با شماره 02144088790 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران فلکه دوم صادقیه ، ابتدای کاشانی پشت پارک استقلال ، انتهای خیابان گلستان یکم. پلاک 5 طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر الهام عمادیان دکتر ارتودنسی دندان تهران

دکتر الهام عمادیان دکتر ارتودنسی دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام عمادیان
آدرس تهران خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، بعد از زمرد، روبروی حسینیه ارشاد، ساختمان یاقوت
شماره تماس 02126711839

دکتر الهام عمادیان با شماره نظام پزشکی 136531 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر الهام عمادیان برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام عمادیان با شماره 02126711839 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، بعد از زمرد، روبروی حسینیه ارشاد، ساختمان یاقوت مراجعه کنید.

دکتر مریم افشاری دکتر ارتودنسی دندان تهران

دکتر مریم افشاری دکتر ارتودنسی دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم افشاری
آدرس تهران بلوار اندرزگو،تقاطع بلوار کاوه،ساختمان کیمیا(بالای رستوران هانی)،طبقه ۷،واحد ۷۰۴
شماره تماس 02126657613

دکتر مریم افشاری با شماره نظام پزشکی 137745 متخصص ارتودنسی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر مریم افشاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم افشاری با شماره 02126657613 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران بلوار اندرزگو،تقاطع بلوار کاوه،ساختمان کیمیا(بالای رستوران هانی)،طبقه ۷،واحد ۷۰۴ مراجعه کنید.

دکتر احمدرضا حسینی دکتر ارتودنسی دندان تهران

دکتر احمدرضا حسینی دکتر ارتودنسی دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمدرضا حسینی
آدرس تهران الهیه، خیابان فرشته، خیابان اخگری، پلاک 1، واحد 12
شماره تماس 02126295503

دکتر احمدرضا حسینی با شماره نظام پزشکی 144042 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمدرضا حسینی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمدرضا حسینی با شماره 02126295503 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران الهیه، خیابان فرشته، خیابان اخگری، پلاک 1، واحد 12 مراجعه کنید.

دکتر مهدی فهیمی هنزائی دکتر ارتودنسی دندان تهران

دکتر مهدی فهیمی هنزائی دکتر ارتودنسی دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی فهیمی هنزائی
آدرس تهران میدان صادقیه، خیابان ستارخان، قبل از پل یادگار امام (بازارچه سنتی ستارخان)، جنب فرش شاهکار مشهد، پلاک ٣، طبقه اول. واحد اول
شماره تماس 02144205192

دکتر مهدی فهیمی هنزائی با شماره نظام پزشکی 128309 متخصص ارتودنسی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر مهدی فهیمی هنزائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی فهیمی هنزائی با شماره 02144205192 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران میدان صادقیه، خیابان ستارخان، قبل از پل یادگار امام (بازارچه سنتی ستارخان)، جنب فرش شاهکار مشهد، پلاک ٣، طبقه اول. واحد اول مراجعه کنید.

دکتر طیبه مماوی دکتر ارتودنسی دندان تهران

دکتر طیبه مماوی دکتر ارتودنسی دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر طیبه مماوی
آدرس تهران تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم کوچه ۱۸۸ شرقی( خیابان شهید رحمانی) جنب داروخانه مینا ساختمان 109 طبقه 4
شماره تماس 09014785747

دکتر طیبه مماوی با شماره نظام پزشکی 125476 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر طیبه مماوی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر طیبه مماوی با شماره 09014785747 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم کوچه ۱۸۸ شرقی( خیابان شهید رحمانی) جنب داروخانه مینا ساختمان 109 طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر سودابه سجادی دکتر ارتودنسی دندان تهران

دکتر سودابه سجادی دکتر ارتودنسی دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سودابه سجادی
آدرس تهران ابتدای پاسداران – خیابان گل نبی – بعد از چهار راه زمرد – پلاک 40 – طبقه سوم شرقی – واحد 302
شماره تماس 02126644011

دکتر سودابه سجادی با شماره نظام پزشکی 123986 متخصص ارتودنسی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر سودابه سجادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سودابه سجادی با شماره 02126644011 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران ابتدای پاسداران – خیابان گل نبی – بعد از چهار راه زمرد – پلاک 40 – طبقه سوم شرقی – واحد 302 مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *