بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

بهترین دکتر لیپوماتیک تهران پزشکانی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و در زمینه انجام عمل حذف چربی شکم تخصص دارند.

لیپوماتیک به معنای لاغری و تغییر شکل نواحی خاصی از بدن با حذف رسوبات اضافی چربی یا انتقال به نواحی مورد نظر است.

متخصصین لیپوماتیک زیادی در شهر تهران فعالیت میکنند که می توانید جهت برداشتن چربی شکم به این متخصصین مراجعه کنید.اگر ساکن شهر تهران بوده و به دنبال دکتر لیپوماتیک در تهران هستید ادامه مطلب را مشاهده کنید.

بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

دکتر محسن فدایی دکتر لیپوماتیک تهران

دکتر محسن فدایی دکتر لیپوماتیک تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن فدایی
آدرس تهران میدان ونک، ابتدای ملاصدرا، روبروی سازمان بورس، پلاک 8، ساختمان پزشکان صدرا، طبقه دوم، واحد 3
شماره تماس 88198973

دکتر محسن فدایی با شماره نظام پزشکی ب-23652 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن فدایی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن فدایی با شماره 88198973 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران میدان ونک، ابتدای ملاصدرا، روبروی سازمان بورس، پلاک 8، ساختمان پزشکان صدرا، طبقه دوم، واحد 3 مراجعه کنید.

دکتر علی الماسی جراح چربی شکم تهران

دکتر علی الماسی دکتر لیپوماتیک تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی الماسی
آدرس تهران میرداماد، جنب‌مترو، خیابان کازرون
شماره تماس 09913922090

دکتر علی الماسی با شماره نظام پزشکی 114459 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی الماسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی الماسی با شماره 09913922090 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران میرداماد، جنب‌مترو، خیابان کازرون مراجعه کنید.

دکتر رفيع پرنيا دکتر لیپوماتیک تهران

دکتر رفيع پرنيا دکتر لیپوماتیک تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر رفيع پرنيا
آدرس تهران جردن، بالاتر از تقاطع میرداماد، کوچه قبادیان شرقی، پلاک ،5 طبقه دوم، واحد 7
شماره تماس 02188879877

دکتر رفيع پرنيا با شماره نظام پزشکی18239 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رفيع پرنيا برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر رفيع پرنيا با شماره 02188879877 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن، بالاتر از تقاطع میرداماد، کوچه قبادیان شرقی، پلاک ،5 طبقه دوم، واحد 7 مراجعه کنید.

 

دکتر آرش نجف بیگی جراح چربی شکم تهران

دکتر آرش نجف بیگی دکتر لیپوماتیک تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش نجف بیگی
آدرس تهران جردن، بالاتر از تقاطع حقانی، خیابان کیش، پلاک 45، طبقه چهارم شرقی، زنگ 7
شماره تماس 02126740064

دکتر آرش نجف بیگی با شماره نظام پزشکی 82935 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر آرش نجف بیگی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش نجف بیگی با شماره 02126740064 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن، بالاتر از تقاطع حقانی، خیابان کیش، پلاک 45، طبقه چهارم شرقی، زنگ 7 مراجعه کنید.

ر

دکتر ناصر یاهو دکتر لیپوماتیک تهران

دکتر ناصر یاهو دکتر لیپوماتیک تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر یاهو
آدرس تهران میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک 50، طبقه دوم، واحد 4
شماره تماس 09122056642

دکتر ناصر یاهو با شماره نظام پزشکی 63224 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ناصر یاهو برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر یاهو با شماره 09122056642 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک 50، طبقه دوم، واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر پیمان صدری جراح چربی شکم تهران

دکتر پیمان صدری دکتر لیپوماتیک تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر پیمان صدری
آدرس تهران میدان هفت تیر خیابان شهید لطفی پلاک ۹ طبقه ۸ واحد ۸
شماره تماس 09919851335

دکتر پیمان صدری با شماره نظام پزشکی 121574 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر پیمان صدری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر پیمان صدری با شماره 09919851335 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران میدان هفت تیر خیابان شهید لطفی پلاک ۹ طبقه ۸ واحد ۸ مراجعه کنید.

 

دکتر افسانه ثنایی دکتر لیپوماتیک تهران

دکتر افسانه ثنایی دکتر لیپوماتیک تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر افسانه ثنایی
آدرس تهران جردن (آفریقا)، بالاتر از چهار راه جهان کودک، برج نگین، طبقه 3، واحد 301
شماره تماس 88662276

دکتر افسانه ثنایی با شماره نظام پزشکی 43352 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر افسانه ثنایی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر افسانه ثنایی با شماره 88662276 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن (آفریقا)، بالاتر از چهار راه جهان کودک، برج نگین، طبقه 3، واحد 301 مراجعه کنید.

 

دکتر امیر دریانی جراح چربی شکم تهران

دکتر امیر دریانی دکتر لیپوماتیک تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر دریانی
آدرس تهران جردن، پایین تر از پل میرداماد، سر سپیدار، جنب بانک پارسیان، ساختمان مهرگان، طبقه اول، واحد دو
شماره تماس 02188856920

دکتر امیر دریانی با شماره نظام پزشکی 107553 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر امیر دریانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر دریانی با شماره 02188856920 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن، پایین تر از پل میرداماد، سر سپیدار، جنب بانک پارسیان، ساختمان مهرگان، طبقه اول، واحد دو مراجعه کنید.

 

دکتر راضیه جعفری دکتر لیپوماتیک تهران

دکتر راضیه جعفری دکتر لیپوماتیک تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر راضیه جعفری
آدرس تهران پاسداران ، بوستان نهم
شماره تماس 09391010168

دکتر راضیه جعفری با شماره نظام پزشکی 119870 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر راضیه جعفری برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر راضیه جعفری با شماره 09391010168 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران پاسداران ، بوستان نهم مراجعه کنید.

 

دکتر احمد علی رجب پور جراح چربی شکم تهران

دکتر احمد علی رجب پور دکتر لیپوماتیک تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد علی رجب پور
آدرس تهران غرب تهران
شماره تماس 02191035830

دکتر احمد علی رجب پور با شماره نظام پزشکی 124012 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر احمد علی رجب پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد علی رجب پور با شماره 02191035830 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران غرب تهران مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *