بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

سایت بهترین دکتر قصد دارد با انتشار این مطلب کار شما را برای یافتن بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران آسان تر کند.

بلفاروپلاستی زیبایی با هدف از بین بردن چربی و پوست و ماهیچه های اضافی پلک های بالا و پایین با هدف اصلاح اثرات پیری صورت انجام می شود.

بلفاروپلاستی می‌تواند افتادگی پلک‌های بالایی و کیسه‌های پلک پایین را اصلاح کند، یعنی مواردی که باعث می‌شود ما را پیرتر و خسته‌تر از آنچه هستیم نشان دهد و در برخی موارد باعث اختلال در بینایی می‌شود.

بلفاروپلاستی رایج ترین جراحی زیبایی پلک و یکی از پر تقاضاترین جراحی های پلاستیک است.

بیشتر بلفاروپلاستی ها برای اصلاح کیسه های پلک انجام می شود  که معمولاً با افزایش سن یا به دلایل مادرزادی یا مرتبط با بیماری کلیوی یا قلبی ظاهر می شوند.

در فرآیند پیری  ، پوست اطراف چشم زائد می‌شود، ماهیچه‌ها ضعیف می‌شوند و چربی به جلو حرکت می‌کند . این شلی پوست و ماهیچه های پلک همراه با چربی دور چشم و در برخی موارد وجود مایع، ظاهری پیر و خسته به چهره می بخشد که معمولاً برای برطرف شدن این وضعیت از بلفاروپلاستی استفاده می شود.

در ادامه لیست بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران را مشاهده خواهید کرد.

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

دکتر احمد علی رجب پور دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

دکتر احمد علی رجب پور دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد علی رجب پور
آدرس تهران دهکده المپیک
شماره تماس 02125015346

دکتر احمد علی رجب پور با شماره نظام پزشکی 124012 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد علی رجب پور برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد علی رجب پور با شماره 02125015346 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران دهکده المپیک مراجعه کنید.

دکتر رضا حسامی دکتر جراح پلک تهران

دکتر رضا حسامی دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا حسامی
آدرس تهران  زعفرانیه ، ساختمان مجتمع پالادیوم ، طبقه 7 ، واحد 723
شماره تماس 0912384061

دکتر رضا حسامی با شماره نظام پزشکی 102321 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رضا حسامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا حسامی با شماره 0912384061 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران زعفرانیه ، ساختمان مجتمع پالادیوم ، طبقه 7 ، واحد 723 مراجعه کنید.

دکتر شاهرخ عطاریان دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

دکتر شاهرخ عطاریان دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر شاهرخ عطاریان
آدرس تهران خیابان تخت طاووس ، خیابان میرعماد ، نبش کوچه دوم ، ساختمان پزشکان مهداد ، طبقه اول
شماره تماس 0218604394

دکتر شاهرخ عطاریان با شماره نظام پزشکی 74815 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شاهرخ عطاریان برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر شاهرخ عطاریان با شماره 0218604394 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان تخت طاووس ، خیابان میرعماد ، نبش کوچه دوم ، ساختمان پزشکان مهداد ، طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر فرهاد حافظی دکتر جراح پلک تهران

دکتر فرهاد حافظی دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد حافظی
آدرس تهران زعفرانیه ، آصف ، شماره 33 ، واحد 12
شماره تماس 0212211390

دکتر فرهاد حافظی با شماره نظام پزشکی 18433 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرهاد حافظی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد حافظی با شماره 0212211390 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران زعفرانیه ، آصف ، شماره 33 ، واحد 12 مراجعه کنید.

دکتر فاطمه حسینی زاده گان دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

دکتر فاطمه حسینی زاده گان دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه حسینی زاده گان
آدرس تهران فرمانیه ، اندرزگو ، بعد از وطن پور شمالی ، بن بست سالاری ، واحد 302
شماره تماس 0212239403

دکتر فاطمه حسینی زاده گان با شماره نظام پزشکی 110442 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه حسینی زاده گان برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه حسینی زاده گان با شماره 0212239403 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران فرمانیه ، اندرزگو ، بعد از وطن پور شمالی ، بن بست سالاری ، واحد 302 مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا آخوندی نسب دکتر جراح پلک تهران

دکتر محمدرضا آخوندی نسب دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا آخوندی نسب
آدرس تهران بلوار آفریقا ، روبروی بلوار گلشهر ، کوچه مریم پلاک 5 ، واحد 2
شماره تماس 0212657975

دکتر محمدرضا آخوندی نسب با شماره نظام پزشکی 32096 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا آخوندی نسب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا آخوندی نسب با شماره 0212657975 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران بلوار آفریقا ، روبروی بلوار گلشهر ، کوچه مریم پلاک 5 ، واحد 2 مراجعه کنید.

دکتر بابک باب شریف دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

دکتر بابک باب شریف دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر بابک باب شریف
آدرس تهران تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت، خیابان کتابی
شماره تماس 02123555

دکتر بابک باب شریف با شماره نظام پزشکی 29441 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بابک باب شریف برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر بابک باب شریف با شماره 02123555 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت، خیابان کتابی مراجعه کنید.

دکتر محمد طاهر رجبی دکتر جراح پلک تهران

دکتر محمد طاهر رجبی دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد طاهر رجبی
آدرس تهران ونک- گاندی جنوبی- نبش خیابان هفتم(شهید پالیزوانی) پلاک 24
شماره تماس 02181034

دکتر محمد طاهر رجبی با شماره نظام پزشکی 80530 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد طاهر رجبی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد طاهر رجبی با شماره 02181034 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران ونک- گاندی جنوبی- نبش خیابان هفتم(شهید پالیزوانی) پلاک 24 مراجعه کنید.

دکتر محسن بهمنی کشکولی دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

دکتر محسن بهمنی کشکولی دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن بهمنی کشکولی
آدرس تهران ملاصدرا خیابان شیخ بهایی جنوبی نبش برزیل غربی پلاک 4 واحد 10 
شماره تماس 02188215955

دکتر محسن بهمنی کشکولی با شماره نظام پزشکی 38488 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن بهمنی کشکولی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن بهمنی کشکولی با شماره 02188215955 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران ملاصدرا خیابان شیخ بهایی جنوبی نبش برزیل غربی پلاک 4 واحد 10  مراجعه کنید.

دکتر سلطان حسین سالور دکتر جراح پلک تهران

دکتر سلطان حسین سالور دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سلطان حسین سالور
آدرس تهران خیابان جردن – خیابان ناهید غربی – پلاک 56 – طبقه اول
شماره تماس 02122656489

دکتر سلطان حسین سالور با شماره نظام پزشکی 13547 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سلطان حسین سالور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سلطان حسین سالور با شماره 02122656489 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان جردن – خیابان ناهید غربی – پلاک 56 – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر آرش نجف بیگی دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

دکتر آرش نجف بیگی دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش نجف بیگی
آدرس تهران جردن، بالاتر از تقاطع حقانی، خیابان کیش، پلاک ۴۵، طبقه چهارم شرقی، زنگ ۷
شماره تماس 02186081875

دکتر آرش نجف بیگی با شماره نظام پزشکی 82925 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرش نجف بیگی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش نجف بیگی با شماره 02186081875 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن، بالاتر از تقاطع حقانی، خیابان کیش، پلاک ۴۵، طبقه چهارم شرقی، زنگ ۷ مراجعه کنید.

دکتر مژگان نوروزی دکتر جراح پلک تهران

دکتر مژگان نوروزی دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مژگان نوروزی
آدرس تهران خيابان شهيد بهشتی، خيابان قائم مقام فراهانی، كوچه ميرزا حسنی، شماره 24.کلینیک نوین دیدگان
شماره تماس 09190150984

دکتر مژگان نوروزی با شماره نظام پزشکی 68881 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مژگان نوروزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مژگان نوروزی با شماره 09190150984 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خيابان شهيد بهشتی، خيابان قائم مقام فراهانی، كوچه ميرزا حسنی، شماره 24.کلینیک نوین دیدگان مراجعه کنید.

دکتر امیر دریانی دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

دکتر امیر دریانی دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر دریانی
آدرس تهران جردن، پايين تر از پل ميرداماد، سر سپيدار جنب بانک پارسيان، ساختمان مهرگان، طبقه اول واحد دو
شماره تماس 02188884100

دکتر امیر دریانی با شماره نظام پزشکی 107553 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تهران می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر دریانی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر دریانی با شماره 02188884100 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن، پايين تر از پل ميرداماد، سر سپيدار جنب بانک پارسيان، ساختمان مهرگان، طبقه اول واحد دو مراجعه کنید.

دکتر سیده مطهره عبدالهی دکتر جراح پلک تهران

دکتر سیده مطهره عبدالهی دکتر جراح بلفاروپلاستی تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده مطهره عبدالهی
آدرس تهران جردن، (بلوار نلسون ماندلا) نرسیده به بلوار مدرس، طبقه زیر همکف داروخانه شبانه روزی آفریقا
شماره تماس 09120733370

دکتر سیده مطهره عبدالهی با شماره نظام پزشکی 80131 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تهران در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیده مطهره عبدالهی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده مطهره عبدالهی با شماره 09120733370 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن، (بلوار نلسون ماندلا) نرسیده به بلوار مدرس، طبقه زیر همکف داروخانه شبانه روزی آفریقا مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *