بهترین دکتر بوتاکس تهران

در شهر تهران شهروندانی که به دنبال رفع چین و چروک پوست خود هستند به جست و جوی بهترین دکتر بوتاکس تهران در اینترنت می پردازند. بسیاری از افراد به روش‌های زیبایی غیرجراحی مانند تزریق بوتاکس و فیلر متوسل می‌شوند که به رایج‌ترین و مورد تقاضاترین گزینه‌ها در پزشکی زیبایی تبدیل شده‌اند.

تزریق بوتاکس با هدف جلوگیری از انقباض عضلات مسئول حالات صورت است که آتروفی آن باعث ایجاد چین و چروک با افزایش سن می شود، بنابراین این روش برای اهداف زیبایی برای خانم هایی که خواهان ظاهری جوان تر هستند انجام می شود و بیشتر اوقات برای درمان چین و چروک های افقی پیشانی، دو طرف چشم و دهان از آن استفاده می شود.

آنچه منجر به پیری پوست می شود کاهش توانایی سلول های پوست برای تولید پروتئین های کلاژن و الاستین است که به ترتیب پوست را سفت و الاستیک می کنند، بنابراین پوست به تدریج شل می شود. تزریق بوتاکس با فلج کردن عضلات پوست از این اتفاق جلوگیری می کند.

تزریق بوتاکس یکی از روش های زیبایی است که علاوه بر این می تواند برای درمان برخی از مشکلات سلامتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اغلب متخصصین جراحی پلاستیک تزریق بوتاکس را انجام می‌دهند که در آن یک سرنگ نازک زیر پوست صورت در خط عضلانی وارد شده و سپس بوتاکس تزریق می‌شود و فرد بلافاصله پس از تزریق بوتاکس می تواند به منزل برود.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر تزریق بوتاکس شهر تهران خواهیم پرداخت :

بهترین دکتر بوتاکس تهران

دکتر مهدی احمدی دکتر بوتاکس تهران

دکتر مهدی احمدی دکتر بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی احمدی
آدرس تهران اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، شماره 6
شماره تماس 02129121900

دکتر مهدی احمدی با شماره نظام پزشکی 27187 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی احمدی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی احمدی با شماره 02129121900 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران  اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، شماره 6 مراجعه کنید.

دکتر مجتبی مصطفی زاده دکتر تزریق بوتاکس تهران

دکتر مجتبی مصطفی زاده دکتر تزریق ژل تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجتبی مصطفی زاده 
آدرس تهران بیست متری افسریه، بین 15 متری سوم و بلوار نیکوعمل
شماره تماس 02133802398

دکتر مجتبی مصطفی زاده با شماره نظام پزشکی 135474 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مجتبی مصطفی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجتبی مصطفی زاده با شماره 02133802398 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران  بیست متری افسریه، بین 15 متری سوم و بلوار نیکوعمل مراجعه کنید.

دکتر امیرحسن مولائیان دکتر بوتاکس تهران

دکتر امیرحسن مولائیان دکتر بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسن مولائیان
آدرس تهران سی متری جی ، خیابان امامزاده عبدالله، کوچه رجبی ، پلاک 32 ، کلینیک سروسپید
شماره تماس 02166699410

دکتر امیرحسن مولائیان با شماره نظام پزشکی 191857 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیرحسن مولائیان برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسن مولائیان با شماره 02166699410 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران سی متری جی ، خیابان امامزاده عبدالله، کوچه رجبی ، پلاک 32 ، کلینیک سروسپید مراجعه کنید.

دکتر آرش نجف بیگی دکتر تزریق بوتاکس تهران

دکتر آرش نجف بیگی دکتر تزریق ژل تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش نجف بیگی
آدرس تهران جردن – نرسیده به چهار راه جهان کودک – خیابان کیش – پلاک 45 – واحد 7
شماره تماس 02186081875

دکتر آرش نجف بیگی با شماره نظام پزشکی 82925 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر آرش نجف بیگی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش نجف بیگی با شماره 02186081875 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن – نرسیده به چهار راه جهان کودک – خیابان کیش – پلاک 45 – واحد 7 مراجعه کنید.

دکتر ندا پژوهی دکتر بوتاکس تهران

دکتر ندا پژوهی دکتر بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر ندا پژوهی
آدرس تهران خیابان ولیعصر.پایین تر از میدان ولیعصر.کوچه نصر.پلاک 15.طبقه 4
شماره تماس 02188852467

دکتر ندا پژوهی با شماره نظام پزشکی 113492 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ندا پژوهی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر ندا پژوهی با شماره 02188852467 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران  خیابان ولیعصر.پایین تر از میدان ولیعصر.کوچه نصر.پلاک 15.طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر عبدالرضا شریفی دکتر تزریق بوتاکس تهران

دکتر عبدالرضا شریفی دکتر تزریق ژل تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالرضا شریفی
آدرس تهران خیابان ولی عصر، بالاتر از میرداماد، خیابان ستاری، پلاک 78، واحد 1
شماره تماس 02188205331

دکتر عبدالرضا شریفی با شماره نظام پزشکی 40890 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر عبدالرضا شریفی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالرضا شریفی با شماره 02188205331 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان ولی عصر، بالاتر از میرداماد، خیابان ستاری، پلاک 78، واحد 1 مراجعه کنید.

دکتر علی رمضانی دکتر بوتاکس تهران

دکتر علی رمضانی دکتر بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی رمضانی
آدرس تهران ولی عصر،نرسیده به توانیر، بن بست بخشندگان،مدیکوپلاس سنتر،طبقه 6 ،کلینیک پوست و مو
شماره تماس 02177897623

دکتر علی رمضانی با شماره نظام پزشکی 96015 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی رمضانی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی رمضانی با شماره 02177897623 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران ولی عصر،نرسیده به توانیر، بن بست بخشندگان،مدیکوپلاس سنتر،طبقه 6 ،کلینیک پوست و مو مراجعه کنید.

دکتر فائزه عامری دکتر تزریق بوتاکس تهران

دکتر فائزه عامری دکتر تزریق بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر فائزه عامری
آدرس تهران سعادت آباد بلوار دریاپ ۲۳
شماره تماس 88372796

دکتر فائزه عامری با شماره نظام پزشکی 167670 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فائزه عامری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر فائزه عامری با شماره 88372796 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران سعادت آباد بلوار دریاپ ۲۳ مراجعه کنید.

دکتر رعنا حقیقت پور کلینیک بوتاکس تهران

دکتر رعنا حقیقت پور کلینیک بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر رعنا حقیقت پور
آدرس تهران خیابان شریعتی-خیابان قبا-پلاک 10-زنگ11
شماره تماس 02122845332

دکتر رعنا حقیقت پور با شماره نظام پزشکی 109045 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رعنا حقیقت پور برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر رعنا حقیقت پور با شماره 02122845332 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان شریعتی-خیابان قبا-پلاک 10-زنگ11 مراجعه کنید.

دکتر عطاالله حیدری دکتر تزریق بوتاکس تهران

دکتر عطاالله حیدری دکتر تزریق بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر عطاالله حیدری
آدرس تهران  خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بلوار بخشندگان، پایین تر از بیمارستان دی، ساختمان مدیکو+سنتر، طبقه3، واحد304
شماره تماس 09030203881

دکتر عطاالله حیدری با شماره نظام پزشکی 95358 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر عطاالله حیدری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر عطاالله حیدری با شماره 09030203881 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، نبش بلوار بخشندگان، پایین تر از بیمارستان دی، ساختمان مدیکو+سنتر، طبقه3، واحد304 مراجعه کنید.

دکتر حمیده آقایی دکتر بوتاکس تهران

دکتر حمیده آقایی دکتر بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیده آقایی
آدرس تهران فلکه دوم صادقیه – بلوار کاشانی – خیابان اعتمادیان – پشت بیمارستان ابن سینا – ساختمان پزشکان فدک – طبقه 3 – واحد 15
شماره تماس 02144966024

دکتر حمیده آقایی با شماره نظام پزشکی 101632 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیده آقایی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیده آقایی با شماره 02144966024 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران فلکه دوم صادقیه – بلوار کاشانی – خیابان اعتمادیان – پشت بیمارستان ابن سینا – ساختمان پزشکان فدک – طبقه 3 – واحد 15 مراجعه کنید.

دکتر میر احد موسوی دکتر تزریق بوتاکس تهران

دکتر میر احد موسوی دکتر تزریق بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر میر احد موسوی
آدرس تهران شهرک غرب ، فرحزادی تقاطع دریا ، خیابان نورانی ، پلاک 26 ، طبقه چهارم ، واحد 7
شماره تماس 02188695236

دکتر میر احد موسوی با شماره نظام پزشکی 57247 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر میر احد موسوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر میر احد موسوی با شماره 02188695236 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران شهرک غرب ، فرحزادی تقاطع دریا ، خیابان نورانی ، پلاک 26 ، طبقه چهارم ، واحد 7 مراجعه کنید.

دکتر امیر دریانی دکتر بوتاکس تهران

دکتر امیر دریانی دکتر بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر دریانی
آدرس تهران جردن پایین تر از پل میرداماد نبش سپیدار .جنب بانک پارسیان ساختمان مهرگان طبقه اول واحد ۲
شماره تماس 02188856920

دکتر امیر دریانی با شماره نظام پزشکی 107553 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر دریانی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر دریانی با شماره 02188856920 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن پایین تر از پل میرداماد نبش سپیدار .جنب بانک پارسیان ساختمان مهرگان طبقه اول واحد ۲ مراجعه کنید.

دکتر سید محمد عبداللهی دکتر تزریق بوتاکس تهران

دکتر سید محمد عبداللهی دکتر تزریق بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد عبداللهی
آدرس تهران جردن(بلوار نلسون ماندلا) نرسیده به اتوبان مدرس داروخانه شبانه روزی آفریقا طبقه زیر همکف
شماره تماس 02122056879

دکتر سید محمد عبداللهی با شماره نظام پزشکی 119727 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید محمد عبداللهی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد عبداللهی با شماره 02122056879 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران جردن(بلوار نلسون ماندلا) نرسیده به اتوبان مدرس داروخانه شبانه روزی آفریقا طبقه زیر همکف مراجعه کنید.

دکتر سارا بهروان دکتر بوتاکس تهران

دکتر سارا بهروان دکتر بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا بهروان
آدرس تهران شریعتی بالاتر ازمیرداماد خیابان منظرنژاد ساختمان یاس واحد چهار
شماره تماس 02126714051

دکتر سارا بهروان با شماره نظام پزشکی 104881 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سارا بهروان برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا بهروان با شماره 02126714051 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران شریعتی بالاتر ازمیرداماد خیابان منظرنژاد ساختمان یاس واحد چهار مراجعه کنید.

دکتر  علی میقانی دکتر بوتاکس تهران

دکتر علی میقانی دکتر بوتاکس تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی میقانی
آدرس تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، روبروی بیمارستان بقیه الله، ساختمان 135(شماره 203) طبقه فوقانی داروخانه اسلامی، واحد 7
شماره تماس 02188606389

دکتر علی میقانی با شماره نظام پزشکی 74692 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی میقانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی میقانی با شماره 02188606389 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، روبروی بیمارستان بقیه الله، ساختمان 135(شماره 203) طبقه فوقانی داروخانه اسلامی، واحد 7 مراجعه کنید.

بوتاکس چیست ؟

بوتاکس نام ماده معروف به سم بوتولینوم است که یک نوروتوکسین است که از نوعی باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینوم (به انگلیسی: Clostridium botulinum) استخراج می شود.

بوتاکس با تضعیف و کاهش انقباضات عضلانی عمل می کند ، بنابراین از آزاد شدن استیل کولین توسط اعصاب که به عضلات سیگنال می دهد تا منقبض شوند جلوگیری می کند.بوتاکس برای اهداف زیبایی و درمانی استفاده می شود.

باید توجه داشت که برای استفاده از بوتاکس باید به دکتر متخصص در زمینه تزریق بوتاکس اشاره کرد ، برای همین منظور در این مطلب لیست بهترین دکتر بوتاکس تهران را برای شما عزیران قرار دادیم.

تزریق بوتاکس روش مناسبی برای پر کردن صورت محسوب نمی‌شود، زیرا چین و چروک‌های موجود را پر نمی‌کند، بلکه تنها سلول‌های عصبی را ضعیف می‌کند که باعث شل شدن عضلات مؤثر بر ایجاد چین و چروک می‌شود.

موارد استفاده از بوتاکس

بوتاکس برای اهداف درمانی و زیبایی زیر استفاده می شود:

کاربردهای درمانی بوتاکس تهران

اختلالات چشمی ناشی از فعالیت بیش از حد ماهیچه های چشم، مانند بلفارواسپاسم ، تنبلی چشم یا استرابیسم در کودکان بالای 12 سال.
گرفتگی اندام های فوقانی برای افراد بالای دو سال، زیرا فلج مغزی ممکن است باعث کشیده شدن اندام ها به سمت مرکز بدن شود.
اختلالات عضلانی و عصبی در بدن، مانند تنش عضلانی گردن، که در آن عضلات گردن به طور غیرارادی منقبض می شوند که منجر به پیچ خوردن سر می شود.
سفتی، اسپاسم عضلانی و اختلالات حرکتی.
درمان هایپرهیدروزیس در پا، کف دست یا زیر بغل.
سردردهای میگرنی برای کسانی که سردردشان حداقل 15 روز در ماه طول می کشد.
درمان مثانه بیش فعال ، در صورت نقص عصبی.

کاربردهای زیبایی بوتاکس تهران

درمان علائم پیری مانند چین و چروک و خطوط اخم.
نوسازی و جوانسازی سلول های پوست.
درمان اسپاسم عضلات صورت.

آماده شدن برای عمل بوتاکس تهران

در هنگام برنامه ریزی برای انجام تزریق بوتاکس از نظر انتخاب کلینیک یا مرکز زیبایی مناسب، گزینه های زیادی وجود دارد که باید قبل از تزریق بوتاکس در تهران و یا هر شهر دیگر به چند نکته توجه کرد :

توصیه می شود تزریق بوتاکس توسط پزشک مجرب انجام شود و خود پزشک تزریق را انجام دهد نه با کمک پرستار یا دستیار پزشک.
در صورت داشتن حساسیت به مواد یا آلرژی به هرگونه مواد غذایی حتماً به پزشک خود اطلاع دهید، علاوه بر این، باید در جلسه قبل از بوتاکس ، دکتر بوتاکس تهران را از مشکلات سلامتی یا بیماری هایی که دارید مطلع کنید.

نحوه انجام تزریق بوتاکس در تهران

تزریق بوتاکس در مطب پزشک یا مرکز زیبایی و زیر نظر پزشکان متخصص انجام می شود که در آن مراحل زیر انجام می شود:

از بیمار خواسته می شود که روی صندلی بنشیند.
سپس محل تزریق با یک لوسیون بدون الکل تمیز می شود.
همچنین ممکن است یک بی حس کننده موضعی در ناحیه تزریق اعمال شود.
سپس بوتاکس در نواحی جداگانه صورت مانند پیشانی و زیر چشم یا با توجه به موقعیت و هدف تزریق می شود.
پس از انجام تزریق بوتاکس ، بیمار باید به مدت پنج دقیقه در وضعیت عمودی بماند تا بعد از تزریق هیچ مشکلی ایجاد نشود و همچنین توصیه می شود تا دو تا چهار ساعت بعد از آن از دراز کشیدن خودداری کند.
به دلیل احتمال خونریزی یا کبودی در محل تزریق، توصیه می شود از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین یا برخی مسکن های بدون نسخه مانند ایبوپروفن یا ناپروکسن پس از تزریق خودداری شود.
توصیه های پزشکان پس از تزریق بوتاکس متفاوت است، زیرا برخی توصیه می کنند عضلات ناحیه تزریق را در روزهای بعد از تزریق حرکت دهید، در حالی که برخی دیگر نسبت به حرکت دادن این عضلات یا انجام تمرینات یا فعالیت های شدید هشدار می دهند.

در این مورد باید به دستورالعمل های پزشک خود در مورد انجام فعالیت های عضلانی در دوره پس از تزریق بوتاکس توجه کنید.

نتایج تزریق بوتاکس تهران

تزریق بوتاکس برای اهداف مختلف درمانی یا زیبایی انجام می شود ، بنابراین نتایج مورد انتظار ممکن است بسته به مورد متفاوت باشد، اما به طور کلی:

نتیجه تزریق بوتاکس حدود 10 روز پس از تزریق قابل مشاهده است.
برخی از موارد ممکن است برای به دست آوردن نتایج مورد نیاز به اقدامات اضافی نیازباشد مانند برخی از موارد چین و چروک و خطوط بین چشم که علاوه بر بوتاکس نیاز به تزریق فیلر دارد.
برخی از موارد نیز برای بهترین نتیجه نیاز به چندین بار تزریق بوتاکس دارند ، به خصوص در مورد چین و چروک های عمیق.
اثر بوتاکس موقتی است و به طور معمول حدود چهار ماه طول می کشد و سپس ماهیچه ها مجدا توانایی حرکت خود را به دست می آورند.

عوارض تزریق بوتاکس تهران

بوتاکس فواید زیادی دارد، اما اگر به صورت نادرست یا به مقدار زیاد استفاده شود، ممکن است صدمات و عوارض زیادی را به همراه داشته باشد، از جمله:

بوتاکس از باکتری‌هایی که باعث مسمومیت غذایی می‌شوند گرفته می‌شود و دوز بالای بوتاکس ممکن است کشنده باشد، اما بوتاکس قبل از تزریق خالص می‌شود و در دوزهای کم استفاده می‌شود، بنابراین بوتاکس به طور کلی بی‌خطر تلقی می‌شود.

همچنین زمانی که عمل بوتاکس توسط متخصص انجام می شود، به سختی می توان به اثرات آن پی برد یا متوجه شد که فرد از بوتاکس استفاده کرده است یا خیر.

افرادی که نمی توانند از بوتاکس استفاده کنند :

  • زنان باردار و شیرده
  • افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی
  • افرادی که از بیماری ام اس رنج می برند
  • بیماران کلیوی
  • بیمارانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند
  • بیماران مبتلا به اختلالات انعقادی خون

توصیه می شود در صورت حساسیت به تخم مرغ از تزریق بوتاکس خودداری کنید، زیرا بوتاکس حاوی جزئی از پروتئین آلبومین موجود در تخم مرغ است.
برخی از عوارض ناشی از استفاده از بوتاکس هستند اما معمولاً به سرعت از بین می روند و دوام زیادی ندارند.این علائم شامل درد، خشکی چشم، سردرد و علائمی شبیه آنفولانزا می باشد.

بوتاکس مانند سایر داروهای تزریقی باعث ایجاد قرمزی و درد موقت در محل تزریق می شود.
بوتاکس همچنین ممکن است باعث حساسیت چشم به نور، دوبینی یا سوزش چشم شود. این علائم ممکن است خود به خود ناپدید شوند و یا ممکن است نیاز به استفاده از پماد چشمی تجویز شده توسط پزشک داشته باشند.
در برخی موارد، افتادگی پلک یا ابرو اتفاق می افتد، اما این موارد نادر هستند و با بررسی وضعیت فرد قبل از انجام تزریق بوتاکس و اینکه آیا وی کاندید این عمل است یا خیر ، با دادن داروهای مناسب می توان از بروز آنها جلوگیری کرد.
همچنین توصیه می شود در صورت مشاهده هر گونه عوارض جانبی یا بثورات پوستی که ممکن است پس از تزریق بوتاکس ایجاد شود، بلافاصله به پزشک اطلاع دهید. اگر کبودی در ناحیه تزریق ایجاد شود، طی چند روز تا دو هفته خود به خود برطرف می شود.

میزان ماندگاری اثر بوتاکس به موارد زیر بستگی دارد :

  • مارک بوتاکس تزریقی
  • محدوده تزریق بوتاکس
  • متابولیسم بدن
  • نحوه انجام تزریق
  • رعایت مراقبت های بعد از تزریق

سخن پایانی :

اگر این مطلب را با دقت مطالعه کرده باشید، متوجه شده اید که تزریق بوتاکس یک فرآیند ظریف است و متخصص باید دانش و مهارت بالایی در این زمینه داشته باشد. از زمان ورود تبلیغات بوتاکس به کشور ما تقریباً تمامی کلینیک های زیبایی با این عمل دامنه فعالیت خود را گسترش داده اند و تاکنون تزریق بوتاکس در سالن های زیبایی انجام می شود.توجه داشته باشید که کوچکترین اشتباه و سهل انگاری در تزریق بوتاکس می تواند باعث آسیب رساندن به زیبایی و عضلات صورت شود.یک پزشک حرفه ای دقیقا می داند که برای هر قسمت از چه دوزی از بوتاکس استفاده کند.بنابراین توصیه ما به شما این است که تزریق بوتاکس را زیر نظر بهترین دکتر تزریق بوتاکس تهران انجام دهید.

در این مطلب به معرفی بهترین دکتر بوتاکس تهران پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *