بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان تبریز

مشخصات بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان تبریز در این مطلب برای کسانی قرار داده شده است که قصد استفاده از روش لمینت و کامپوزیت برای زیبایی دندان های خود را داشته و در شهر تبریز زندگی می کنند.

روکش لمینت یک روش روکش دندان است که برای مشکلاتی مانند تغییر رنگ دندان، کجی دندان یا شکستگی دندان طراحی شده است. این فرآیند تمام موقعیت های منفی را که بر لبخند شما تأثیر می گذارد از بین می برد.

مشکلاتی مانند تغییر رنگ دندان، شکستگی یا کجی دندان ها منجر به عدم اعتماد به نفس می شود،روکش لمینت و کامپوزیت به گونه ای طراحی شده اند که ظاهر زیبایی به دندان های مشکل دار بدهد.

گزینه های درمانی زیادی در دندانپزشکی وجود دارد، در حالی که برخی از تکنیک های درمان دندان برای تسکین درد یا حساسیت استفاده می شود، هدف برخی از درمان ها ارائه بهبود عملکرد و زیبایی دندان است. روکش های دندان عملکرد از دست رفته دندان را بازیابی می کنند و از نظر زیبایی ظاهری زیبا به دندان ها می بخشند. به طور خلاصه، هدف از روکش دندان اصلاح تغییر رنگ و تغییر شکل دندان است. مواد مختلفی برای روکش دندان در دسترس است و در حال حاضر، متداول ترین مواد لمینت و کامپوزیت هستند.

لمینت و کامپوزیت دندان تبریزلمینت و کامپوزیت دندان تبریز

روش روکش لمینت و کامپوزیت دندان در تبریز :

  • بی حسی در ناحیه تحت درمان اعمال می شود
  • فضایی در مینای دندان برای روکش ایجاد می شود
  • اندازه گیری دندان انجام می شود
  • یک روکش موقت روی دندان قرار می گیرد تا زمانی که روکش اصلی آماده شود
  • روکش ظرف چند روز در آزمایشگاه آماده می شود
  • روکش ها روی مینای دندانقرار می گیرند
  • پس از تثبیت با نور ماوراء بنفش و پولیش، عمل به پایان می رسد

مزایای روکش دندان

  • ونیرها نسبتاً بادوام هستند و ترک نمی‌خورند و نمی‌شکنند مگر اینکه تحت فشار زیاد قرار گیرند.
  • لمینت و کامپوزیت می تواند برای تمام دندان ها و همچنین مناطق مشکل دار روی دندان ها اعمال شود.
  • دندان های سفیدتر و درخشان تری را فراهم می کند
  • بسیار طبیعی به نظر می رسند
  • از دندان های اصلی محافظت می کنند
  • برای دندان های تیره که به خوبی سفید نمی شوند مناسب هستند
  • برای دندان های تغییر شکل یافته و تغییر شکل یافته ساختاری مناسبند

در ادامه می توانید مشخصات بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت تبریز را مشاهده کرده و یک نوبت ویزیت رزرو کنید.

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان تبریز

دکتر پردیس طهرانچی دکتر لمینت دندان تبریز

دکتر پردیس طهرانچی دکتر لمینت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پردیس طهرانچی
آدرس تبریز خیابان ولیعصر – نرسیده به چهارراه شریعتی – ساختمان افرا – طبقه 4
شماره تماس 04133273152

دکتر پردیس طهرانچی با شماره نظام پزشکی 121032 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پردیس طهرانچی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر پردیس طهرانچی با شماره 04133273152 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ولیعصر – نرسیده به چهارراه شریعتی – ساختمان افرا – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر پریسا اکبرزاده دکتر کامپوزیت دندان تبریز

دکتر پریسا اکبرزاده دکتر کامپوزیت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریسا اکبرزاده
آدرس تبریز خیابان آزادی – نبش گلگشت – ساختمان آزادی
شماره تماس 0413374330

دکتر پریسا اکبرزاده با شماره نظام پزشکی 74397 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر پریسا اکبرزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریسا اکبرزاده با شماره 0413374330 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – نبش گلگشت – ساختمان آزادی مراجعه کنید.

دکتر امیر احمد عجمی دکتر لمینت دندان تبریز

دکتر امیر احمد عجمی دکتر لمینت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر احمد عجمی
آدرس تبریز کوی ولیعصر – فلکه شریعتی – ساختمان آیدا – طبقه 1
شماره تماس 04133320808

دکتر امیر احمد عجمی با شماره نظام پزشکی 30160 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر احمد عجمی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر احمد عجمی با شماره 04133320808 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کوی ولیعصر – فلکه شریعتی – ساختمان آیدا – طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر نرمین محمدی دکتر کامپوزیت دندان تبریز

دکتر نرمین محمدی دکتر کامپوزیت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نرمین محمدی
آدرس تبریز خیابان آزادی مابین گلباد و گلگشت – ساختمان امیرکبیر – طبقه 3
شماره تماس 04133360566

دکتر نرمین محمدی با شماره نظام پزشکی 56315 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر نرمین محمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نرمین محمدی با شماره 04133360566 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی مابین گلباد و گلگشت – ساختمان امیرکبیر – طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر فاطمه پورنقی آذر دکتر لمینت دندان تبریز

دکتر فاطمه پورنقی آذر دکتر لمینت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه پورنقی آذر 
آدرس تبریز خیابان ۱۷ شهریور جدید – برج آذربایجان – طبقه ۳ – واحد A
شماره تماس 04135547535

دکتر فاطمه پورنقی آذر با شماره نظام پزشکی 113741 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه پورنقی آذر برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه پورنقی آذر با شماره 04135547535 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ۱۷ شهریور جدید – برج آذربایجان – طبقه ۳ – واحد A مراجعه کنید.

دکتر مهدی دانش دکتر کامپوزیت دندان تبریز

دکتر مهدی دانش دکتر کامپوزیت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی دانش
آدرس تبریز  خیابان ۱۷ شهریور جدید – روبروی بستنی وحید – برج سپید – طبقه ۵
شماره تماس 0413313507

دکتر مهدی دانش با شماره نظام پزشکی 121914 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مهدی دانش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی دانش با شماره 0413313507 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ۱۷ شهریور جدید – روبروی بستنی وحید – برج سپید – طبقه ۵ مراجعه کنید.

دکتر محمداسماعیل ابراهیمی دکتر لمینت دندان تبریز

دکتر محمداسماعیل ابراهیمی دکتر لمینت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمداسماعیل ابراهیمی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – ساختمان 111 – طبقه 3
شماره تماس 0415535237

دکتر محمداسماعیل ابراهیمی با شماره نظام پزشکی 53050 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمداسماعیل ابراهیمی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمداسماعیل ابراهیمی با شماره 0415535237 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – ساختمان 111 – طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر مهدی دانشپوی دکتر کامپوزیت دندان تبریز

دکتر مهدی دانشپوی دکتر کامپوزیت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی دانشپوی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور – بعد از تقاطع طالقانی – روبروی بانک پاسارگاد
شماره تماس 04135572323

دکتر مهدی دانشپوی با شماره نظام پزشکی 116473 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مهدی دانشپوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی دانشپوی با شماره 04135572323 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور – بعد از تقاطع طالقانی – روبروی بانک پاسارگاد مراجعه کنید.

دکتر سیاوش سوادی اسکویی دکتر لمینت دندان تبریز

دکتر سیاوش سوادی اسکویی دکتر لمینت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیاوش سوادی اسکویی
آدرس تبریز بین گلباد و گلگشت – ساختمان پزشکان گلباد
شماره تماس 04133350775

دکتر سیاوش سوادی اسکویی با شماره نظام پزشکی 28034 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیاوش سوادی اسکویی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیاوش سوادی اسکویی با شماره 04133350775 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بین گلباد و گلگشت – ساختمان پزشکان گلباد مراجعه کنید.

دکتر سعید اشرفی جو دکتر کامپوزیت دندان تبریز

دکتر سعید اشرفی جو دکتر کامپوزیت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید اشرفی جو
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید- روبروی آموزش و پرورش ناحیه 2- ساختمان خاتم- طبقه 3
شماره تماس 04135562245

دکتر سعید اشرفی جو متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر سعید اشرفی جو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید اشرفی جو با شماره 04135562245 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید- روبروی آموزش و پرورش ناحیه 2- ساختمان خاتم- طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر سودابه کیمیایی دکتر لمینت دندان تبریز

دکتر سودابه کیمیایی دکتر لمینت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سودابه کیمیایی
آدرس تبریز سربالایی ولیعصر – بالاترازدادگستری – خیابان شیراز – ساختمان استاد شهریار – پلاک 25 – طبقه 3 شرقی
شماره تماس 04133308512

دکتر سودابه کیمیایی با شماره نظام پزشکی 77964 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سودابه کیمیایی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سودابه کیمیایی با شماره 04133308512 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سربالایی ولیعصر – بالاترازدادگستری – خیابان شیراز – ساختمان استاد شهریار – پلاک 25 – طبقه 3 شرقی مراجعه کنید.

دکتر المیرا جعفری نویمی پور دکتر کامپوزیت دندان تبریز

دکتر المیرا جعفری نویمی پور دکتر کامپوزیت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر المیرا جعفری نویمی پور
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – ساختمان ابن سینا – طبقه 4
شماره تماس 0415571230

دکتر المیرا جعفری نویمی پور با شماره نظام پزشکی 83746 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر المیرا جعفری نویمی پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر المیرا جعفری نویمی پور با شماره 0415571230 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – ساختمان ابن سینا – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر فاطمه دباغی تبریز دکتر لمینت دندان تبریز

دکتر فاطمه دباغی تبریز دکتر لمینت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه دباغی تبریز
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، مابین شریعتی و تقاطع طالقانی، جنب بانک ملی، ساختمان ایران، طبقه2
شماره تماس 04135565008

دکتر فاطمه دباغی تبریز با شماره نظام پزشکی 94061 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه دباغی تبریز برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه دباغی تبریز با شماره 04135565008 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، مابین شریعتی و تقاطع طالقانی، جنب بانک ملی، ساختمان ایران، طبقه2 مراجعه کنید.

دکتر پرنیان علیزاده اسکویی دکتر کامپوزیت دندان تبریز

دکتر پرنیان علیزاده اسکویی دکتر کامپوزیت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پرنیان علیزاده اسکویی
آدرس تبریز  چهارراه آبرسان – ساختمان اسکان – طبقه 6 – واحد D6
شماره تماس 0413363632

دکتر پرنیان علیزاده اسکویی با شماره نظام پزشکی 72066 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر پرنیان علیزاده اسکویی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پرنیان علیزاده اسکویی با شماره 0413363632 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه آبرسان – ساختمان اسکان – طبقه 6 – واحد D6 مراجعه کنید.

دکتر محمود بهاری دکتر لمینت دندان تبریز

دکتر محمود بهاری دکتر لمینت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود بهاری
آدرس تبریز  آبرسان – ساختمان اشکان – طبقه 8 – واحد B
شماره تماس 04133341096

دکتر محمود بهاری با شماره نظام پزشکی 101494 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود بهاری برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود بهاری با شماره 04133341096 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز   آبرسان – ساختمان اشکان – طبقه 8 – واحد B مراجعه کنید.

دکتر شادی چیت سازی دکتر کامپوزیت دندان تبریز

دکتر شادی چیت سازی دکتر کامپوزیت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شادی چیت سازی
آدرس تبریز ولیعصر نپش خیابان سعدی برج مبین طبقه 12
شماره تماس 04133356515

دکتر شادی چیت سازی با شماره نظام پزشکی 155221 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر شادی چیت سازی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شادی چیت سازی با شماره 04133356515 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر نپش خیابان سعدی برج مبین طبقه 12 مراجعه کنید.

دکتر سحر عبدی زاده دکتر لمینت دندان تبریز

دکتر سحر عبدی زاده دکتر لمینت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سحر عبدی زاده
آدرس تبریز 17 شهریور جدید نرسیده به باغشمال برج سینا طبقه دوم
شماره تماس 04135563639

دکتر سحر عبدی زاده با شماره نظام پزشکی 151277 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سحر عبدی زاده برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سحر عبدی زاده با شماره 04135563639 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17 شهریور جدید نرسیده به باغشمال برج سینا طبقه دوم مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *