بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان تبریز

مشخصات بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان تبریز در این مطلب برای کسانی قرار داده شده است که قصد استفاده از روش کاشت دندان و یا ارتودنسی را داشته و در شهر تبریز زندگی می کنند.

ایمپلنت دندان یک فرآیند جراحی است که در آن دندانپزشک سوراخ بسیار کوچکی در لثه ایجاد می‌کند تا ریشه دندان‌های فلزی را که عمدتاً از تیتانیوم ساخته شده‌اند، کاشت و در نتیجه دندان‌های از دست رفته را با دندان‌های مصنوعی که از نظر شکل شبیه به دندان‌های طبیعی هستند، جایگزین کند.

ارتودنسی نیز یکی از شاخه های تخصصی دندانپزشکی است که عمدتاً بر زمینه تشخیص و درمان برخی از مشکلات دندان، فک و صورت تمرکز دارد. ارتودنسی یک درمان موثر برای دندان ها است، زیرا با بهبود لبخند، ظاهر را بهبود می بخشد و همچنین برای تنظیم چینش دندان های منحنی یا کج، اصلاح شلوغی دندان ها و صاف کردن آنها عمل می کند و به هماهنگی دندان ها کمک می کند.

در ادامه می توانید مشخصات بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی تبریز را مشاهده کرده و یک نوبت ویزیت رزرو کنید.

لیست عناوین برای دسترسی سریع

 

بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی تبریز

دکتر مهدی اسمعیلی متخصص ارتودنسی تبریز

دکتر مهدی اسمعیلی متخصص ارتودنسی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی اسمعیلی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید- برج آذربایجان – طبقه 14- واحد G
شماره تماس 04135551981

دکتر مهدی اسمعیلی با شماره نظام پزشکی 122458 ، پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی اسمعیلی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی اسمعیلی با شماره 04135551981 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید- برج آذربایجان – طبقه 14- واحد G مراجعه کنید.

 

صفحه اختصاصی دکتر مهدی اسمعیلی

 

دکتر بهارک عزتی دکتر ایمپلنت دندان تبریز

دکتر بهارک عزتی دکتر ایمپلنت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهارک عزتی
آدرس تبریز ولیعصر-تقاطع شریعتی-ساختمان افرا-طبقه هفتم
شماره تماس 04133330344

دکتر بهارک عزتی با شماره نظام پزشکی 130633 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهارک عزتی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهارک عزتی با شماره 04133330344 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر-تقاطع شریعتی-ساختمان افرا-طبقه هفتم مراجعه کنید.

دکتر احسان هاشمی دکتر ایمپلنت دندان تبریز

دکتر احسان هاشمی دکتر ایمپلنت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احسان هاشمی
آدرس تبریز ولیعصر، بین چهارراه شریعتی و فلکه بازار، جنب داروخانه آفتاب، برج آرین، طبقه 5، واحد B
شماره تماس 04133337573

دکتر احسان هاشمی با شماره نظام پزشکی 145091 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر احسان هاشمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احسان هاشمی با شماره 04133337573 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر، بین چهارراه شریعتی و فلکه بازار، جنب داروخانه آفتاب، برج آرین، طبقه 5، واحد B مراجعه کنید.

دکتر حسین اسلامی دکتر ایمپلنت دندان تبریز

دکتر حسین اسلامی دکتر ایمپلنت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین اسلامی
آدرس تبریز آبرسان ، روبروی هلال احمر ، اسکان 1 ، واحد F6
شماره تماس 04133376190

دکتر حسین اسلامی با شماره نظام پزشکی 89413 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین اسلامی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین اسلامی با شماره 04133376190 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز آبرسان ، روبروی هلال احمر ، اسکان 1 ، واحد F6 مراجعه کنید.

دکتر کورش طاهری طالش دکتر ایمپلنت دندان تبریز

دکتر کورش طاهری طالش دکتر ایمپلنت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کورش طاهری طالش
آدرس تبریز ولیعصر – فلکه بازار – پلاک 6
شماره تماس 04133318902

دکتر کورش طاهری طالش با شماره نظام پزشکی 20082 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر کورش طاهری طالش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر کورش طاهری طالش با شماره 04133318902 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر – فلکه بازار – پلاک 6 مراجعه کنید.

دکتر اتابک کاشفی مهر دکتر ایمپلنت دندان تبریز

دکتر اتابک کاشفی مهر دکتر ایمپلنت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اتابک کاشفی مهر
آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید بین تقاطع طالقانی وشریعتی جنب بانک اقتصاد نوین ساختمان تاج طبقه دوم وسوم
شماره تماس 35551550

دکتر اتابک کاشفی مهر با شماره نظام پزشکی 83633 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اتابک کاشفی مهر برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر اتابک کاشفی مهر با شماره 35551550 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید بین تقاطع طالقانی وشریعتی جنب بانک اقتصاد نوین ساختمان تاج طبقه دوم وسوم مراجعه کنید.

دکتر الناز شفیعی دکتر ایمپلنت دندان تبریز

دکتر الناز شفیعی دکتر ایمپلنت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر الناز شفیعی
آدرس تبریز خیابان ازادی جنب پمپ بنزین مادالان ساختمان بهاران
شماره تماس 04133367584

دکتر الناز شفیعی با شماره نظام پزشکی 128532 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر الناز شفیعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر الناز شفیعی با شماره 04133367584 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ازادی جنب پمپ بنزین مادالان ساختمان بهاران مراجعه کنید.

دکتر فاطمه نوربخش دکتر ایمپلنت دندان تبریز

دکتر فاطمه نوربخش دکتر ایمپلنت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه نوربخش
آدرس تبریز ولیعصر مابین چهارراه شریعتی و فلکه بازار برج ارین طبقه7
شماره تماس 0413317200

دکتر فاطمه نوربخش با شماره نظام پزشکی 84553 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه نوربخش برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه نوربخش با شماره 0413317200 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر مابین چهارراه شریعتی و فلکه بازار برج ارین طبقه7 مراجعه کنید.

دکتر شیما قاسمی دکتر ایمپلنت دندان تبریز

دکتر شیما قاسمی دکتر ایمپلنت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیما قاسمی
آدرس تبریز 17 شهریور جدید نرسیده به چهارراه باغشمال ساختمان ابان طبقه 7
شماره تماس 04135575785

دکتر شیما قاسمی با شماره نظام پزشکی 125651 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر شیما قاسمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیما قاسمی با شماره 04135575785 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17 شهریور جدید نرسیده به چهارراه باغشمال ساختمان ابان طبقه 7 مراجعه کنید.

دکتر شهریار شاهی دکتر ایمپلنت دندان تبریز

دکتر شهریار شاهی دکتر ایمپلنت دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهریار شاهی
آدرس تبریز خیابان 17شهریور بین طالقانی و شریعتی مجتمع پزشکی ابن سینا طبقه سوم
شماره تماس 5533310

دکتر شهریار شاهی با شماره نظام پزشکی 31806 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهریار شاهی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهریار شاهی با شماره 5533310 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17شهریور بین طالقانی و شریعتی مجتمع پزشکی ابن سینا طبقه سوم مراجعه کنید.

بهترین دکتر ارتودنسی تبریز

دکتر محمدرضا امین دکتر ارتودنسی دندان تبریز

دکتر محمدرضا امین دکتر ارتودنسی دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا امین
آدرس تبریز چهارراه آبرسان – نرسیده به هلال احمر- ساختمان ایران کلینیک – طبقه اول
شماره تماس 04133349696

دکتر محمدرضا امین با شماره نظام پزشکی 158358 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا امین برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا امین با شماره 04133349696 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه آبرسان – نرسیده به هلال احمر- ساختمان ایران کلینیک – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر زهرا نوروززاده هلالی دکتر ارتودنسی دندان تبریز

دکتر زهرا نوروززاده هلالی دکتر ارتودنسی دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا نوروززاده هلالی
آدرس تبریز سربالایی ولیعصر، نرسیده به چهارراه شریعتی، جنب بانک ملت، برج افرا طبقه 5 واحد جنوبی روبرو
شماره تماس 04133272675

دکتر زهرا نوروززاده هلالی با شماره نظام پزشکی 121138 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر زهرا نوروززاده هلالی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا نوروززاده هلالی با شماره 04133272675 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سربالایی ولیعصر، نرسیده به چهارراه شریعتی، جنب بانک ملت، برج افرا طبقه 5 واحد جنوبی روبرو مراجعه کنید.

دکتر آرمان شایان دکتر ارتودنسی دندان تبریز

دکتر آرمان شایان دکتر ارتودنسی دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرمان شایان
آدرس تبریز بناب خیابان دانشجو ساختمان اسعدی طبقه دوم واحد ۴
شماره تماس 04137734490

دکتر آرمان شایان با شماره نظام پزشکی 125643 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرمان شایان برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرمان شایان با شماره 04137734490 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بناب خیابان دانشجو ساختمان اسعدی طبقه دوم واحد ۴ مراجعه کنید.

دکتر سعید فروغی دکتر ارتودنسی دندان تبریز

دکتر سعید فروغی دکتر ارتودنسی دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید فروغی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – نبش تقاطع طالقانی – جنب ساختمان امروز – ساختمان شیشه ای – طبقه دوم
شماره تماس 04135575755

دکتر سعید فروغی با شماره نظام پزشکی 125973 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر سعید فروغی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید فروغی با شماره 04135575755 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – نبش تقاطع طالقانی – جنب ساختمان امروز – ساختمان شیشه ای – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر رضا شرقی دکتر ارتودنسی دندان تبریز

دکتر رضا شرقی دکتر ارتودنسی دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا شرقی
آدرس تبریز آبرسان، جنب برج سفید 1، مهرگان سوم، ساختمان دانش، پلاک 28، طبقه 3
شماره تماس 04133355908

دکتر رضا شرقی با شماره نظام پزشکی 101970 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا شرقی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا شرقی با شماره 04133355908 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز آبرسان، جنب برج سفید 1، مهرگان سوم، ساختمان دانش، پلاک 28، طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر مهدی روادگر دکتر ارتودنسی دندان تبریز

دکتر مهدی روادگر دکتر ارتودنسی دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی روادگر
آدرس تبریز چهارراه آبرسان – جنب هتل گسترش – ساختمان ایران کلینیک – طبقه 6 – واحد 1
شماره تماس  04133250674

دکتر مهدی روادگر با شماره نظام پزشکی 96334 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر مهدی روادگر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی روادگر با شماره 04133250674 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه آبرسان – جنب هتل گسترش – ساختمان ایران کلینیک – طبقه 6 – واحد 1 مراجعه کنید.

دکتر محمد حسین آهنگر آتشی دکتر ارتودنسی دندان تبریز

دکتر محمد حسین آهنگر آتشی دکتر ارتودنسی دندان تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد حسین آهنگر آتشی
آدرس تبریز سربالایی ولیعصر – نرسیده به میدان شریعتی – جنب بانک ملت – برج افرا – طبقه پنجم
شماره تماس 04133270697

دکتر محمد حسین آهنگر آتشی با شماره نظام پزشکی 31136 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد حسین آهنگر آتشی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی تبریز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد حسین آهنگر آتشی با شماره 04133270697 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سربالایی ولیعصر – نرسیده به میدان شریعتی – جنب بانک ملت – برج افرا – طبقه پنجم مراجعه کنید.

 

تبریزمتخصص ایمپلنت و ارتودنسی دندان

10 بهترین متخصص ایمپلنت تبریزارتودنسی اقساطی در تبریزایمپلنت اقساطی در تبریزایمپلنت دیجیتالی در تبریزایمپلنت فوری در تبریزایمپلنت لیزری تبریزبهترین دکتر ارتودنسی تبریزبهترین دکتر ارتودنسی در تبریزبهترین دندانپزشک ایمپلنت در تبریزبهترین متخصص ارتودنسی در تبریزبهترین متخصص ایمپلنت در تبریزپزشکان ارتودنسی تبریزدکتر ارتودنسی در ولیعصر تبریزدکتر ایمپلنت تبریزدکتر رفیقی ارتودنسی تبریزدکتر سعید فروغی تبریزدندانپزشک متخصص ارتودنسی دندان در تبریزقیمت ارتودنسی در تبریزقیمت ایمپلنت دندان در تبریزقیمت ایمپلنت فوری دندان در تبریزلیست بهترین پزشکان متخصص ارتودنسی تبریزلیست بهترین متخصص ایمپلنت تبریزلیست دندانپزشکان متخصص ایمپلنت در تبریزمتخصص ارتودانتیکس در تبریز ، بهترین دکترمتخصص ارتودنسی در تبریزمتخصص ایمپلنت تبریزمتخصص جراحی پیشرفته- ایمپلنت در تبریزمعرفی مطب و متخصص ایمپلنت در تبریزهزینه ایمپلنت در دانشکده دندانپزشکی تبریز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *