بهترین دکتر متخصص عفونی تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از بیماری های عفونی رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر متخصص عفونی تبریز باشید.

پززشک متخصص عفونی متخصص در زمینه ی شناخت و درمان بیماری های عفونی است که اندام های مختلف بدن انسان را درگیر می کنند.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص بیماری های عفونی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر متخصص عفونی تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر متخصص عفونی تبریز

◀ دکتر نگار مهتدی دکتر متخصص عفونی تبریز

دکتر نگار مهتدی دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نگار مهتدی
آدرس تبریز کمربندی میانی ، مابین میدان پیش قدم و میدان سجادیه
شماره تماس 04133259668

دکتر نگار مهتدی با شماره نظام پزشکی 133582 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نگار مهتدی برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نگار مهتدی با شماره 04133259668 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کمربندی میانی ، مابین میدان پیش قدم و میدان سجادیه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید مهدی حق دوست دکتر متخصص عفونی 

دکتر سید مهدی حق دوست دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مهدی حق دوست
آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – جنب پمپ بنزین مارالان – ساختمان بهاران
شماره تماس 04133356083

دکتر سید مهدی حق دوست با شماره نظام پزشکی 84880 متخصص عفونی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید مهدی حق دوست مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مهدی حق دوست با شماره 04133356083 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سه راه گلگشت – جنب پمپ بنزین مارالان – ساختمان بهاران مراجعه کنید.


 

◀ دکتر احمد کوشا دکتر متخصص عفونی تبریز

دکتر احمد کوشا دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد کوشا
آدرس تبریز بزرگراه نیایش (کمربندی میانی)، جنب پل پیشقدم، مجتمع پزشکی سلامت، طبقه اول
شماره تماس 04133259271

دکتر احمد کوشا با شماره نظام پزشکی 36673 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد کوشا برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد کوشا با شماره 04133259271 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بزرگراه نیایش (کمربندی میانی)، جنب پل پیشقدم، مجتمع پزشکی سلامت، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شهرام صمدی راد دکتر متخصص عفونی 

دکتر شهرام صمدی راد دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهرام صمدی راد
آدرس تبریز 17شهریورجدید-برج آذربایجان-طبقه 3-واحد c
شماره تماس 04135557998

دکتر شهرام صمدی راد با شماره نظام پزشکی 113508 متخصص عفونی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهرام صمدی راد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهرام صمدی راد با شماره 04135557998 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17شهریورجدید-برج آذربایجان-طبقه 3-واحد c مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی حسن زاده دکتر متخصص عفونی تبریز

دکتر علی حسن زاده دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی حسن زاده
آدرس تبریز خیابان آزادی – نبش گلگشت – ساختمان آزادی 
شماره تماس 04133374363

دکتر علی حسن زاده با شماره نظام پزشکی 112898 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی حسن زاده برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی حسن زاده با شماره 04133374363 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – نبش گلگشت – ساختمان آزادی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یوسف احمدی دکتر متخصص عفونی 

دکتر یوسف احمدی دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یوسف احمدی
آدرس تبریز خیابان هفده شهریور،روبروی بستنی وحید،ساختمان بهار،طبقه سوم
شماره تماس 04135547046

دکتر یوسف احمدی با شماره نظام پزشکی 92901 متخصص عفونی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر یوسف احمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یوسف احمدی با شماره 04135547046 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان هفده شهریور،روبروی بستنی وحید،ساختمان بهار،طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی اکبر عابدینی‌ دکتر متخصص عفونی تبریز

دکتر علی اکبر عابدینی‌ دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اکبر عابدینی‌
آدرس تبریز خیابان پاستور جدید، نبش تقاطع حاج جبار نائب، پلاک 365، ساختمان نوبخت، طبقه اول
شماره تماس 04135427200

دکتر علی اکبر عابدینی‌ با شماره نظام پزشکی 95324 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی اکبر عابدینی‌ برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اکبر عابدینی‌ با شماره 04135427200 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان پاستور جدید، نبش تقاطع حاج جبار نائب، پلاک 365، ساختمان نوبخت، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر وحید زرین تن دکتر متخصص عفونی 

دکتر وحید زرین تن دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحید زرین تن
آدرس تبریز پاستور جدید – بین تقاطع طالقانی و آخر شریعتی(شهناز) – ساختمان پزشکان حکیم – طبقه 4
شماره تماس 04135553715

دکتر وحید زرین تن با شماره نظام پزشکی 102098 متخصص عفونی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر وحید زرین تن مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحید زرین تن با شماره 04135553715 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز پاستور جدید – بین تقاطع طالقانی و آخر شریعتی(شهناز) – ساختمان پزشکان حکیم – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیدعلی قرداشخانی دکتر متخصص عفونی تبریز

دکتر امیدعلی قرداشخانی دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیدعلی قرداشخانی
آدرس تبریز 17 شهریور جدید، جنب بستنی وحید، ساختمان گلستان، طبقه چهارم
شماره تماس 04135553472

دکتر امیدعلی قرداشخانی با شماره نظام پزشکی 46245 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیدعلی قرداشخانی برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیدعلی قرداشخانی با شماره 04135553472 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17 شهریور جدید، جنب بستنی وحید، ساختمان گلستان، طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرهاد احمدپور دکتر متخصص عفونی 

دکتر فرهاد احمدپور دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد احمدپور
آدرس تبریز 17شهریور جدید روبروی بانک ملی طبقه فوقانی داروخانه سپیده طبقه سوم
شماره تماس 04135551777

دکتر فرهاد احمدپور با شماره نظام پزشکی 71470 متخصص عفونی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرهاد احمدپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد احمدپور با شماره 04135551777 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17شهریور جدید روبروی بانک ملی طبقه فوقانی داروخانه سپیده طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر موسی الهیار دکتر متخصص عفونی تبریز

دکتر موسی الهیار دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر موسی الهیار
آدرس تبریز خیابان آزادی – بین ارتش و طالقانی – کلینیک فجر
شماره تماس 04135408212

دکتر موسی الهیار با شماره نظام پزشکی 22763 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر موسی الهیار برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر موسی الهیار با شماره 04135408212 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – بین ارتش و طالقانی – کلینیک فجر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهروز نقیلی حکم آبادی دکتر متخصص عفونی 

دکتر بهروز نقیلی حکم آبادی دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز نقیلی حکم آبادی
آدرس تبریز خیابان آزادی – سهراهی گلگشت – جنب پمپ بنزین – ساختمان بهاران – طبقه 3
شماره تماس 04133250052

دکتر بهروز نقیلی حکم آبادی با شماره نظام پزشکی 20847 متخصص عفونی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر بهروز نقیلی حکم آبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز نقیلی حکم آبادی با شماره 04133250052 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – سهراهی گلگشت – جنب پمپ بنزین – ساختمان بهاران – طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین پهلوان زاده دکتر متخصص عفونی تبریز

دکتر حسین پهلوان زاده دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین پهلوان زاده
آدرس تبریز خیابان امام – جنب دبیرستان طالقانی خیابان سرگرد محققی امین – جنب خانه دوربین
شماره تماس 04133363033

دکتر حسین پهلوان زاده با شماره نظام پزشکی 4786 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین پهلوان زاده برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین پهلوان زاده با شماره 04133363033 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان امام – جنب دبیرستان طالقانی خیابان سرگرد محققی امین – جنب خانه دوربین مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سپهر تقی زاده قالیباف دکتر متخصص عفونی 

دکتر سپهر تقی زاده قالیباف دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سپهر تقی زاده قالیباف
آدرس تبریز خیابان آزادی، بین چهار راه مارالان و حافظ، بیمارستان سینا
شماره تماس 04135498410

دکتر سپهر تقی زاده قالیباف با شماره نظام پزشکی 59261 متخصص عفونی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های عفونی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر عفونی در تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های عفونی و گرمسیری را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سپهر تقی زاده قالیباف مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص عفونی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سپهر تقی زاده قالیباف با شماره 04135498410 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، بین چهار راه مارالان و حافظ، بیمارستان سینا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر غفار اولاد غفاری دکتر متخصص عفونی تبریز

دکتر غفار اولاد غفاری دکتر متخصص عفونی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر غفار اولاد غفاری
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید- برج آذربایجان – طبقه همکف – واحد اف
شماره تماس 04132235025

دکتر غفار اولاد غفاری با شماره نظام پزشکی 31284 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص بیماری های عفونی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با این تخصص در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر عفونی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر غفار اولاد غفاری برای درمان مشکلات و بیماری های عفونی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر متخصص عفونی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر غفار اولاد غفاری با شماره 04132235025 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید- برج آذربایجان – طبقه همکف – واحد اف مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *