بهترین دکتر فیزیوتراپی تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از اختلالات حرکتی یا آسیب مفاصل رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر فیزیوتراپی تبریز باشید.

دکتر فیزیوتراپ ، در زمینه تشخیص ناتوانی های جسمی، کمک به بازیابی عملکرد فیزیکی و حرکت بدن و سپس حفظ این عملکردهای بدنی و فعالیت بدنی دارای تخصص است.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان و مراکز فیزیوتراپی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر فیزیوتراپی تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر فیزیوتراپی تبریز

◀ دکتر صباحت صائب نظر دکتر فیزیوتراپی تبریز

دکتر صباحت صائب نظر دکتر فیزیوتراپی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر صباحت صائب نظر 
آدرس تبریز نرسیده به چهارراه آبرسان روبروی اداره محیط زیست نبش مهرگان نهم ساختمان دیوان طبقه سوم فیزیوتراپی فراتکنیک
شماره تماس 04135554354

دکتر صباحت صائب نظر با شماره نظام پزشکی ف3417 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر صباحت صائب نظر برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر صباحت صائب نظر با شماره 04135554354 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز نرسیده به چهارراه آبرسان روبروی اداره محیط زیست نبش مهرگان نهم ساختمان دیوان طبقه سوم فیزیوتراپی فراتکنیک مراجعه کنید.


 

◀ کلینیک تخصصی فیزیوتراپی دی دکتر فیزیوتراپی 

کلینیک تخصصی فیزیوتراپی دی دکتر فیزیوتراپی تبریز

مشخصات دکتر ◀ کلینیک تخصصی فیزیوتراپی دی
آدرس تبریز گلشهر – روبروی بیمارستان شهدا – ساختمان عمارت شمس – طبقه 4
شماره تماس 04133848685

کلینیک تخصصی فیزیوتراپی دی با شماره نظام پزشکی ف3564 یک مرکز فیزیوتراپی است که در شهر تبریز قرار داشته و افراد بسیاری برای درمان آسیب ها و ناتوانی های عملکردی فیزیکی بدن به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان فیزیوتراپی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات حرکتی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به کلینیک تخصصی فیزیوتراپی دی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص فیزیوتراپی تبریز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک تخصصی فیزیوتراپی دی با شماره 04133848685 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز گلشهر – روبروی بیمارستان شهدا – ساختمان عمارت شمس – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ کلینیک فیزیوتراپی مولوی دکتر فیزیوتراپی تبریز

کلینیک فیزیوتراپی مولوی دکتر فیزیوتراپی تبریز

مشخصات دکتر ◀ کلینیک فیزیوتراپی مولوی
آدرس تبریز بلوار آزادی – سه راه گلگشت – پشت سازمان فن آوری – کوچه شفا – ساختمان پزشکان گلگشت
شماره تماس 09223374738

کلینیک فیزیوتراپی مولوی با شماره نظام پزشکی ف2790 یک مرکز فیزیوتراپی است که در شهر تبریز قرار داشته و افراد بسیاری برای درمان آسیب ها و ناتوانی های عملکردی فیزیکی بدن به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان فیزیوتراپی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات حرکتی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به کلینیک فیزیوتراپی مولوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص فیزیوتراپی تبریز می توانید برای رزرو نوبت کلینیک فیزیوتراپی مولوی با شماره 09223374738 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار آزادی – سه راه گلگشت – پشت سازمان فن آوری – کوچه شفا – ساختمان پزشکان گلگشت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فریدون قمری دکتر فیزیوتراپی 

دکتر فریدون قمری دکتر فیزیوتراپی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریدون قمری
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، روبروی کلینیک فرهنگیان، جنب داروخانه دکتر دلکش، برج آذربایجان، طبقه 2
شماره تماس 04135537932

دکتر فریدون قمری با شماره نظام پزشکی ف20733 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریدون قمری برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریدون قمری با شماره 04135537932 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، روبروی کلینیک فرهنگیان، جنب داروخانه دکتر دلکش، برج آذربایجان، طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ مرکز فیزیوتراپی سپهر دکتر فیزیوتراپی تبریز

مرکز فیزیوتراپی سپهر دکتر فیزیوتراپی تبریز

مشخصات دکتر ◀ مرکز فیزیوتراپی سپهر
آدرس تبریز خیابان عباسی. پایین تر از بیمارستان نیکوکاری. جنب مسجد امام سجاد ساختمان الماس ورودی 2 طبقه 4
شماره تماس 09142502106

مرکز فیزیوتراپی سپهر با شماره نظام پزشکی ف4389 یک مرکز فیزیوتراپی است که در شهر تبریز قرار داشته و افراد بسیاری برای درمان آسیب ها و ناتوانی های عملکردی فیزیکی بدن به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان فیزیوتراپی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات حرکتی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مرکز فیزیوتراپی سپهر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص فیزیوتراپی تبریز می توانید برای رزرو نوبت مرکز فیزیوتراپی سپهر با شماره 09142502106 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان عباسی. پایین تر از بیمارستان نیکوکاری. جنب مسجد امام سجاد ساختمان الماس ورودی 2 طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ مرکز فیزیوتراپی التیام دکتر فیزیوتراپی 

مرکز فیزیوتراپی التیام دکتر فیزیوتراپی تبریز

مشخصات دکتر ◀ مرکز فیزیوتراپی التیام
آدرس تبریز بلوارآزادی-چهارراه حافظ به سمت آبرسان-ساختمان حافظ-طبقه اول
شماره تماس 09123766451

مرکز فیزیوتراپی التیام با شماره نظام پزشکی ف4337 یک مرکز فیزیوتراپی است که در شهر تبریز قرار داشته و افراد بسیاری برای درمان آسیب ها و ناتوانی های عملکردی فیزیکی بدن به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان فیزیوتراپی تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات حرکتی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مرکز فیزیوتراپی التیام مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص فیزیوتراپی تبریز می توانید برای رزرو نوبت مرکز فیزیوتراپی التیام با شماره 09123766451 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوارآزادی-چهارراه حافظ به سمت آبرسان-ساختمان حافظ-طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سکینه گلجاریان دکتر فیزیوتراپی تبریز

دکتر سکینه گلجاریان دکتر فیزیوتراپی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سکینه گلجاریان
آدرس تبریز بهار بیمارستان اسدآبادی
شماره تماس 04132804293

دکتر سکینه گلجاریان با شماره نظام پزشکی  ف-4941 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سکینه گلجاریان برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سکینه گلجاریان با شماره 04132804293 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بهار بیمارستان اسدآبادی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پروین انتشاریون دکتر فیزیوتراپی 

دکتر پروین انتشاریون دکتر فیزیوتراپی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پروین انتشاریون
آدرس تبریز خیابان قدس بیمارستان کلیوی امیرالمؤمنین بخش فیزیوتراپی
شماره تماس 04132‌809155

دکتر پروین انتشاریون با شماره نظام پزشکی ب-31137 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پروین انتشاریون برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پروین انتشاریون با شماره 04132‌809155 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان قدس بیمارستان کلیوی امیرالمؤمنین بخش فیزیوتراپی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *