بهترین دکتر ریه تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از بیماری های ریوی رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر ریه تبریز باشید.

دکتر ریه متخصص در حوزه شناخت و درمان کلیه بیماری هایی است که ریه و سیستم تنفسی را تحت تاثیر قرار می دهند.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص ریه تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر ریه تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر ریه تبریز

◀ دکتر محمداسمعیل حجازی دکتر ریه تبریز

دکتر محمداسمعیل حجازی دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمداسمعیل حجازی
آدرس تبریز خیابان آبرسان – نرسیده به بیمارستان شمس – روبروی آژانس هواپیمایی یاس – ساختمان یاس
شماره تماس 04136565876

دکتر محمداسمعیل حجازی با شماره نظام پزشکی 24913  پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمداسمعیل حجازی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمداسمعیل حجازی با شماره 04136565876 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آبرسان – نرسیده به بیمارستان شمس – روبروی آژانس هواپیمایی یاس – ساختمان یاس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدحسین رحیمی راد دکتر ریه 

دکتر محمدحسین رحیمی راد دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدحسین رحیمی راد
آدرس تبریز خیابان گلگشت(پرستار)/ روبروی ورودی کوی ماندانا / جنب بیمارستان امام رضا (فاصله 90 متر) – ساختمان ماد / طبقه همکف
شماره تماس 04133253196

دکتر محمدحسین رحیمی راد با شماره نظام پزشکی 30077 متخصص ریه هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدحسین رحیمی راد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدحسین رحیمی راد با شماره 04133253196 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان گلگشت(پرستار)/ روبروی ورودی کوی ماندانا / جنب بیمارستان امام رضا (فاصله 90 متر) – ساختمان ماد / طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهدی ندیری دکتر ریه تبریز

دکتر مهدی ندیری دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی ندیری
آدرس تبریز پاستور جدید، مابین خیابان طالقانی و حاج جبار نائب،ساختمان پردیس ،طبقه دوم
شماره تماس 04135404862

دکتر مهدی ندیری با شماره نظام پزشکی 92071 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی ندیری برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی ندیری با شماره 04135404862 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز پاستور جدید، مابین خیابان طالقانی و حاج جبار نائب،ساختمان پردیس ،طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نعمت بیلان دکتر ریه 

دکتر نعمت بیلان دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نعمت بیلان
آدرس تبریز خیابان آزادی – نبش گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه 3
شماره تماس 04133352180

دکتر نعمت بیلان با شماره نظام پزشکی 23271 متخصص ریه هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر نعمت بیلان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نعمت بیلان با شماره 04133352180 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – نبش گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه 3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا قره محمدلو دکتر ریه تبریز

دکتر رضا قره محمدلو دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا قره محمدلو
آدرس تبریز خیابان دانشگاه – روبروی بیمارستان شهید مدنی – ساختمان کیمیا
شماره تماس 04133251034

دکتر رضا قره محمدلو با شماره نظام پزشکی 44846 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا قره محمدلو برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا قره محمدلو با شماره 04133251034 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان دانشگاه – روبروی بیمارستان شهید مدنی – ساختمان کیمیا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرید رشیدی دکتر ریه 

دکتر فرید رشیدی دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرید رشیدی
آدرس تبریز بلوار آزادی، جنب پمپ بنزین مارالان، ساختمان بهاران، طبقه ۶
شماره تماس 04133372896

دکتر فرید رشیدی با شماره نظام پزشکی 81675 متخصص ریه هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرید رشیدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرید رشیدی با شماره 04133372896 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار آزادی، جنب پمپ بنزین مارالان، ساختمان بهاران، طبقه ۶ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا غفاری دکتر ریه تبریز

دکتر محمدرضا غفاری دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا غفاری
آدرس تبریز اول گلگشت ، کوی شفا ، پشت ساختمان فن آوری ، ساختمان گلگشت
شماره تماس 04133370970

دکتر محمدرضا غفاری با شماره نظام پزشکی 30352 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا غفاری برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا غفاری با شماره 04133370970 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز اول گلگشت ، کوی شفا ، پشت ساختمان فن آوری ، ساختمان گلگشت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید جهانشاهلو دکتر ریه 

دکتر سعید جهانشاهلو دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید جهانشاهلو
آدرس تبریز چهارراه باغ شمال – اول17شهریورجدید – ساختمان آپادانا – طبقه 4
شماره تماس 04135567001

دکتر سعید جهانشاهلو با شماره نظام پزشکی 40911 متخصص ریه هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سعید جهانشاهلو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید جهانشاهلو با شماره 04135567001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه باغ شمال – اول17شهریورجدید – ساختمان آپادانا – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اکبر شریفی دکتر ریه تبریز

دکتر اکبر شریفی دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکبر شریفی
آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، ساختمان آزادی
شماره تماس 04133374646

دکتر اکبر شریفی با شماره نظام پزشکی 55709 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اکبر شریفی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکبر شریفی با شماره 04133374646 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، ساختمان آزادی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیرحسین جعفری روحی دکتر ریه 

دکتر امیرحسین جعفری روحی دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسین جعفری روحی
آدرس تبریز بلوار نیایش (کمربندی میانی)، جنب پل پیشقدم، مجتمع پزشکی سلامت، طبقه اول
شماره تماس 04133259512

دکتر امیرحسین جعفری روحی با شماره نظام پزشکی 60205 متخصص ریه هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیرحسین جعفری روحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین جعفری روحی با شماره 04133259512 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار نیایش (کمربندی میانی)، جنب پل پیشقدم، مجتمع پزشکی سلامت، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم قاسم زاده دکتر ریه تبریز

دکتر مریم قاسم زاده دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم قاسم زاده
آدرس تبریز شهریور جدید، برج امپراطور، طبقه 3، واحدB
شماره تماس 04135571349

دکتر مریم قاسم زاده با شماره نظام پزشکی 41549 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم قاسم زاده برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم قاسم زاده با شماره 04135571349 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز شهریور جدید، برج امپراطور، طبقه 3، واحدB مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی تقی زادیه دکتر ریه 

دکتر علی تقی زادیه دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی تقی زادیه
آدرس تبریز بلوار نیایش، جنب پل پیشقدم، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سلامت تبریز
شماره تماس 04133259800

دکتر علی تقی زادیه با شماره نظام پزشکی 60208 متخصص ریه هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی تقی زادیه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی تقی زادیه با شماره 04133259800 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار نیایش، جنب پل پیشقدم، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سلامت تبریز مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا غفاری باویل علیائی دکتر ریه تبریز

دکتر علیرضا غفاری باویل علیائی دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا غفاری باویل علیائی
آدرس تبریز خیابان آزادی – نرسیده به گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه 5 کلنیک اقماری – شماره 4
شماره تماس 04133373640

دکتر علیرضا غفاری باویل علیائی با شماره نظام پزشکی 31393 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا غفاری باویل علیائی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا غفاری باویل علیائی با شماره 04133373640 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – نرسیده به گلگشت – ساختمان آزادی – طبقه 5 کلنیک اقماری – شماره 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر خلیل انصارین دکتر ریه 

دکتر خلیل انصارین دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر خلیل انصارین
آدرس تبریز خیابان آزادی – اول خیابان گلگشت – 6 متری استادان
شماره تماس 04133352898

دکتر خلیل انصارین با شماره نظام پزشکی 13083 متخصص ریه هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات ریوی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ریه تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با ریه را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر خلیل انصارین مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص ریه تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر خلیل انصارین با شماره 04133352898 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – اول خیابان گلگشت – 6 متری استادان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شیوا ابراهیمی دکتر ریه تبریز

دکتر شیوا ابراهیمی دکتر ریه تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیوا ابراهیمی
آدرس تبریز آبرسان – جنب بیمارستان شمس – ساختمان پزشکان شمس – طبقه پنج – واحد B
شماره تماس 04136556962

دکتر شیوا ابراهیمی با شماره نظام پزشکی 120125 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ریه هستند که به تشخیص و درمان بیماری های ریوی در شهر تبریز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ریه تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شیوا ابراهیمی برای درمان مشکلات ریوی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ریه در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیوا ابراهیمی با شماره 04136556962 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز آبرسان – جنب بیمارستان شمس – ساختمان پزشکان شمس – طبقه پنج – واحد B مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *