بهترین دکتر روانشناس تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از اختلالات سلامت روان و مشکلات روحی و روانی رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر روانشناس تبریز باشید.

دکتر روانشناس متخصص در زمینه درمان مشکلات سلامت روان از طریق مشاوره و تکنیک ها و مهارت های روانشناسی است.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان روانشناس تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر روانشناس تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر روانشناس تبریز

◀ دکتر رامین قاسمزاده دکتر روانشناس تبریز

دکتر رامین قاسمزاده دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رامین قاسمزاده
آدرس تبریز آبرسان, روبروی هلال احمر, اول مهرگان،ساختمان اسکان دو, طبقه سوم, واحد D3
شماره تماس 04133376773

دکتر رامین قاسمزاده با شماره نظام پزشکی 6394 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رامین قاسمزاده برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رامین قاسمزاده با شماره 04133376773 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز آبرسان, روبروی هلال احمر, اول مهرگان،ساختمان اسکان دو, طبقه سوم, واحد D3 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمود جبارزاده دکتر روانشناس 

دکتر محمود جبارزاده دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود جبارزاده
آدرس تبریز 17 شهریور برج آذربایجان طبقه اول واحد c
شماره تماس 04135576659

دکتر محمود جبارزاده با شماره نظام پزشکی 7597 متخصص روانشناسی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر محمود جبارزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود جبارزاده با شماره 04135576659 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17 شهریور برج آذربایجان طبقه اول واحد c مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین داداش زاده دکتر روانشناس تبریز

دکتر حسین داداش زاده دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین داداش زاده
آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی- بعد از چهارراه پاستور- روبروی باشگاه صدا و سیما – ساختمان بزرگمهر – طبقه اول
شماره تماس 04135429935

دکتر حسین داداش زاده با شماره نظام پزشکی 186 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین داداش زاده برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین داداش زاده با شماره 04135429935 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ارتش جنوبی- بعد از چهارراه پاستور- روبروی باشگاه صدا و سیما – ساختمان بزرگمهر – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر افسانه آقانژادبوذری دکتر روانشناس 

دکتر افسانه آقانژادبوذری دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر افسانه آقانژادبوذری
آدرس تبریز کوی ولیعصر، انتهای خیابان تختی شرقی، اول خیابان استاندارد، کلینیک شبانه روزی مهتاب. طبقه 2. مرکز مشاوره روانشناختی نواندیش
شماره تماس 04133339855

دکتر افسانه آقانژادبوذری با شماره نظام پزشکی 5861 متخصص روانشناسی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر افسانه آقانژادبوذری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر افسانه آقانژادبوذری با شماره 04133339855 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کوی ولیعصر، انتهای خیابان تختی شرقی، اول خیابان استاندارد، کلینیک شبانه روزی مهتاب. طبقه 2. مرکز مشاوره روانشناختی نواندیش مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعیده اکبری بیرق دکتر روانشناس تبریز

دکتر سعیده اکبری بیرق دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعیده اکبری بیرق
آدرس تبریز کوی ولیعصر ، چهارراه پروین اعتصامی ، روبروی قنادی پاک ، ساختمان پزشکان ، طبقه 8
شماره تماس 04133305886

دکتر سعیده اکبری بیرق با شماره نظام پزشکی 7895 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعیده اکبری بیرق برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعیده اکبری بیرق با شماره 04133305886 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کوی ولیعصر ، چهارراه پروین اعتصامی ، روبروی قنادی پاک ، ساختمان پزشکان ، طبقه 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا عبدی دکتر روانشناس 

دکتر رضا عبدی دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا عبدی
آدرس تبریز چهارراه آبرسان کوچه مهرگان اول پاساژ برج سفید ۲ (smp)طبقه ۲ واحد B2
شماره تماس 04133376585

دکتر رضا عبدی با شماره نظام پزشکی 1181 متخصص روانشناسی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر رضا عبدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا عبدی با شماره 04133376585 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه آبرسان کوچه مهرگان اول پاساژ برج سفید ۲ (smp)طبقه ۲ واحد B2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پیمان احمدی سابق دکتر روانشناس تبریز

دکتر پیمان احمدی سابق دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پیمان احمدی سابق
آدرس تبریز ولیعصر_ تقاطع خیابان تختی و خیابان استاندارد_ طبقه دوم کلینیک مهتاب_ مرکز مشاوره نواندیش
شماره تماس 09923950078

دکتر پیمان احمدی سابق با شماره نظام پزشکی 7337 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پیمان احمدی سابق برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پیمان احمدی سابق با شماره 09923950078 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر_ تقاطع خیابان تختی و خیابان استاندارد_ طبقه دوم کلینیک مهتاب_ مرکز مشاوره نواندیش مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اکبر رضایی‌ دکتر روانشناس تبریز

دکتر اکبر رضایی‌ دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکبر رضایی‌
آدرس تبریز چهارراه شهید بهشتی (منصور سابق)، خیابان امام، 200 متر به طرف میدان ساعت، مجتمع تجاری خدماتی عتیق 1، (ورودی مجتمع از روبروی ایستگاه اتوبوس)، طبقه دوم
شماره تماس 09146347098

دکتر اکبر رضایی‌ با شماره نظام پزشکی 2111 متخصص روانشناسی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر اکبر رضایی‌ مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکبر رضایی‌ با شماره 09146347098 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه شهید بهشتی (منصور سابق)، خیابان امام، 200 متر به طرف میدان ساعت، مجتمع تجاری خدماتی عتیق 1، (ورودی مجتمع از روبروی ایستگاه اتوبوس)، طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهرک رضایی دکتر روانشناس تبریز

دکتر مهرک رضایی دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرک رضایی
آدرس تبریز ولیعصر- خیابان شریعتی-تقاطع شریعتی و پروین اعتصامی- جنب داروخانه دکترباقرزاده- ساختمان لبخندآفرینان طبقه 4
شماره تماس 04133309561

دکتر مهرک رضایی با شماره نظام پزشکی 4520 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهرک رضایی برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرک رضایی با شماره 04133309561 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر- خیابان شریعتی-تقاطع شریعتی و پروین اعتصامی- جنب داروخانه دکترباقرزاده- ساختمان لبخندآفرینان طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عاطفه اقتباس دکتر روانشناس 

دکتر عاطفه اقتباس دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عاطفه اقتباس
آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید روبروی آموزش و پرورش ناحیه 2 ساختمان خاتم 2 طبقه همکف
شماره تماس 09397143970

دکتر عاطفه اقتباس با شماره نظام پزشکی 6429 متخصص روانشناسی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر عاطفه اقتباس مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر عاطفه اقتباس با شماره 09397143970 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17شهریور جدید روبروی آموزش و پرورش ناحیه 2 ساختمان خاتم 2 طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین آقازاده دکتر روانشناس تبریز

دکتر حسین آقازاده دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین آقازاده
آدرس تبریز چهارراه هفده شهریور اول هفده شهریور جدید جنب بانک ایران زمین ساختمان 717 طبقه پایین همکف
شماره تماس 041355333325

دکتر حسین آقازاده با شماره نظام پزشکی 6430 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین آقازاده برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین آقازاده با شماره 041355333325 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه هفده شهریور اول هفده شهریور جدید جنب بانک ایران زمین ساختمان 717 طبقه پایین همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهام قربانیان دکتر روانشناس 

دکتر الهام قربانیان دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام قربانیان
آدرس تبریز خیابان گلباد ساختمان پزشکان گلباد طبقه همکف مرکز مشاوره طرح نو
شماره تماس 04133374542

دکتر الهام قربانیان با شماره نظام پزشکی 6438 متخصص روانشناسی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر الهام قربانیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام قربانیان با شماره 04133374542 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان گلباد ساختمان پزشکان گلباد طبقه همکف مرکز مشاوره طرح نو مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اعظم قلی زاده دکتر روانشناس تبریز

دکتر اعظم قلی زاده دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اعظم قلی زاده
آدرس تبریز بیمارستان شهید محلاتی
شماره تماس 09148159064

دکتر اعظم قلی زاده با شماره نظام پزشکی 6064 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اعظم قلی زاده برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اعظم قلی زاده با شماره 09148159064 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بیمارستان شهید محلاتی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پرستو امیری دکتر روانشناس 

دکتر پرستو امیری دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پرستو امیری
آدرس تبریز زعفرانیه، مابین چهارراه شهریار و فلکهی مسجد، کلینیک تخصصی دیبا
شماره تماس 04133334121

دکتر پرستو امیری با شماره نظام پزشکی 7135 متخصص روانشناسی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر پرستو امیری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر پرستو امیری با شماره 04133334121 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز زعفرانیه، مابین چهارراه شهریار و فلکهی مسجد، کلینیک تخصصی دیبا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر احد آهنگر دکتر روانشناس تبریز

دکتر احد آهنگر دکتر روانشناس تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احد آهنگر
آدرس تبریز چهارراه باغشمال – 50 متر بطرف 17 شهریور – جنب داروخانه دکتر منصوری – کوچه شهید عابدی – ساختمان 110 – طبقه 4
شماره تماس 04135563882

دکتر احد آهنگر با شماره نظام پزشکی 4517 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احد آهنگر برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احد آهنگر با شماره 04135563882 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه باغشمال – 50 متر بطرف 17 شهریور – جنب داروخانه دکتر منصوری – کوچه شهید عابدی – ساختمان 110 – طبقه 4 مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *