بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک تبریز - متخصص سوختگی صورت

اگر ساکن شهر تبریز هستید و قصد انجام عمل جراحی پلاستیک زیبایی یا ترمیمی دارید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر جراح پلاستیک تبریز باشید.

دکتر جراح پلاستیک پزشک متخصص در زمینه انجام عمل جراحی به منظور بهبود ظاهر افراد یا بازسازی ناحیه آسیب دیده است.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص جراحی پلاستیک تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر جراحی پلاستیک تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر جراح پلاستیک تبریز

◀ دکتر مرتضی دانش دکتر جراح پلاستیک 

دکتر مرتضی دانش دکتر جراح پلاستیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرتضی دانش
آدرس تبریز بلوار 29 بهمن – جنب برج شهر – ساختمان زمرد – طبقه دهم
شماره تماس 04136561333

دکتر مرتضی دانش با شماره نظام پزشکی 23029 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر مرتضی دانش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرتضی دانش با شماره 04136561333 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار 29 بهمن – جنب برج شهر – ساختمان زمرد – طبقه دهم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر احد پدرام اصل دکتر جراح پلاستیک تبریز

دکتر احد پدرام اصل دکتر جراح پلاستیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احد پدرام اصل 
آدرس تبریز میدان ساعت ، اول 17 شهریور جدید، جنب مهد کودک غنچه لر،  شماره 10، طبقه سوم
شماره تماس 01435569868

دکتر احد پدرام اصل با شماره نظام پزشکی 20024 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احد پدرام اصل برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احد پدرام اصل با شماره 01435569868 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز میدان ساعت ، اول 17 شهریور جدید، جنب مهد کودک غنچه لر،  شماره 10، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر میرهادی سیدهادیزاده دکتر جراح پلاستیک تبریز

دکتر میرهادی سیدهادیزاده دکتر جراح پلاستیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر میرهادی سیدهادیزاده
آدرس تبریز ولیعصر، فلکه شریعتی، روبروی بانک پاسارگاد، جنب داروخانه
شماره تماس 04133310315

دکتر میرهادی سیدهادیزاده با شماره نظام پزشکی 120112 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میرهادی سیدهادیزاده برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر میرهادی سیدهادیزاده با شماره 04133310315 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر، فلکه شریعتی، روبروی بانک پاسارگاد، جنب داروخانه مراجعه کنید.


 

دکتر فریدون صالحی دکتر جراح پلاستیک

دکتر فریدون صالحی دکتر جراح پلاستیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریدون صالحی
آدرس تبریز 17شهریور جدید-چهارراه طالقانی-روبروی آموزش و پرورش ناحیه2-بالای چاپ باستانی
شماره تماس 04135569902

دکتر فریدون صالحی با شماره نظام پزشکی 16297 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر فریدون صالحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریدون صالحی با شماره 04135569902 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17شهریور جدید-چهارراه طالقانی-روبروی آموزش و پرورش ناحیه2-بالای چاپ باستانی مراجعه کنید.


 

دکتر بابک دوامی دکتر جراح پلاستیک تبریز

دکتر بابک دوامی دکتر جراح پلاستیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بابک دوامی
آدرس تبریز خیابان آزادی – نرسیده به گلگشت – کوی شفا – ساختان گلگشت – طبقه 1
شماره تماس 04133368097

دکتر بابک دوامی با شماره نظام پزشکی 57403 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بابک دوامی برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بابک دوامی با شماره 04133368097 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – نرسیده به گلگشت – کوی شفا – ساختان گلگشت – طبقه 1 مراجعه کنید.


 

دکتر رضا نبیی دکتر جراح پلاستیک 

دکتر رضا نبیی دکتر جراح پلاستیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا نبیی
آدرس تبریز خیابان آزادی – ساختمان آتیه – طبقه 2
شماره تماس 04133358450

دکتر رضا نبیی با شماره نظام پزشکی 30429 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر رضا نبیی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا نبیی با شماره 04133358450 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی – ساختمان آتیه – طبقه 2 مراجعه کنید.


 

دکتر علی اصغر خیری دکتر جراح پلاستیک تبریز

دکتر علی اصغر خیری دکتر جراح پلاستیک تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اصغر خیری
آدرس تبریز مابین چهار راه مارالان و حافظ، مرکز آموزشی درمانی سینا
شماره تماس 04135412101

دکتر علی اصغر خیری با شماره نظام پزشکی 74568 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی اصغر خیری برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اصغر خیری با شماره 04135412101 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز مابین چهار راه مارالان و حافظ، مرکز آموزشی درمانی سینا مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *