بهترین دکتر بوتاکس تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از چین و چروک های صورت رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر بوتاکس تبریز باشید.

اولین چیزی که سن انسان را مشخص می کند چین و چروک صورت است،با از بین بردن چین و چروک های صورت بسیار جوان تر  بنظر خواهید رسید.تزریق بوتاکس یکی از روش هایی است که به از بین بردن چین و چروک های صورت کمک می کند.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان متخصص تزریق بوتاکس تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر بوتاکس هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر بوتاکس تبریز

دکتر سارا صنیعی دکتر بوتاکس تبریز

دکتر سارا صنیعی دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا صنیعی
آدرس تبریز بلوار آزادی، سه راه گلگشت، ساختمان گلگشت، طبقه ششم
شماره تماس 04133367497

دکتر سارا صنیعی با شماره نظام پزشکی 117368 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سارا صنیعی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا صنیعی با شماره 04133367497 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار آزادی، سه راه گلگشت، ساختمان گلگشت، طبقه ششم مراجعه کنید.

دکتر کیوان جاویدنیا دکتر تزریق بوتاکس تبریز

دکتر کیوان جاویدنیا دکتر تزریق بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کیوان جاویدنیا
آدرس تبریز خیابان ۱۷ شهریور جدید، تقاطع طالقانی، ساختمان امروز
شماره تماس 04135578659

دکتر کیوان جاویدنیا با شماره نظام پزشکی 97987 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر کیوان جاویدنیا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر کیوان جاویدنیا با شماره 04135578659 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ۱۷ شهریور جدید، تقاطع طالقانی، ساختمان امروز مراجعه کنید.

دکتر آذین دلیلی دکتر بوتاکس تبریز

دکتر آذین دلیلی دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آذین دلیلی
آدرس تبریز رشدیه، بلوار گلدیس، نبش خیابان سعدی
شماره تماس 04136663333

دکتر آذین دلیلی با شماره نظام پزشکی 107481 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آذین دلیلی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر آذین دلیلی با شماره 04136663333 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز  رشدیه، بلوار گلدیس، نبش خیابان سعدی مراجعه کنید.

دکتر حمیده عظیمی دکتر تزریق بوتاکس تبریز

دکتر حمیده عظیمی دکتر تزریق بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیده عظیمی
آدرس تبریز خیابان آزادی، نرسیده به سه راه گلگشت، رو به روی پمپ بنزین مارالان، ساختمان پزشکان آتیه
شماره تماس 04133373652

دکتر حمیده عظیمی با شماره نظام پزشکی 32823 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حمیده عظیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیده عظیمی با شماره 04133373652 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، نرسیده به سه راه گلگشت، رو به روی پمپ بنزین مارالان، ساختمان پزشکان آتیه مراجعه کنید.

دکتر سولماز معیری دکتر بوتاکس تبریز

دکتر سولماز معیری دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سولماز معیری
آدرس تبریز کوی ولیعصر، خیابان پروین اعتصامی، نرسیده به قنادی پاک، جنب آجیلی محمدی
شماره تماس 04133321979

دکتر سولماز معیری با شماره نظام پزشکی 111829 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سولماز معیری برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر سولماز معیری با شماره 04133321979 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز کوی ولیعصر، خیابان پروین اعتصامی، نرسیده به قنادی پاک، جنب آجیلی محمدی مراجعه کنید.

دکتر منیره اصولی تبریزی دکتر تزریق بوتاکس تبریز

دکتر منیره اصولی تبریزی دکتر تزریق بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر منیره اصولی تبریزی
آدرس تبریز چهارراه آبرسان، رو به روی بانک مسکن، ساختمان اطباء
شماره تماس 04133342255

دکتر منیره اصولی تبریزی با شماره نظام پزشکی 20098 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر منیره اصولی تبریزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر منیره اصولی تبریزی با شماره 04133342255 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه آبرسان، رو به روی بانک مسکن، ساختمان اطباء مراجعه کنید.

دکتر مهرداد منصوری نیا دکتر بوتاکس تبریز

دکتر مهرداد منصوری نیا دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرداد منصوری نیا
آدرس تبریز ولی عصر، فلکه شریعتی، ساختمان کاج، طبقه ۵
شماره تماس 04133314839

دکتر مهرداد منصوری نیا با شماره نظام پزشکی 99590 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهرداد منصوری نیا برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرداد منصوری نیا با شماره 04133314839 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولی عصر، فلکه شریعتی، ساختمان کاج، طبقه ۵ مراجعه کنید.

دکتر معصومه آقائی شاهسوار دکتر تزریق بوتاکس تبریز

دکتر معصومه آقائی شاهسوار دکتر تزریق بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه آقائی شاهسوار
آدرس تبریز خیابان عباسی، جنب بیمارستان نیکوکاری، ساختمان اطباء، طبقه 5
شماره تماس 04136577551

دکتر معصومه آقائی شاهسوار با شماره نظام پزشکی 90367 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر معصومه آقائی شاهسوار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه آقائی شاهسوار با شماره 04136577551 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان عباسی، جنب بیمارستان نیکوکاری، ساختمان اطباء، طبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر صدیقه جعفری مجد دکتر بوتاکس تبریز

دکتر صدیقه جعفری مجد دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر صدیقه جعفری مجد
آدرس تبریز آبرسان، نبش کوچه سبلان، ساختمان 911، طبقه 1
شماره تماس 04133352715

دکتر صدیقه جعفری مجد با شماره نظام پزشکی 129025 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر صدیقه جعفری مجد برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر صدیقه جعفری مجد با شماره 04133352715 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز آبرسان، نبش کوچه سبلان، ساختمان 911، طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر مجید دلاور دکتر تزریق بوتاکس تبریز

دکتر مجید دلاور دکتر تزریق بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید دلاور
آدرس تبریز خیابان هفده شهریور جدید، روبه روی آموزش و پرورش ناحیه 2، مجتمع پزشکی خاتم، فاز 2، همکف، واحد 5
شماره تماس 04135564006

دکتر مجید دلاور با شماره نظام پزشکی 12060 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مجید دلاور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید دلاور با شماره 04135564006 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان هفده شهریور جدید، روبه روی آموزش و پرورش ناحیه 2، مجتمع پزشکی خاتم، فاز 2، همکف، واحد 5 مراجعه کنید.

دکتر رسول رهبری فرزد دکتر بوتاکس تبریز

دکتر رسول رهبری فرزد دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رسول رهبری فرزد
آدرس تبریز بلوار ولیعصر، نرسیده به پل توانیر، ساختمان آتا، طبقه 3
شماره تماس 04133208535

دکتر رسول رهبری فرزد با شماره نظام پزشکی 77665 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رسول رهبری فرزد برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر رسول رهبری فرزد با شماره 04133208535 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار ولیعصر، نرسیده به پل توانیر، ساختمان آتا، طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر حمید زارعی دکتر تزریق بوتاکس تبریز

دکتر حمید زارعی دکتر تزریق بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید زارعی
آدرس تبریز گلگشت، مجتمع پزشکی بهاران
شماره تماس 04133379647

دکتر حمید زارعی با شماره نظام پزشکی 162323 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حمید زارعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید زارعی با شماره 04133379647 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز گلگشت، مجتمع پزشکی بهاران مراجعه کنید.

دکتر فاطمه عرب پور جوادی دکتر بوتاکس تبریز

دکتر فاطمه عرب پور جوادی دکتر بوتاکس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه عرب پور جوادی
آدرس تبریز ولیعصر، فلکه پروین اعتصامی، ساختمان پزشکان طبقه9
شماره تماس 04133316852

دکتر فاطمه عرب پور جوادی با شماره نظام پزشکی 40570 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه عرب پور جوادی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه عرب پور جوادی با شماره 04133316852 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر، فلکه پروین اعتصامی، ساختمان پزشکان طبقه9 مراجعه کنید.

تزریق بوتاکس در تبریز 

با افزایش سن علائم پیری ظاهر می شود و به دلیل ایجاد چین و چروک ، از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و ظاهر خشن ، پوست شادابی خود را از دست می دهد.

این روند پیری با تغییرات فنوتیپی در سلول های پوست و همچنین تغییرات ساختاری و عملکردی خارج سلولی مانند کلاژن و الاستین همراه است.

در تبریز و دیگر شهر ها از تزریق بوتاکس برای ایجاد حس زیبایی و طراوت صورت استفاده می شود.

در واقه بوتاکس به مقدار کافی برای درمان چین و چروم های ناشی از حرکات مداوم صورت و انقباضات ماهیچه های صورت تزریق می شود.

بوتاکس به عنوان یک شل کننده عضلانی ، باعث آرامش تدریجی پوست می شود و حالت طبیعی را بدون تغییر شکل صورت تضمین می کند.

بوتاکس تبریز برای چه کسانی مناسب است ؟

بوتاکس تبریز برای افرادی که در شهر تبریز زندگی می کنند و شرایط زیر را دارند توصیه می شود :

  • افرادی که می خواهدن چین و چروک های صورت خود را کاهش داده و یا از بین ببرند.
  • افرادی که از پیری و افتادگی پوست رنج می برند.

تزریق بوتاکس در تبریز : بوتاکس از چه چیزی تشکیل شده است ؟

تزریق بوتاکس یک درمان پزشکی زیبایی است که در آن از سم بوتولینوم استفاده می شود که باعث شل شدن عضلات صورت در حالت استراحت و کاهش انقباض می شود.

تزریق بوتاکس تبریز برای افرادی که بیش از 65 سال و کمتر از 18 سال سن ندارند مناسب است.

داروهای سم بوتولینوم به دو نوع بوتاکس پزشکی و بوتاکس آرایشی تقسیم می شوند.بوتاکس پزشکی برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می شود ، در حالی که بوتاکسآرایشی برای کاهش چین و چروک صورت استفاده می شود.

در پزشکی زیبایی ، از بوتاکس برای جلوگیری از چین و چروک استفاده می شود ، زیرا از وزیکول های واقع در سطح سیناپس از ترشح استیل کولین ، ماده مسئول انقباض عضلانی صورت و سایر اندام ها جلوگیری می کند.

اگر بوتاکس در دوزهای کم به عضلات خاصی تزریق شود ، می توان از بوتاکس برای اثر شل کنندگی عضلانی آن استفاده کرد ، یعنی می تواند عضلات را با اثراتی که می تواند تا چندین ماه ادامه داشته باشد ، شل کند.

این نوع تزریق تاثیری بر مسدود کردن سیگنال های شیمیایی خاصی دارد که از انتهای عصب ها ، به ویژه آن هایی که مسئول انقباض عضلانی هستند ، می آیند.

شایان ذکر است که به دلیل حساسیت تزریق بوتاکس ، تنها یک دکتر پوست یا جراح پلاستیک و به طور کلی پزشکان متخصص مجاز به تزریق بوتاکس هستند.

کاربردهای تزریق بوتاکس تبریز 

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم ، تزریق بوتاکس به ماهیچه ها از تولید استیل کوین جلوگیری می کند و با شکل کردن عضلات صورت ، چین و چروک را کاهش می دهد.

درمان ضد چروک صورت 

بوتاکس روی خطوط صورت و چین و چروک های ناشی از انقباضات عضلانی اثر می گذارد،از آنجایی که ماهیچه های صورت با توجه به حالات و حرکات ما فعال می شوند ، خطوط اخم بین چشم ها ، چروک های پنجه کلاغی در گوشه چشم و چین و چروک های پیشانی در حالت طبیعی به وضوح قابل مشاهده هستند.

در حالی که تزریق بوتاکس معمولا در یک سوم بالایی صورت انجام می شود ، برخی از قسمت ها و چین و چروک های چانه ، لب ها ، گردن ، زیر بغل ، خط مو و بینی نیز قابل درمان هستند.

تزریق بوتاکس در معده برای کاهش وزن

بوتاکس معده به طور کلی به عنوان یک درمان برای چاقی و کاهش وزن استفاده می شود ، افرادی که واجد شرایط بوتاکس معده هستند کسانی هستند که رژیم غذایی و ورزش برای آن ها مؤثر نیست،زیرا بوتاکس باعث ایجاد احساس سیری می شود.

بوتاکس تبریز و تعریق زیاد

بوتاکس برای کاهش یا از بین بردن تعریق در نواحی بدن مانند دست ها، پاها و زیر بغل از طریق تزریق های دقیق و بدون درد اعمال می شود.

با این درمان ، تعریق بیش از حد زیر بغل ، دست ها یا پاها را می توان به طور مؤثری از بین برد.

سایر اثرات درمانی بوتاکس 

تزریق بوتاکس به وسیله دکتر بوتاکس تبریز ، می تواند برای برخی از شرایط پزشکی اثر درمانی داشته باشد ، مانند :

  • میگرن ناشی از استرس مزمن
  • گردن درد و وضعیت غیر طبیعی سر همراه با اسپاسم شدید عضلات گردن
  • انقباض پلک ها
  • سفتی عضلات آرنج ، مچ دست و انگشتان به دلیل اسپاسم اندام فوقانی

نتایج بوتاکس تبریز چه زمانی ظاهر می شود ؟

نتایج بوتاکس بعد از 48 ساعت ظاهر می شود و پس از حدود یک هفته پس از برطرف شدن تورم صورت برطرف می شود.

اثر بوتاکس تبریز برای 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد.

قیمت تزریق بوتاکس در تبریز چقدر است ؟

هزینه بوتاکس ممکن است به دلایل مختلفی افزایش یا کاهش یابد ، مانند :

  • هزینه دکتر بوتاکس تبریز
  • محل تزریق
  • نواجی که باید تزریق بوتاکس صورت گیرد
  • تعداد جلسات مورد نیاز

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *