بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان اهواز

آدرس و شماره تماس بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان اهواز را می توانید در این مطلب مشاهده کنید.

لمینت و کامپوزیت روش های ایده آلی برای اصلاح مشکلات رنگ، شکل، تراز، اندازه، فاصله بین دندان ها، سایش و غیره است.

لمینت و کامپوزیت امروزه یکی از پر تقاضاترین روش های زیبایی دندان و یک درمان بسیار رایج در دندانپزشکی زیبایی است . به لطف روکش های دندانی لمینت و کامپوزیت، دندان های شکسته، دندان های لکه دار، فرسوده یا ناهموار را می توان اصلاح کرد.

ونیرها یک درمان دندانپزشکی زیبایی هستند که از لایه ای از مواد ( پرسلن، زیرکونیوم، کامپوزیت یا سرامیک ) تشکیل شده است که روی دندان قرار می گیرد و از سطح آن محافظت می کند و زیبایی لبخند را بهبود می بخشد.

از مزایای لمینت و کامپوزیت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

پنهان کردن عیوب دندان : به لطف روکش های دندانی، تغییر رنگ دندان، شکاف های احتمالی بین دندانی، سایش مینای دندان یا شکستگی های کوچک بهبود می یابد.

آسان بودن درمان : یکی از مزایای بزرگ روکش دندان این است که یک درمان بسیار موثر و کم تهاجمی است و به دندان آسیب نمی رساند.

دوام زیاد : موادی که روکش های دندانی کامپوزیت و به خصوص لمینت ، برای سالیان دراز در شرایط عالی باقی می مانند. فقط رعایت بهداشت دهان و دندان، پرهیز از دخانیات (زیرا می تواند آنها را زرد رنگ کند) یا حذف عاداتی مانند باز کردن وسایل با دندان برای افزایش دوام این روکش ها بسیار مهم است.

نتیجه و ظهر کاملا طبیعی : به لطف مواد به کار رفته در روکش های دندان، نتیجه کاملا طبیعی است و تفاوتی بین دندان هایی که روکش دارند و آنهایی که روکش ندارند وجود ندارد.

لمینت و کامپوزین دندان اهواز

کامپوزیت و لمینت برای چه کسانی مناسب است :

  • برای شکستگی دندان
  • تغییر رنگ، که به تکنیک های بلیچینگ پاسخ نمی دهد
  • تغییرات شکل دندان
  • دندان هایی با ترمیم های متعدد
  • هم ترازی
  • ساییدگی های بزرگ
  • بستن شکاف ها (فضای بین دندان ها)

در ادامه می توانید لیست دندانپزشکان متخصص کامپوزیت و لمینت اهواز را مشاهده کنید :

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان اهواز

دکتر فاطمه شهریاری دکتر لمینت دندان اهواز

دکتر فاطمه شهریاری دکتر لمینت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه شهریاری
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع ایران زمین، – طبقه 7
شماره تماس 06133332007

دکتر فاطمه شهریاری با شماره نظام پزشکی 127375 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه شهریاری برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه شهریاری با شماره 06133332007 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز  کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع ایران زمین، – طبقه 7 مراجعه کنید.

دکتر مهسا صحرانشین سامانی دکتر کامپوزیت دندان اهواز

دکتر مهسا صحرانشین سامانی دکتر کامپوزیت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهسا صحرانشین سامانی
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 6 غربی – مجتمع ایران نگین – ورودی 2 – طبقه 5
شماره تماس 06133384041

دکتر مهسا صحرانشین سامانی با شماره نظام پزشکی 117201متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مهسا صحرانشین سامانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهسا صحرانشین سامانی با شماره 06133384041 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز  کیانپارس – نبش خیابان 6 غربی – مجتمع ایران نگین – ورودی 2 – طبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر آزیتا کاویانی دکتر لمینت دندان اهواز

دکتر آزیتا کاویانی دکتر لمینت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آزیتا کاویانی
آدرس اهواز کیانپارس – نبش 8 غربی – ساختمان دانش – طبقه 3
شماره تماس 06133915794

دکتر آزیتا کاویانی با شماره نظام پزشکی 74266 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آزیتا کاویانی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر آزیتا کاویانی با شماره 06133915794 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش 8 غربی – ساختمان دانش – طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر کامبیز خلیلی نژاد دکتر کامپوزیت دندان اهواز

دکتر کامبیز خلیلی نژاد دکتر کامپوزیت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامبیز خلیلی نژاد
آدرس اهواز کیانپارس – اسفند شرقی – ساختمان سارای
شماره تماس 06133339581

دکتر کامبیز خلیلی نژاد با شماره نظام پزشکی 64005 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر کامبیز خلیلی نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر کامبیز خلیلی نژاد با شماره 06133339581 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – اسفند شرقی – ساختمان سارای مراجعه کنید.

دکتر ریحانه خالصی تویسرکانی دکتر لمینت دندان اهواز

دکتر ریحانه خالصی تویسرکانی دکتر لمینت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ریحانه خالصی تویسرکانی
آدرس اهواز خیابان گلستان – دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز – دانشکده دندانپزشکی
شماره تماس 06133205170

دکتر ریحانه خالصی تویسرکانی با شماره نظام پزشکی 121433 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ریحانه خالصی تویسرکانی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ریحانه خالصی تویسرکانی با شماره 06133205170 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان گلستان – دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز – دانشکده دندانپزشکی مراجعه کنید.

دکتر فرامرز زکوی دکتر کامپوزیت دندان اهواز

دکتر فرامرز زکوی دکتر کامپوزیت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرامرز زکوی
آدرس اهواز کیانپارس – بین خیابان 8 و 9 شرقی – جنب بانک پارسیان – مجتمع جاودانه – طبقه 4 – واحد 15
شماره تماس 06133377313

دکتر فرامرز زکوی با شماره نظام پزشکی 80213 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر فرامرز زکوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرامرز زکوی با شماره 06133377313 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – بین خیابان 8 و 9 شرقی – جنب بانک پارسیان – مجتمع جاودانه – طبقه 4 – واحد 15 مراجعه کنید.

دکتر سارا حاجتی دکتر لمینت دندان اهواز

دکتر سارا حاجتی دکتر لمینت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا حاجتی
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 12 غربی – مجتمع سپید – طبقه 7 – واحد 706
شماره تماس 06133916114

دکتر سارا حاجتی با شماره نظام پزشکی 131362 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سارا حاجتی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا حاجتی با شماره 06133916114 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 12 غربی – مجتمع سپید – طبقه 7 – واحد 706 مراجعه کنید.

دکتر نجمه جوهر دکتر کامپوزیت دندان اهواز

دکتر نجمه جوهر دکتر کامپوزیت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نجمه جوهر
آدرس اهواز خیابان گلستان – دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز – دانشکده دندانپزشکی
شماره تماس 06133205170

دکتر نجمه جوهر با شماره نظام پزشکی 136636 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر نجمه جوهر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نجمه جوهر با شماره 06133205170 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان گلستان – دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز – دانشکده دندانپزشکی مراجعه کنید.

دکتر عزیز ذرتی پور دکتر لمینت دندان اهواز

دکتر عزیز ذرتی پور دکتر لمینت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عزیز ذرتی پور
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 12 غربی – برج پزشکان سپید – طبقه 5 – واحد 506
شماره تماس 06133916198

دکتر عزیز ذرتی پور با شماره نظام پزشکی 83055 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عزیز ذرتی پور برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر عزیز ذرتی پور با شماره 06133916198 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 12 غربی – برج پزشکان سپید – طبقه 5 – واحد 506 مراجعه کنید.

دکتر الهام قناطیر دکتر کامپوزیت دندان اهواز

دکتر الهام قناطیر دکتر کامپوزیت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام قناطیر
آدرس اهواز  کیانپارس – نبش سروش شرقی – ساختمان پزشکان شهاب – پلاک 107 – طبقه 7
شماره تماس 06133368880

دکتر الهام قناطیر با شماره نظام پزشکی 123267 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر الهام قناطیر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام قناطیر با شماره 06133368880 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش سروش شرقی – ساختمان پزشکان شهاب – پلاک 107 – طبقه 7 مراجعه کنید.

دکتر مهران ماپار دکتر لمینت دندان اهواز

دکتر مهران ماپار دکتر لمینت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهران ماپار
آدرس اهواز کیانپارس – بین خیابان 1 و 2 شرقی – جنب بانک گردشگری
شماره تماس 06133380250

دکتر مهران ماپار با شماره نظام پزشکی 77974 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهران ماپار برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهران ماپار با شماره 06133380250 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – بین خیابان 1 و 2 شرقی – جنب بانک گردشگری مراجعه کنید.

دکتر سارا قلی زاده دکتر کامپوزیت دندان اهواز

دکتر سارا قلی زاده دکتر کامپوزیت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا قلی زاده
آدرس اهواز خیابان گلستان – دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز – دانشکده دندانپزشکی
شماره تماس 06133205170

دکتر سارا قلی زاده با شماره نظام پزشکی 138163 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر سارا قلی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا قلی زاده با شماره 06133205170 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان گلستان – دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز – دانشکده دندانپزشکی مراجعه کنید.

دکتر مرضیه احمدی دکتر لمینت دندان اهواز

دکتر مرضیه احمدی دکتر لمینت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرضیه احمدی
آدرس اهواز کیانپارس، پهلوان شرقی، بین ساحلی و اردیبهشت، دندانپزشکی صدف
شماره تماس 06133332657

دکتر مرضیه احمدی با شماره نظام پزشکی 94658 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مرضیه احمدی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرضیه احمدی با شماره 06133332657 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، پهلوان شرقی، بین ساحلی و اردیبهشت، دندانپزشکی صدف مراجعه کنید.

دکتر مرتضی ابراهیمی راد دکتر کامپوزیت دندان اهواز

دکتر مرتضی ابراهیمی راد دکتر کامپوزیت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرتضی ابراهیمی راد
آدرس اهواز کوت عبداله، جنب بهزیستی، روبروی فرهنگسرای مهدیه
شماره تماس 06135558538

دکتر مرتضی ابراهیمی راد با شماره نظام پزشکی 72089 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مرتضی ابراهیمی راد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرتضی ابراهیمی راد با شماره 06135558538 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کوت عبداله، جنب بهزیستی، روبروی فرهنگسرای مهدیه مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *