بهترین دکتر بوتاکس اهواز

اگر به دنبال بهترین دکتر بوتاکس اهواز هستید،ما در این صفحه لیستی از ماهرترین پزشکانی که در شهر اهواز فعالیت داشته و می توانند عمل تزریق بوتاکس را انجام دهند را در اختیار شما قرار می دهیم.

تزریق بوتاکس در اهواز ، درمانی برای از بین بردن چین و چروک صورت است و بوتاکس به صورت طراوت و ظاهر بسیار جوان تری می بخشد. تزریق بوتاکس در قسمت های مختلف صورت مانند بین ابروها، اطراف چشم و بالای پیشانی استفاده می شود.

بوتاکس رایج ترین روش درمانی در زمینه پزشکی زیبایی در جهان بوده و استفاده از بوتاکس یکی از ساده ترین و سریع ترین کاربردهای زیبایی شناختی برای اصلاح علائم پیری در صورت و داشتن چهره ای پویا و درخشان است.

در ادامه با بهترین پزشکان متخصص بوتاکس اهواز آشنا خواهید شد.

بهترین دکتر بوتاکس اهواز

دکتر همایون زهتاب دکتر بوتاکس اهواز

دکتر همایون زهتاب دکتر بوتاکس اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر همایون زهتاب
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان ششم شرقی، پلاک 90
شماره تماس 06133922893

دکتر همایون زهتاب با شماره نظام پزشکی 34026 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر همایون زهتاب برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر همایون زهتاب با شماره 06133922893 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان ششم شرقی، پلاک 90 مراجعه کنید.

دکتر مانا والا دکتر تزریق بوتاکس اهواز

دکتر مانا والا دکتر بوتاکس اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مانا والا
آدرس اهواز کیانپارس-خیابان 14 غربی-ف1 مجتمع پزشکی غرب طبقه 2
شماره تماس 06133915659

دکتر مانا والا با شماره نظام پزشکی 88444 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مانا والا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مانا والا با شماره 06133915659 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس-خیابان 14 غربی-ف1 مجتمع پزشکی غرب طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر عبدالرضا خورشیدی فر دکتر بوتاکس اهواز

دکتر عبدالرضا خورشیدی فر دکتر بوتاکس اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالرضا خورشیدی فر
آدرس اهواز کیانپارس خیابان 4 شرقی مجتمع پاستور
شماره تماس 06133920705

دکتر عبدالرضا خورشیدی فر با شماره نظام پزشکی 83965 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عبدالرضا خورشیدی فر برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالرضا خورشیدی فر با شماره 06133920705 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خیابان 4 شرقی مجتمع پاستور مراجعه کنید.

دکتر عبدالرضا امینی دکتر تزریق بوتاکس اهواز

دکتر عبدالرضا امینی دکتر بوتاکس اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالرضا امینی
آدرس اهواز کوروش، خیابان اقبال، بالاتر از داروخانه فدک، پلاک 15، طبقه 1
شماره تماس 06134482682

دکتر عبدالرضا امینی با شماره نظام پزشکی 56662 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر عبدالرضا امینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالرضا امینی با شماره 06134482682 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کوروش، خیابان اقبال، بالاتر از داروخانه فدک، پلاک 15، طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر طاهره اسدیان دکتر بوتاکس اهواز

دکتر طاهره اسدیان دکتر بوتاکس اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر طاهره اسدیان
آدرس اهواز پاداد شهر، بلوار جواد الائمه، جنب مسجد، مجتمع پزشکی پاداد، بالای داروخانه دکتر رسولی، طبقه دوم
شماره تماس 06135716568

دکتر طاهره اسدیان با شماره نظام پزشکی 124029 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر طاهره اسدیان برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر طاهره اسدیان با شماره 06135716568 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز پاداد شهر، بلوار جواد الائمه، جنب مسجد، مجتمع پزشکی پاداد، بالای داروخانه دکتر رسولی، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر فرانک دانش پژوه دکتر تزریق بوتاکس اهواز

دکتر فرانک دانش پژوه دکتر بوتاکس اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرانک دانش پژوه
آدرس اهواز خیابان کیانپارس، فلکه سوم نبش مهین غربی، برج پزشکی تخصصی و فوق تخصصی اهواز، طبقه 2
شماره تماس 06133389466

دکتر فرانک دانش پژوه با شماره نظام پزشکی 99106 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرانک دانش پژوه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرانک دانش پژوه با شماره 06133389466 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان کیانپارس، فلکه سوم نبش مهین غربی، برج پزشکی تخصصی و فوق تخصصی اهواز، طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر سیمین دواچی دکتر بوتاکس اهواز

دکتر سیمین دواچی دکتر بوتاکس اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیمین دواچی
آدرس اهواز کیانپارس، نبش 6 غربی، مجتمع ایران نگین، ورودی 1، طبقه 2
شماره تماس 06133910400

دکتر سیمین دواچی با شماره نظام پزشکی 25142 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیمین دواچی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیمین دواچی با شماره 06133910400 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، نبش 6 غربی، مجتمع ایران نگین، ورودی 1، طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر حجت رحمانی فر دکتر تزریق بوتاکس اهواز

دکتر حجت رحمانی فر دکتر بوتاکس اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حجت رحمانی فر
آدرس اهواز كيانپارس، خیابان ١٢ غربي، برج سپيد
شماره تماس 06133916117

دکتر حجت رحمانی فر با شماره نظام پزشکی 119099 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حجت رحمانی فر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حجت رحمانی فر با شماره 06133916117 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز كيانپارس، خیابان ١٢ غربي، برج سپيد مراجعه کنید.

 

کاربردهای زیبایی و درمانی تزریق بوتاکس در اهواز

اکثر مردم فقط از قابلیت‌های زیبایی تزریق بوتاکس و سایر موادی که برای بهبود وضعیت چین و چروک صورت استفاده می‌شوند آگاه هستند . با این حال، تزریق بوتاکس برای اهداف درمانی دیگر نیز تایید شده است.بنابراین می توان گفت که تزریق بوتاکس در اهواز شامل روش های زیبایی و درمانی می باشد.

کاربردهای زیبایی تزریق بوتاکس

  • خطوط صورت: کاربرد اصلی تزریق بوتاکس در جراحی پلاستیک صورت، درمان خطوط صورت است که هنگام اخم یا خندیدن ظاهر می شود و خطوطی که در اطراف چشم ها، کناره های گردن و پایین چانه ظاهر می شوند.
  • لیفت ابرو: تزریق بوتاکس به عضله ابرو به لطف تاثیر درمان بر حرکت ابرو می تواند ابرو را بهبود بخشد و اغلب به عنوان جایگزینی برای لیفت ابرو انجام می شود.
  • بیش فعالی در عضلات جلویی که ابروها را کنترل می کنند
  • چانه کوچک به دلیل بیش فعالی عضلات
  • خطوط ریز دور لب
  • چین و چروک هایی که زیر چشم ظاهر می شوند
  • زیباسازی فک با هدف قرار دادن عضله ماستر

کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس در اهواز

میگرن: زمانی که بیمارانی که برای خطوط و چین و چروک صورت تحت درمان قرار گرفتند، میگرن کمتری را گزارش کردند و به این ترتیب این کاربرد نیز به‌طور ناگهانی کشف شد. اگرچه به طور کامل مشخص نیست که بوتاکس چگونه به درمان میگردن کمک می کند، اما ثابت شده است که تزریق بوتاکس یک روش ایمن و موثر برای درمان و پیشگیری از میگرن است.

دیستونی: هر گونه انقباض ماهیچه ای غیر طبیعی پلک ها، صورت، فک، گردن، تارهای صوتی، ساعد و ماهیچه های دست و بازو. تزریق بوتاکس اهواز می تواند این اسپاسم های عضلانی را کاهش دهد و گاهی اوقات آنها را به طور کامل درمان کند.

بیش فعالی غدد برون ریز: شامل غدد بزاقی، غدد عرق، غدد پستانی و برخی از غدد در دستگاه گوارش مانند کف دست، دست، کف پا، زیر بغل و صورت می شود.

آب‌ریزش نسبی آب دهان: تزریق بوتاکس برای کنترل آب‌ریزش در شرایطی مانند بیماری پارکینسون، بیماری نورون حرکتی و کاذب قلبی بدون ایجاد خشکی دهان استفاده می‌شود.

سندرم فری: این اختلال عصبی نادر زمانی که فرد مبتلا به سادگی غذاهای خاصی را که باعث ترشح زیاد بزاق می شود می بیند، در مورد آنها صحبت می کند یا حتی به آنها فکر می کند باعث قرمزی و تعریق روی گونه ها می شود.

سندرم کروکودیل: این سندرم نادر زمانی رخ می دهد که غدد بزاقی آسیب دیده و به اشتباه دوباره به شکل غده اشکی رشد کنند. این منجر به پارگی در دهان بیمار هنگام غذا خوردن می شود.

برخی از کاربردهای درمانی که هنوز توسط FDA تایید نشده اند:

چه کسانی برای تزریق بوتاکس در اهواز مناسب هستند؟

نشان داده شده است که بوتاکس و سایر مایعات تزریقی مشتق شده از بوتولینوم برای طیف وسیعی از داوطلبان بی خطر هستند. در حالی که کاربردهای پزشکی زیادی برای سم بوتولینوم وجود دارد، کاهش خطوط ریز روی پیشانی و اطراف چشم و دهان محبوب‌ترین اثرات بوتاکس هستند.

بوتاکس برای افرادی با شرایط زیر مناسب است :

  • افراد بین 18 تا 65 سال
  • افراد دارای سلامت عمومی خوب
  • کسانی که می خواهند از شر چین و چروک های صورت خلاص شوند
  • عدم حساسیت فرد به سم بوتولینوم تزریقی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *