بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان اصفهان

با ایجاد این صفحه سعی داریم شما را با بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی اصفهان آشنا کنیم.

ایمپلنت تخصصی از دندانپزشکی است که هدف اصلی آن قرار دادن دندان های جدید در افرادی است که دندان های آن ها به طور کامل یا جزئی از دست رفته است.

در صورت نیاز به جبران از دست دادن یک یا چند دندان، ایمپلنتولوژی از ایمپلنت و کاشت دندان استفاده می کند. ایمپلنت یک پیچ کوچک ساخته شده از تیتانیوم و یکی از نزدیک ترین مواد به بدن است که برای جایگزینی ریشه دندان طبیعی که از کار افتاده است، طراحی شده است.

در صورتی که جویدن و زیبایی لبخند به دلیل فقدان یک یا چند دندان با مشکل مواجه شود، می توان به ایمپلنتولوژی متوسل شد.

ایمپلنت دندان اصفهان
ایمپلنت دندان

ارتودنسی نیز یک تخصص دندانپزشکی است که به اصلاح نامرتبی دندان ها و مشکلات ناشی از آن می پردازد.

 

لیست عناوین برای دسترسی سریع

 

بهترین دکتر ایمپلنت اصفهان

دکتر محمدرضا امجدی دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

دکتر محمدرضا امجدی دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا امجدی
آدرس اصفهان ابتدای چهار باغ بالا، خ بهار آزادی، ساختمان پزشکی آزادی، واحد 103
شماره تماس 03136205594

دکتر محمدرضا امجدی با شماره نظام پزشکی 90358 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا امجدی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا امجدی با شماره 03136205594 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان ابتدای چهار باغ بالا، خ بهار آزادی، ساختمان پزشکی آزادی، واحد 103 مراجعه کنید.

دکتر مرتضی بنکدارچیان دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

دکتر مرتضی بنکدارچیان دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرتضی بنکدارچیان
آدرس اصفهان خیابان شیخ صدوق شمالی جنب بانک شهر نبش کوچه شماره 45 (کوچه مسجد محمد اباد) ساختمان تک نگین طبقه دوم واحد یک
شماره تماس 03136635225

دکتر مرتضی بنکدارچیان با شماره نظام پزشکی 20865 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر مرتضی بنکدارچیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرتضی بنکدارچیان با شماره 03136635225 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شیخ صدوق شمالی جنب بانک شهر نبش کوچه شماره 45 (کوچه مسجد محمد اباد) ساختمان تک نگین طبقه دوم واحد یک مراجعه کنید.

دکتر فریبرز سعادت دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

دکتر فریبرز سعادت دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریبرز سعادت
آدرس اصفهان خیابان سعادت آباد – کوچه شهید نوراییان – کوچه شهید رفیعیان – پلاک 11 – ساختمان زنبق – طبقه سوم
شماره تماس 03136635715

دکتر فریبرز سعادت با شماره نظام پزشکی 66393 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریبرز سعادت برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریبرز سعادت با شماره 03136635715 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان سعادت آباد – کوچه شهید نوراییان – کوچه شهید رفیعیان – پلاک 11 – ساختمان زنبق – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر آرش گلستانه دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

دکتر آرش گلستانه دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش گلستانه
آدرس اصفهان چهارباغ بالا_ جنب شرکت برق منطقه ای _نبش کوچه ۲۲_ ساختمان اخرا_ طبقه ۴_ واحد ۴۰۳
شماره تماس 03131313330

دکتر آرش گلستانه با شماره نظام پزشکی 71444 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر آرش گلستانه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش گلستانه با شماره 03131313330 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان چهارباغ بالا_ جنب شرکت برق منطقه ای _نبش کوچه ۲۲_ ساختمان اخرا_ طبقه ۴_ واحد ۴۰۳ مراجعه کنید.

دکتر افشین طباطباییان دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

دکتر افشین طباطباییان دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر افشین طباطباییان
آدرس اصفهان چهارباغ بالا – چهارراه نظر – جنب انتشارات جنگل – ساختمان پزشکان -طبقه 2
شماره تماس   03136264464

دکتر افشین طباطباییان با شماره نظام پزشکی 41108 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر افشین طباطباییان برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر افشین طباطباییان با شماره 03136264464 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان چهارباغ بالا – چهارراه نظر – جنب انتشارات جنگل – ساختمان پزشکان -طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر سید نوید عسکری دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

دکتر سید نوید عسکری دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید نوید عسکری
آدرس اصفهان خیابان حاج رحیم ارباب – بعد از داروخانه دکتر مهدیان – ساختمان بلوط – طبقه چهارم – واحد 11
شماره تماس 03136617358

دکتر سید نوید عسکری با شماره نظام پزشکی 105166 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر سید نوید عسکری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید نوید عسکری با شماره 03136617358 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان حاج رحیم ارباب – بعد از داروخانه دکتر مهدیان – ساختمان بلوط – طبقه چهارم – واحد 11 مراجعه کنید.

دکتر فرنوش گل محمدی دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

دکتر فرنوش گل محمدی دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرنوش گل محمدی
آدرس اصفهان میدان آزادی(دروازه شیراز)- ساختمان سپهر – طبقه دوم – واحد ۸
شماره تماس 03136694125

دکتر فرنوش گل محمدی با شماره نظام پزشکی 118363 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرنوش گل محمدی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرنوش گل محمدی با شماره 03136694125 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان میدان آزادی(دروازه شیراز)- ساختمان سپهر – طبقه دوم – واحد ۸ مراجعه کنید.

دکتر پوریا ضیایی دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

دکتر پوریا ضیایی دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر پوریا ضیایی
آدرس اصفهان خیابان شریعتی-روبروی بیمارستان شریعتی-بن بست شماره ۲-ساختمان نوید-طبقه سوم
شماره تماس  09940474020

دکتر پوریا ضیایی با شماره نظام پزشکی 166476 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر پوریا ضیایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر پوریا ضیایی با شماره 09940474020 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شریعتی-روبروی بیمارستان شریعتی-بن بست شماره ۲-ساختمان نوید-طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر حسین برجیان دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

دکتر حسین برجیان دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین برجیان
آدرس اصفهان خیابان حکیم نظامی، چهار راه حکیم نظامی (تقاطع حکیم نظامی و نظر میانی)، جنب خانه ی تشک و لوازم خانگی دوو ، مجتمع نجم ، طبقه ی دوم، مطب دکتر حسین برجیان
شماره تماس 03191004545

دکتر حسین برجیان با شماره نظام پزشکی 151612 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین برجیان برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین برجیان با شماره 03191004545 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان حکیم نظامی، چهار راه حکیم نظامی (تقاطع حکیم نظامی و نظر میانی)، جنب خانه ی تشک و لوازم خانگی دوو ، مجتمع نجم ، طبقه ی دوم، مطب دکتر حسین برجیان مراجعه کنید.

دکتر سیدمهدی قریشیان دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

دکتر سیدمهدی قریشیان دکتر ایمپلنت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمهدی قریشیان
آدرس اصفهان دروازه شیراز- خیابان سعادت آباد-جنب خیابان ملاصدرا- ساختمان هرم
شماره تماس 03136685968

دکتر سیدمهدی قریشیان با شماره نظام پزشکی 22235 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر سیدمهدی قریشیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمهدی قریشیان با شماره 03136685968 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان دروازه شیراز- خیابان سعادت آباد-جنب خیابان ملاصدرا- ساختمان هرم مراجعه کنید.

بهترین دکتر ارتودنسی اصفهان

دکتر محمدعلی ناصری دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

دکتر محمدعلی ناصری دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدعلی ناصری
آدرس اصفهان چهارراه پلیس، توحید جنوبی، نبش کوچه کاویان، ساختمان ژیوار، طبقه اول ،واحد ۱۰۴
شماره تماس 09130211313

دکتر محمدعلی ناصری با شماره نظام پزشکی 127906 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدعلی ناصری برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدعلی ناصری با شماره 09130211313 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان چهارراه پلیس، توحید جنوبی، نبش کوچه کاویان، ساختمان ژیوار، طبقه اول ،واحد ۱۰۴ مراجعه کنید.

دکتر فریناز شیربان دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

دکتر فریناز شیربان دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریناز شیربان
آدرس اصفهان توحید میانی، از سمت دانشگاه نزدیک چهارراه مهرداد. جنب بانک سپه و ساختمان دیپوینت. ساختمان مینیاتور طبقه 3
شماره تماس  03136274363

دکتر فریناز شیربان با شماره نظام پزشکی 132757 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر فریناز شیربان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریناز شیربان با شماره 03136274363 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان توحید میانی، از سمت دانشگاه نزدیک چهارراه مهرداد. جنب بانک سپه و ساختمان دیپوینت. ساختمان مینیاتور طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر مرضیه کچوئی دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

دکتر مرضیه کچوئی دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرضیه کچوئی
آدرس اصفهان دروازه شیراز، بلوار دانشگاه، روبروی درب دانشگاه، کوچه شهید زمانی (یازدهم)، ساختمان پردیس 2، طبق سوم، واحد 233.
شماره تماس 09162281071

دکتر مرضیه کچوئی با شماره نظام پزشکی 145674 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مرضیه کچوئی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرضیه کچوئی با شماره 09162281071 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان دروازه شیراز، بلوار دانشگاه، روبروی درب دانشگاه، کوچه شهید زمانی (یازدهم)، ساختمان پردیس 2، طبق سوم، واحد 233 مراجعه کنید.

دکتر صفیه عباسی دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

دکتر صفیه عباسی دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر صفیه عباسی 
آدرس اصفهان آمادگاه ، مجتمع ملاصدرا ، طبقه 3
شماره تماس  09030979725

دکتر صفیه عباسی با شماره نظام پزشکی 132543 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر صفیه عباسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر صفیه عباسی با شماره 09030979725 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان آمادگاه ، مجتمع ملاصدرا ، طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر سپیده کاظمی زاده دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

دکتر سپیده کاظمی زاده دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سپیده کاظمی زاده
آدرس اصفهان چهارباغ بالا-روبروی شرکت زمزم-ساختمان پارسیان-طبقه 4-واحد 613
شماره تماس 03136267473

دکتر سپیده کاظمی زاده با شماره نظام پزشکی 127599 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سپیده کاظمی زاده برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سپیده کاظمی زاده با شماره 03136267473 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان چهارباغ بالا-روبروی شرکت زمزم-ساختمان پارسیان-طبقه 4-واحد 613 مراجعه کنید.

دکتر مریم مولائی دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

دکتر مریم مولائی دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم مولائی
آدرس اصفهان دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوچه بهار آزادی ، ساختمان بهار ( اولین ساختمان سمت چپ ) ، طبقه ۳ ، واحد ۳۰۶
شماره تماس 09029028839

دکتر مریم مولائی با شماره نظام پزشکی 136149 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر مریم مولائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم مولائی با شماره 09029028839 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان دروازه شیراز ، ابتدای چهارباغ بالا ، کوچه بهار آزادی ، ساختمان بهار ( اولین ساختمان سمت چپ ) ، طبقه ۳ ، واحد ۳۰۶ مراجعه کنید.

دکتر احمد مقاره عابد دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

دکتر احمد مقاره عابد دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد مقاره عابد
آدرس اصفهان چهارراه فلسطین – خیابان فردوسی – مجتمع حکیم – طبقه اول
شماره تماس 031322222291

دکتر احمد مقاره عابد با شماره نظام پزشکی 28750 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد مقاره عابد برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد مقاره عابد با شماره 031322222291 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان چهارراه فلسطین – خیابان فردوسی – مجتمع حکیم – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر سید مجتبی شهشهان دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

دکتر سید مجتبی شهشهان دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مجتبی شهشهان
آدرس اصفهان خیابان احمدآباد – ابتدای خیابان گلزار – پلاک 20
شماره تماس  03132261414

دکتر سید مجتبی شهشهان با شماره نظام پزشکی 36811 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر سید مجتبی شهشهان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مجتبی شهشهان با شماره 03132261414 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان احمدآباد – ابتدای خیابان گلزار – پلاک 20 مراجعه کنید.

دکتر غلامرضا رستمی دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

دکتر غلامرضا رستمی دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا رستمی
آدرس اصفهان ملک شهر – خیابان مطهری – نرسیده به سه راه نقش جهان – جنب دفترخانه 189 – دکتر غلامرضارستمی
شماره تماس 03134397177

دکتر غلامرضا رستمی با شماره نظام پزشکی 93326 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر غلامرضا رستمی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامرضا رستمی با شماره 03134397177 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان ملک شهر – خیابان مطهری – نرسیده به سه راه نقش جهان – جنب دفترخانه 189 – دکتر غلامرضارستمی مراجعه کنید.

دکتر فاطمه تیموری دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

دکتر فاطمه تیموری دکتر ارتودنسی دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه تیموری
آدرس اصفهان خیابان توحید میانی – روبروی پارکینگ میانی توحید – ساختمان البرز – طبقه چهارم
شماره تماس 09376809858

دکتر فاطمه تیموری با شماره نظام پزشکی 121522 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر فاطمه تیموری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه تیموری با شماره 09376809858 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان توحید میانی – روبروی پارکینگ میانی توحید – ساختمان البرز – طبقه چهارم مراجعه کنید.

 

اصفهانمتخصص ایمپلنت و ارتودنسی دندان

ارتودنسی اصفهان: بهترین پزشکان متخصصارتودنسی اقساطی در اصفهانارتودنسی در اصفهان | بهترین دندانپزشک ارتودنسی در اصفهانارتودنسی رایگان اصفهانایمپلنت ارزان اصفهانایمپلنت اقساطی اصفهانایمپلنت ایرانی در اصفهانایمپلنت دندان در اصفهانایمپلنت دولتی در اصفهانایمپلنت دیجیتال در اصفهانایمپلنت رایگان در اصفهانایمپلنت فوری در اصفهان: هزینه ایمپلنت یک روزه در اصفهانبهترین دکتر ارتودنسی در اصفهانبهترین دکتر ایمپلنت در اصفهانبهترین متخصص ارتودنسی در اصفهانبهترین مرکز و کلینیک ایمپلنت در اصفهان کجاست؟تعرفه،هزینه و قیمت ایمپلنت در سالدکتر ارتودنسی اصفهان چهارباغ بالادکتر ارتودنسی خوب در اصفهاندکتر فاطمه تیموری | متخصص ارتودنسی اصفهاندکتر فیض متخصص ارتودنسی اصفهاندکتر نصر متخصص ارتودنسی اصفهانقیمت ارتودنسی دندان در اصفهانقیمت ایمپلنت اصفهانکلینیک تخصصی ارتودنسی در اصفهانلیست پزشکان متخصص ارتودنسی در اصفهانلیست متخصص ایمپلنت در اصفهانمتخصص ارتودنسی در اصفهانمتخصص ارتودنسی کودکان در اصفهانمتخصص ایمپلنت اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *