بهترین دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج + شماره تماس و آدرس

بهترین دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج پزشکانی هستند که به تحقیقات سرطان و درمان آن در شهر کرج می پردازند. انکولوژیست روند بیماری، اندازه تومورها و نحوه انتشار آنها را بررسی کرده درمان هایی را توصیه می کنند.در بیشتر موارد، خود انکولوژیست‌ها درمان‌هایی مانند جراحی یا پرتودرمانی انجام نمی‌دهند، اما با تیم پزشکی که درمان‌ها را انجام می‌دهند در تماس هستند و نتایج را از نزدیک زیر نظر دارند.

برخی از انکولوژیست ها در زمینه خاصی از تومورها مانند تومورهای دستگاه گوارش، تومورهای دستگاه تناسلی، تومورهای مغزی، سرطان سینه، سرطان پوست و غیره تخصص دارند. با این حال، به طور کلی، یک انکولوژیست در درمان هر بیماری سرطانی تخصص دارد.

تشخیص سرطان فرآیندی است که اغلب هفته‌ها و ماه‌ها طول می‌کشد تا اینکه به تشخیص صحیح برسد. گاهی اوقات سرطان ابتدا به عنوان یک بیماری دیگر شناسایی می شود و پس از آن مدتی طول می کشد تا بیمار توسط متخصص انکولوژی معاینه شود.

انکولوژیست از اشعه ایکس، اسکن ام آر آی ، تست های آزمایشگاهی و سایر ابزارهای تشخیصی برای تشخیص نوع تومور، اندازه آن، خطر گسترش آن به سایر اندام های بدن و توانایی برداشتن آن از طریق جراحی یا درمان های دیگر استفاده می کند.روش های مختلف تشخیصی نیز بعداً در درمان برای تشخیص تأثیر این یا آن درمان بر تومور استفاده می شود.

کرج دارای پزشکان انکولوژی بسیاری است که در حوزه درمان بیماری های سرطانی تخصص دارند.بنابراین در این مطلب به معرفی برخی از بهترین پزشکان انکولوژی شهر کرج می پردازیم.پزشکانی که در ادامه از آن ها با عنوان بهترین دکتر انکولوژی کرج نام می بریم در زمینه طیف گسترده ای از درمان های سرطان، از جمله جراحی برای برداشتن تومور، درمان های شیمی درمانی، پرتو درمانی، هورمون درمانی، درمان بیولوژیکی و غیره دارای تخصص هستند.

بهترین دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

◀ دکتر سید فرشاد سید طاهر دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

 دکتر سید فرشاد سید طاهر دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید فرشاد سید طاهر
آدرس کرج خیابان طالقانی جنوبی – نرسیده به میدان هفت تیر – لاله 5 – ساختمان پزشکان پاسارگاد – طبقه اول
شماره تماس 02632724023

دکتر سید فرشاد سید طاهر با شماره نظام پزشکی 50730 در لیست ما برای دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج قرار دارند که چنانچه نیاز به پرتودرمانی داشته و به دنبال دکتر رادیوتراپی کرج باشید ، می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای این منظور اقدام کنید.

برای رزرو نوبت دکتر سید فرشاد سید طاهر با شماره 02632724023 تماس بگیرید و یا به آدرس کرج خیابان طالقانی جنوبی – نرسیده به میدان هفت تیر – لاله 5 – ساختمان پزشکان پاسارگاد – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اسداله سلیمی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

دکتر اسداله سلیمی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسداله سلیمی
آدرس کرج عظیمیه – میدان مهران – انستیتو کانسر البرز
شماره تماس 02632535056

دکتر اسداله سلیمی با شماره نظام پزشکی 50458 در لیست ما برای دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج قرار دارند که چنانچه نیاز به پرتودرمانی داشته و به دنبال دکتر رادیوتراپی باشید ، می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای این منظور اقدام کنید.

برای رزرو نوبت دکتر اسداله سلیمی با شماره 02632535056 تماس بگیرید و یا به آدرس کرج عظیمیه – میدان مهران – انستیتو کانسر البرز مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرش پرویزی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

دکتر آرش پرویزی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش پرویزی
آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و سپاه برج نگین البرز – طبقه چهارم
شماره تماس 02634475469

دکتر آرش پرویزی با شماره نظام پزشکی 87442 در لیست ما برای دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج قرار دارند که چنانچه نیاز به پرتودرمانی داشته و به دنبال دکتر رادیوتراپی کرج باشید ، می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای این منظور اقدام کنید.

برای رزرو نوبت دکتر آرش پرویزی با شماره 02634475469 تماس بگیرید و یا به آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و سپاه برج نگین البرز – طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نیلوفر قدرتی اسبفروشانی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

 دکتر نیلوفر قدرتی اسبفروشانی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر نیلوفر قدرتی اسبفروشانی 
آدرس کرج عظیمیه، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان دی، طبقه 5
شماره تماس 02632554492

دکتر نیلوفر قدرتی اسبفروشانی با شماره نظام پزشکی 70061 در لیست ما برای دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج قرار دارند که چنانچه نیاز به پرتودرمانی داشته و به دنبال دکتر رادیوتراپی باشید ، می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای این منظور اقدام کنید.

برای رزرو نوبت دکتر نیلوفر قدرتی اسبفروشانی با شماره 02632554492 تماس بگیرید و یا به آدرس کرج عظیمیه، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان دی، طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ کلینیک رادیوتراپی انکولوژی مرکزی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

 کلینیک رادیوتراپی انکولوژی مرکزی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

مشخصات دکتر ◀ کلینیک رادیوتراپی انکولوژی مرکزی
آدرس کرج میدان شهدا – خیابان بهار – کوچه شهید طاهری – پلاک 5
شماره تماس 02632261091

کلینیک رادیوتراپی انکولوژی مرکزی با شماره نظام پزشکی 55869 در لیست ما برای دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج قرار دارند که چنانچه نیاز به پرتودرمانی داشته و به دنبال دکتر رادیوتراپی کرج باشید ، می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای این منظور اقدام کنید.

برای رزرو نوبت کلینیک رادیوتراپی انکولوژی مرکزی با شماره 02632261091 تماس بگیرید و یا به آدرس کرج میدان شهدا – خیابان بهار – کوچه شهید طاهری – پلاک 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر موژان اسدی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

 دکتر موژان اسدی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر موژان اسدی
آدرس کرج بیمارستان شهیدرجایی | محل کار: م سپاه س طاق کسری و602
شماره تماس 02634570029

دکتر موژان اسدی با شماره نظام پزشکی 75750 در لیست ما برای دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج قرار دارند که چنانچه نیاز به پرتودرمانی داشته و به دنبال دکتر رادیوتراپی باشید ، می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای این منظور اقدام کنید.

برای رزرو نوبت دکتر موژان اسدی با شماره 02634570029 تماس بگیرید و یا به آدرس کرج بیمارستان شهیدرجایی | محل کار: م سپاه س طاق کسری و602 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فاطمه السادات حمیدی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

 دکتر فاطمه السادات حمیدی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه السادات حمیدی
آدرس کرج عظیمیه-بیمارستان تخت جمشید
شماره تماس 02691010024

دکتر فاطمه السادات حمیدی با شماره نظام پزشکی 79028 در لیست ما برای دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج قرار دارند که چنانچه نیاز به پرتودرمانی داشته و به دنبال دکتر رادیوتراپی کرج باشید ، می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای این منظور اقدام کنید.

برای رزرو نوبت دکتر فاطمه السادات حمیدی با شماره 02691010024 تماس بگیرید و یا به آدرس کرج عظیمیه-بیمارستان تخت جمشید مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهرام عندلیب دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهرام عندلیب
آدرس کرج میدان شهدا-خ بهار-پلاک5
شماره تماس 02632261094

دکتر بهرام عندلیب با شماره نظام پزشکی 55869 در لیست ما برای دکتر رادیوتراپی انکولوژی قرار دارند که چنانچه نیاز به پرتودرمانی داشته و به دنبال دکتر رادیوتراپی باشید ، می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای این منظور اقدام کنید.

برای رزرو نوبت دکتر بهرام عندلیب با شماره 02632261094 تماس بگیرید و یا به آدرس کرج میدان شهدا-خ بهار-پلاک5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمود سامعی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

 دکتر محمود سامعی دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود سامعی 
آدرس کرج خ بهار-ک شهید طاهری-درمانگاه مرکزی پ5
شماره تماس 02632255219

دکتر محمود سامعی با شماره نظام پزشکی 40773 در لیست ما برای دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج قرار دارند که چنانچه نیاز به پرتودرمانی داشته و به دنبال دکتر رادیوتراپی کرج باشید ، می توانید با مراجعه به مطب ایشان برای این منظور اقدام کنید.

برای رزرو نوبت دکتر محمود سامعی با شماره 02632255219 تماس بگیرید و یا به آدرس کرج خ بهار-ک شهید طاهری-درمانگاه مرکزی پ5 مراجعه کنید.


 

در این مطلب از سایت بهترین دکتر به معرفی بهترین دکتر رادیوتراپی انکولوژی کرج پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.همچنین خاطر نشان می کنیم که این صفحه فقط برای مقاصد اطلاعاتی ایجاد شده است و حاوی توصیه های پزشکی حرفه ای نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *