اگر بدنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و به دلیل تصمیم برای حذف موهای زائد دائمی،نیاز به مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی رشت برای خذف موهای زائد دارید.

در گذشته روش های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود داشت که متاسفانه هیچ کدام از این روش ها مانند استفاده از تیغ، اپیلاسیون و … موها را برای همیشه از بین نمی برد. تمام این روش ها فقط برای مدت کوتاهی قادر به حذف مو هستند.

لیزر موهای زائد تغییر بزرگی در رفع موهای زائد ایجاد کرده است.از روش لیزر موهای زائد می توان برای از بین بردن موهای زائد دست، پا، بازو، زیر بغل، ران و … استفاده کرد.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین کلینیک ها و مراکز پزشکی برای لیزر موهای زائد شهر رشت بپردازیم :

معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

کلینیک دکتر هاله عطار مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

کلینیک دکتر هاله عطار مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر هاله عطار
آدرس رشت گلسار ، خیابان 89 ، ساختمان آتیه
شماره تماس 01333124

کلینیک دکتر هاله عطار در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در رشت قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن رشت را ارائه می دهد.کلینیک دکتر هاله عطار با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر هاله عطار مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 01333124 تماس گرفته و یا به آدرس رشت گلسار ، خیابان 89 ، ساختمان آتیه مراجعه کنید.

 

کلینیک دکتر جعفر مهدیان کلینیک زیبایی در رشت

مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر جعفر مهدیان
آدرس رشت خیابان حاجی آباد ، روبروی داروخانه
شماره تماس 01333245

کلینیک دکتر جعفر مهدیان یک مرکز لیزر موهای زائد در رشت است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک دکتر جعفر مهدیان با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی رشت در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر جعفر مهدیان مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 01333245 تماس گرفته و یا به آدرس رشت خیابان حاجی آباد ، روبروی داروخانه مراجعه کنید.

 

کلینیک دکتر  کاوه فرخیان مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

کلینیک دکتر  کاوه فرخیان مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر کاوه فرخیان
آدرس رشت خیابان سعدی ، پیچ سعدی
شماره تماس 01333124

کلینیک دکتر کاوه فرخیان در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در رشت قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن رشت را ارائه می دهد.کلینیک دکتر کاوه فرخیان با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر کاوه فرخیان مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 01333124 تماس گرفته و یا به آدرس رشت خیابان سعدی ، پیچ سعدی مراجعه کنید.

کلینیک دکتر مرتضی قربان زاده کلینیک زیبایی در رشت

کلینیک دکتر مرتضی قربان زاده مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر مرتضی قربان زاده
آدرس رشت چهارراه پورسینا، جنب بانک ملی، ساختمان روزبه، طبقه 2
شماره تماس 01333324890

کلینیک دکتر مرتضی قربان زاده یک مرکز لیزر موهای زائد در رشت است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک دکتر مرتضی قربان زاده با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی رشت در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر مرتضی قربان زاده مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 01333324890 تماس گرفته و یا به آدرس رشت چهارراه پورسینا، جنب بانک ملی، ساختمان روزبه، طبقه 2 مراجعه کنید.

 

کلینیک دکتر کامبیز ماهوتی مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

کلینیک دکتر کامبیز ماهوتی مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر کامبیز ماهوتی
آدرس رشت گلسار، خیابان نواب، کوچه آبان، ساختمان پزشکان پرشین
شماره تماس 01333110843

کلینیک دکتر کامبیز ماهوتی در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در رشت قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن رشت را ارائه می دهد.کلینیک دکتر کامبیز ماهوتی با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر کامبیز ماهوتی مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 01333110843 تماس گرفته و یا به آدرس رشت گلسار، خیابان نواب، کوچه آبان، ساختمان پزشکان پرشین مراجعه کنید.

 

کلینیک دکتر آرزو عطارختایی کلینیک زیبایی در رشت

کلینیک دکتر آرزو عطارختایی مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر آرزو عطارختایی
آدرس رشت چهارراه گلسار، جنب جامعه داروسازان، ساختمان پزشکان پاستور
شماره تماس 01333113599

کلینیک دکتر آرزو عطارختایی یک مرکز لیزر موهای زائد در رشت است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک دکتر آرزو عطارختایی با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی رشت در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر آرزو عطارختایی مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 01333113599 تماس گرفته و یا به آدرس رشت چهارراه گلسار، جنب جامعه داروسازان، ساختمان پزشکان پاستور مراجعه کنید.

کلینیک دکتر میلاد مهربد مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

کلینیک دکتر میلاد مهربد مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر میلاد مهربد
آدرس رشت بلوار نواب، کوچه اقاقیا، ساختمان شایان، طبقه 2
شماره تماس 01333132944

کلینیک دکتر میلاد مهربد در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در رشت قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن رشت را ارائه می دهد.کلینیک دکتر میلاد مهربد با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر میلاد مهربد مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 01333132944 تماس گرفته و یا به آدرس رشت بلوار نواب، کوچه اقاقیا، ساختمان شایان، طبقه 2 مراجعه کنید.

کلینیک دکتر کاوه قرایی نژاد کلینیک زیبایی در رشت

کلینیک دکتر کاوه قرایی نژاد مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر کاوه قرایی نژاد
آدرس رشت میدان صابرین، ساختمان پاسارگاد، طبقه 4، واحد 142
شماره تماس 01333113795

کلینیک دکتر کاوه قرایی نژاد یک مرکز لیزر موهای زائد در رشت است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک دکتر کاوه قرایی نژاد با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی رشت در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر کاوه قرایی نژاد مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 01333113795 تماس گرفته و یا به آدرس رشت میدان صابرین، ساختمان پاسارگاد، طبقه 4، واحد 142 مراجعه کنید.

 

کلینیک دکتر مهدی پناهی لرزجانی کلینیک زیبایی در رشت

کلینیک دکتر مهدی پناهی لرزجانی مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر مهدی پناهی لرزجانی
آدرس رشت انقلاب، ساختمان گهر
شماره تماس 01332230306

کلینیک دکتر مهدی پناهی لرزجانی در لیست ما برای بهترین کلینیک زیبایی در رشت قرار دارد که خدمات لیزر موهای زائد بدن رشت را ارائه می دهد.کلینیک دکتر مهدی پناهی لرزجانی با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن معرفی می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر مهدی پناهی لرزجانی مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 01332230306 تماس گرفته و یا به آدرس رشت انقلاب، ساختمان گهر مراجعه کنید.

 

کلینیک دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

کلینیک دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی مرکز لیزر موهای زائد بدن رشت

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی
آدرس رشت چهار راه گلسار، ابتدای خیابان نواب، جنب آزمایشگاه نیلو، روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار، ساختمان آرنا، طبقه اول
شماره تماس 01333110464

کلینیک دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی یک مرکز لیزر موهای زائد در رشت است که افراد بسیاری برای حذف موهای زائد به این مرکز مراجعه می کنند.کلینیک دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی با بررسی نظرات مراجعین ، کیفیت خدمات و فناوری پزشکی به عنوان یکی از بهترین کلینیک زیبایی رشت در زمینه حذف موهای زائد شناخته می شود.

اگر به دنبال مرکز با کیفیت و قابل اعتماد و پزشکان متخصص برای لیزر موهای زائد خود هستید، می توانید به کلینیک دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی مراجعه کنید.برای اطلاع از شرایط یا در صورت پرسش در مورد خدمات این کلینیک ، با شماره 01333110464 تماس گرفته و یا به آدرس رشت چهار راه گلسار، ابتدای خیابان نواب، جنب آزمایشگاه نیلو، روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار، ساختمان آرنا، طبقه اول مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *