بهترین دکتر دندانپزشک اهواز

درمان مشکلات دهان و دندان یکی از نیازهای اساسی هر فرد است. دکتر دندانپزشک اهواز با تخصص و تجربه خود، نقش مهمی در ارائه خدمات بهداشت دهان و درمان بیماری‌ های دهان و دندان در شهر اهواز ایفا می‌ کند.

دکتر دندانپزشک اهواز با داشتن تخصص و تجربه لازم، مهارت‌ های پزشکی و دانش فنی خود را در ارائه خدمات بهداشت دهان و درمان مشکلات دهان و دندان به کار می‌ گیرد و نقش مهمی در تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ های دهانی دارد. به عنوان متخصص دندانپزشکی، دکتر توانایی ارزیابی و تشخیص مشکلات دهانی را داشته و با بهره‌ گیری از تجهیزات و فناوری‌ های پیشرفته، به بیماران خود خدمات و درمانی حرفه‌ ای ارائه می‌دهد.

دکتر دندانپزشک ارائه‌دهنده خدمات گسترده‌ ای در زمینه بهداشت دهان و درمان مشکلات دهان و دندان است و می‌تواند درمان‌های مختلفی از جمله پاکسازی دندان، ترمیم دندان‌ های خراب، ایمپلنت‌ های دندانی، ارتودنسی، عصب‌کشی و جراحی دهان و فک را انجام دهد. با توجه به تخصص و تجربه دکتر دندانپزشک ، بیماران می‌ توانند از خدمات حرفه‌ ای و با کیفیت بالا در درمان مشکلات دهان و دندان بهره‌ مند شوند.

بهترین دکتر دندانپزشک اهواز

کلینیک دندانپزشکی نیکان 

کلینیک دندانپزشکی نیکان 

مشخصات  ◀ کلینیک دندانپزشکی نیکان
آدرس اهواز، فاز دو پاداد، بلوار سعادت، نبش وصال
شماره تماس 06135587081 – 0613886 – 06191013886

کلینیک دندانپزشکی نیکان،مرکز دندانپزشکی است که در شهر اهواز قرار داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دهان و دندان خود به این کلینیک مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات کلینیک نیکان را به عنوان بهترین مرکز دندانپزشکی اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با دهان و دندان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به کلینیک نیکان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی در اهواز می توانید برای رزرو نوبت با شماره 06135587081 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز، فاز دو پاداد، بلوار سعادت، نبش وصال مراجعه کنید.

ساعت فعالیت : همه روزه (حتی جمعه ها و روزهای تعطیل) ساعت 8 صبح تا 10 شب

صفحه کلینیک در سایت  

دکتر سارا رجب کردی دکتر دندانپزشک اهواز

دکتر سارا رجب کردی دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا رجب کردی
آدرس اهواز کیانپارس بین خیابان 4 و 5 غربی برج پزشکی فاخر طبقه 11
شماره تماس 09020124310

دکتر سارا رجب کردی با شماره نظام پزشکی 168879 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی هستند که به درمان مشکلات دهان و دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر دندانپزشک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سارا رجب کردی برای درمان مشکلات دندانی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا رجب کردی با شماره 09020124310 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس بین خیابان 4 و 5 غربی برج پزشکی فاخر طبقه 11 مراجعه کنید.

دکتر علی هاشمی دندانپزشک اهواز

دکتر علی هاشمی دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی هاشمی
آدرس اهواز کیانپارس- بین خیابان 4 و 5 غربی- برج پزشکی فاخر- طبقه 11
شماره تماس 09020124310

دکتر علی هاشمی با شماره نظام پزشکی 168878 متخصص دندانپزشکی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندانی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر دندانپزشکی اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با دهان و دندان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی هاشمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی هاشمی با شماره 09020124310 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس- بین خیابان 4 و 5 غربی- برج پزشکی فاخر- طبقه 11 مراجعه کنید.

دکتر سهامه انصاری فر دندانپزشکی اهواز

دکتر سهامه انصاری فر دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سهامه انصاری فر 
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان آبان غربی – ساختمان تخصصی آبان – طبقه 8 – واحد 14
شماره تماس 09302223092

دکتر سهامه انصاری فر با شماره نظام پزشکی 134465 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی هستند که به درمان مشکلات دهان و دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر دندانپزشک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سهامه انصاری فر برای درمان مشکلات دندانی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سهامه انصاری فر با شماره 09302223092 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان آبان غربی – ساختمان تخصصی آبان – طبقه 8 – واحد 14 مراجعه کنید.

دکتر لیلا رجایی بهبهانی دکتر دندانپزشک اهواز

دکتر لیلا رجایی بهبهانی دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا رجایی بهبهانی
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان پنجم غربی – مجتمع پزشکی فارابی – طبقه دوم
شماره تماس 09395850537

دکتر لیلا رجایی بهبهانی با شماره نظام پزشکی 114580 متخصص دندانپزشکی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندانی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر دندانپزشکی اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با دهان و دندان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر لیلا رجایی بهبهانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا رجایی بهبهانی با شماره 09395850537 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان پنجم غربی – مجتمع پزشکی فارابی – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر ابراهیم عینی دندانپزشکی اهواز

دکتر ابراهیم عینی دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم عینی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی مجتمع پزشکی جام جم طبقه 7 واحد 2
شماره تماس 06191011227

دکتر ابراهیم عینی با شماره نظام پزشکی 145778 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی هستند که به درمان مشکلات دهان و دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر دندانپزشک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابراهیم عینی برای درمان مشکلات دندانی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابراهیم عینی با شماره 06191011227 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی مجتمع پزشکی جام جم طبقه 7 واحد 2 مراجعه کنید.

دکتر مریم رعایایی اردکانی متخصص دندانپزشک اهواز

دکتر مریم رعایایی اردکانی دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم رعایایی اردکانی
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 12 غربی – مجتمع پزشکان سپید – طبقه 7 – پلاک 702
شماره تماس 06133916131

دکتر مریم رعایایی اردکانی با شماره نظام پزشکی 115024 متخصص دندانپزشکی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندانی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر دندانپزشکی اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با دهان و دندان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم رعایایی اردکانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم رعایایی اردکانی با شماره 06133916131 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 12 غربی – مجتمع پزشکان سپید – طبقه 7 – پلاک 702 مراجعه کنید.

دکتر غزال جلیلیان دکتر دندانپزشک اهواز

دکتر غزال جلیلیان دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر غزال جلیلیان
آدرس اهواز کیانپارس- خیابان پهلوان شرقی- مجتمع پزشکی ایران زمین – طبقه 5
شماره تماس 06133334400

دکتر غزال جلیلیان با شماره نظام پزشکی 139075 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی هستند که به درمان مشکلات دهان و دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر دندانپزشک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر غزال جلیلیان برای درمان مشکلات دندانی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر غزال جلیلیان با شماره 06133334400 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس- خیابان پهلوان شرقی- مجتمع پزشکی ایران زمین – طبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر حسین ملک زاده متخصص دندانپزشک اهواز

دکتر حسین ملک زاده دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین ملک زاده
آدرس اهواز کیانپارس، نبش خیابان 8 غربی، ساختمان دانش 2، پلاک 42، واحد 12
شماره تماس 09359167044

دکتر حسین ملک زاده با شماره نظام پزشکی 109021 متخصص دندانپزشکی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندانی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر دندانپزشکی اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با دهان و دندان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین ملک زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین ملک زاده با شماره 09359167044 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، نبش خیابان 8 غربی، ساختمان دانش 2، پلاک 42، واحد 12 مراجعه کنید.

دکتر دانا زندیان دکتر دندانپزشک اهواز

دکتر دانا زندیان دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر دانا زندیان
آدرس اهواز کیانپارس – پهلوان شرقی – جنب داروخانه پهلوان – برج پزشکی جام جم – طبقه 3
شماره تماس 09365892016

دکتر دانا زندیان با شماره نظام پزشکی 114369 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی هستند که به درمان مشکلات دهان و دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر دندانپزشک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر دانا زندیان برای درمان مشکلات دندانی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر دانا زندیان با شماره 09365892016 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – پهلوان شرقی – جنب داروخانه پهلوان – برج پزشکی جام جم – طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا علیزاده عطار دندانپزشکی اهواز

دکتر حمیدرضا علیزاده عطار دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا علیزاده عطار
آدرس اهواز خیابان طالقانی – بین شریعتی و مسلم – ساختمان سفیر – طبقه 4 – واحد 10
شماره تماس 06132215005

دکتر حمیدرضا علیزاده عطار با شماره نظام پزشکی 34353 متخصص دندانپزشکی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندانی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر دندانپزشکی اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با دهان و دندان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حمیدرضا علیزاده عطار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا علیزاده عطار با شماره 06132215005 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان طالقانی – بین شریعتی و مسلم – ساختمان سفیر – طبقه 4 – واحد 10 مراجعه کنید.

دکتر نغمه قاسمی دکتر دندانپزشک اهواز

دکتر نغمه قاسمی دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نغمه قاسمی
آدرس اهواز زیتون کارمندی، خیابان زاویه، روبروی بیمارستان ابوذر، مجتمع دیاموند، طبقه دوم مرکز دندانپزشکی آریانا
شماره تماس 09369310006

دکتر نغمه قاسمی با شماره نظام پزشکی 166857 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی هستند که به درمان مشکلات دهان و دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر دندانپزشک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نغمه قاسمی برای درمان مشکلات دندانی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نغمه قاسمی با شماره 09369310006 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز زیتون کارمندی، خیابان زاویه، روبروی بیمارستان ابوذر، مجتمع دیاموند، طبقه دوم مرکز دندانپزشکی آریانا مراجعه کنید.

دکتر مریم امین پور دندانپزشک اهواز

دکتر مریم امین پور دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم امین پور
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی مجتمع ایران زمین طبقه 4
شماره تماس 09029292966

دکتر مریم امین پور با شماره نظام پزشکی 151115 متخصص دندانپزشکی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندانی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر دندانپزشکی اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با دهان و دندان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم امین پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم امین پور با شماره 09029292966 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی مجتمع ایران زمین طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر داریوش هاشمی دکتر دندانپزشک اهواز

دکتر داریوش هاشمی دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر داریوش هاشمی
آدرس اهواز کیانپارس ،خیابان ۲ شرقی مجتمع تشریفات طبقه ۶ واحد ۶۰۹
شماره تماس 061333920508

دکتر داریوش هاشمی با شماره نظام پزشکی 47678 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی هستند که به درمان مشکلات دهان و دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر دندانپزشک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر داریوش هاشمی برای درمان مشکلات دندانی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر داریوش هاشمی با شماره 061333920508 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس ،خیابان ۲ شرقی مجتمع تشریفات طبقه ۶ واحد ۶۰۹ مراجعه کنید.

دکتر شهره خلیل زاده دکتر دندانپزشک اهواز

دکتر شهره خلیل زاده دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهره خلیل زاده
آدرس اهواز کیانپارس پهلوان شرقی ، نرسیده به پل، جنب داروخانه دکتر ملایری، مجتمع سیمرغ طبقه 5
شماره تماس 06133732026

دکتر شهره خلیل زاده با شماره نظام پزشکی 131700 متخصص دندانپزشکی هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات دندانی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر دندانپزشکی اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات مرتبط با دهان و دندان را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهره خلیل زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهره خلیل زاده با شماره 06133732026 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس پهلوان شرقی ، نرسیده به پل، جنب داروخانه دکتر ملایری، مجتمع سیمرغ طبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر سارا حاجتی دکتر دندانپزشک اهواز

دکتر سارا حاجتی دکتر دندانپزشک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا حاجتی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 12 غربی – مجتمع پزشکی سپید – طبقه هفتم – واحد 706
شماره تماس 06133916237

دکتر سارا حاجتی با شماره نظام پزشکی 131362 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی هستند که به درمان مشکلات دهان و دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر دندانپزشک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سارا حاجتی برای درمان مشکلات دندانی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دندانپزشکی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا حاجتی با شماره 06133916237 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 12 غربی – مجتمع پزشکی سپید – طبقه هفتم – واحد 706 مراجعه کنید.

 

ویژگی های بهترین دندانپزشک اهواز

تجربه و تخصص

دندانپزشکی یک حرفه بسیار حساس است که نیازمند تجربه و تخصص فراوان است. بهترین دکتر دندانپزشک در اهواز باید دارای تجربه گسترده‌ ای در این حوزه باشد. این تجربه به وی کمک می‌ کند تا با مسائل و چالش‌ های مختلف دندانپزشکی آشنا شود و بهترین راهکار ها را برای درمان بیماران ارائه دهد.

استفاده از تکنولوژی مدرن

در دنیای پیشرفته امروز، استفاده از تکنولوژی مدرن در حوزه دندانپزشکی بسیار مهم است. بهترین دندانپزشکی اهواز باید به روز با آخرین دستاوردها و فناوری‌ های پزشکی در این زمینه باشد. استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش‌ های درمانی مدرن می‌ تواند به مراتب کیفیت خدمات ارائه شده را بهبود بخشد.

ارائه مشاوره کامل

یکی از ویژگی‌ های مهم بهترین دکتر دندانپزشک ، ارائه مشاوره کامل به بیماران است. وقتی افراد به دندانپزشک مراجعه می‌ کنند، بیشتر از همه به اطمینان و راهنمایی نیاز دارند. بهترین دندانپزشک باید به بیماران خود درباره روش‌ های درمان، پیشگیری و مراقبت از دندان‌ ها توضیح دهد تا آن‌ ها بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

تعامل و ارتباط 

ارتباط موثر و تعامل با بیماران از جمله خصوصیاتی است که باید در بهترین دندانپزشک اهواز موجود باشد. برقراری ارتباط صمیمی و ایجاد رابطه خوب با مراجعین،باعث می شود افراد بهترین تجربه را در حین درمان داشته باشند.

اهمیت به بهداشت و بهداشت دهان

بهترین دکتر دندانپزشک باید به بهداشت دهان بیماران خود توجه ویژه‌ ای داشته باشد. آموزش بیماران درباره روش‌ های بهداشت دهان و محافظت از دندان‌ ها، پیشگیری از بیماری‌ های دهانی و حفظ سلامت دهان و لثه می‌ تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی افراد ایفا کند.

در نتیجه، بهترین دکتر دندانپزشک باید تخصص و تجربه کافی داشته باشد، از تکنولوژی مدرن استفاده کند، مشاوره کامل ارائه دهد، ارتباط موثر برقرار کند و به بهداشت دهان و دندان بیماران اهمیت بدهد. با مراجعه به یک دندانپزشک با این خصوصیات، می‌ توانید بهترین مراقبت و درمان برای دندان‌ های خود مهیا کنید.

مشکلاتی که دندانپزشک اهواز برطرف می کند 

دندان‌ های سالم و زیبا همواره نیازمند مراقبت و درمان مناسب هستند.از جمله مشکلات رایجی که می‌ توان آن ها را به وسیله مراجعه به دکتر دندانپزشک اهواز رفع کرد، می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمیزی و بهداشت دهان

در دندانپزشکی اهواز ، اولین اصلی که بر آن تأکید می‌ شود، تمیزی و بهداشت دهان است. ترکیب مراقبت خانگی همچون مسواک ، خمیردندان و نخ دندان با مراجعه منظم به دندانپزشک می‌ تواند به شما کمک کند تا دندان‌ های سالم و پاک داشته باشید.

ترمیم دندان‌های تخریب شده

اگر دندان‌ های شما دچار تخریب و خراشیدگی شده‌ اند، دندانپزشک می‌ تواند با استفاده از روش‌ های ترمیمی مناسب، آنها را به حالت اولیه بازگرداند. ترمیم دندان‌ ها با استفاده از روش‌ هایی مانند پرکردن و ترمیم توسط پروتز دندانی صورت می‌ گیرد.

رفع عفونت‌های دندانی

عفونت‌ های دندانی می‌ توانند به علت ترمیم ناقص یا تجمع باکتری‌ ها در لثه و دهان شما به وجود آیند. دندانپزشک اهواز با استفاده از مهارت و تجربه خود، عفونت‌ های دندانی را تشخیص داده و با روش‌ های مناسبی مانند جراحی و داروهای ضدعفونی، آنها را از بین می‌ برد.

ارتودنسی

اگر دندان‌ های شما به طور نامتعادل روی هم قرار دارند و باعث مشکلاتی مانند فشار زیاد بر دندان‌ ها و فک می‌ شوند، ارتودنسی یک راه حل مناسب است. در دندانپزشکی اهواز، متخصصان ارتودنسی با استفاده از ابزارها و تکنیک‌ های مدرن، دندان‌ها را به جایگاه صحیحی تغییر می‌ دهند و از مشکلات عدم تعادل دندان‌ ها جلوگیری می‌ کنند.

اهمیت معاینه توسط دکتر دندانپزشک اهواز

معاینه توسط دکتر دندانپزشک اهواز در دندانپزشکی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این مرحله اولیه، به دندانپزشک امکان می‌ دهد تا وضعیت کلی دهان و دندان‌ ها را بررسی کرده و مشکلات موجود را تشخیص دهد. از این رو، معاینه دقیق و شرح کامل وضعیت دهان و دندان‌ ها می‌ تواند اطمینان خاطر بیمار را افزایش دهد.

فرایند معاینه توسط دکتر دندانپزشک اهواز

مصاحبه با بیمار

در ابتدا، دکتر دندانپزشک با بیمار مصاحبه می‌ کند. این مرحله به وی امکان می‌ دهد تا به مشکلات و علائمی که بیمار تجربه می‌ کند، گوش دهد. دکتر دندانپزشک سوالات دقیقی از بیمار می‌ پرسد تا اطلاعات کاملی درباره تاریخچه دهان و دندان‌ ها و همچنین عوارض موجود بدست آورد.

بررسی داخل دهان

پس از مصاحبه با بیمار، دکتر دندانپزشک اهواز به بررسی داخل دهان بیمار می‌ پردازد و از ابزارهای خاصی استفاده می‌ کند تا هر قسمت از دهان و دندان‌ ها را به دقت بررسی کند که شامل بررسی سطح دندان‌ ها، لثه‌ ها و سایر عناصر موجود در دهان است.

اخذ تصاویر رادیوگرافی

برای بررسی دقیق‌ تر وضعیت دندان‌ ها و بافت‌ های اطراف، دکتر دندانپزشک ممکن است تصاویر رادیوگرافی بگیرد. این تصاویر اطلاعات بیشتری در مورد ساختار داخلی دندان‌ ها و مشکلات موجود ارائه می‌ دهند. با توجه به این تصاویر، دکتر دندانپزشک می‌ تواند تشخیص دقیق‌ تری درباره درمان مناسب ارائه دهد.

تشخیص و بررسی مشکلات

با تمام اطلاعات به دست آمده از مصاحبه، بررسی داخل دهان و تصاویر رادیوگرافی، دندانپزشکی اهواز به تشخیص مشکلات موجود در دهان بیمار می‌ پردازد و با دقت و دانش فنی خود، مشکلات را تشخیص داده و درمان مناسب را توصیه می‌ کند. این شامل درمان ترمیمی، درمان جراحی، پروتزهای دندانی و سایر روش‌ های درمانی است.

نتیجه‌گیری

دکتر دندانپزشک اهواز با استفاده از روش‌ های پیشرفته و تخصص فراوان خود، افراد را به صورت کامل معاینه می‌ کند. این مراحل معاینه از مصاحبه، بررسی داخل دهان، اخذ تصاویر رادیوگرافی و تشخیص مشکلات تشکیل می‌ شود. با توجه به این معاینه دقیق و جامع، دکتر دندانپزشک به بیماران خود راهنمایی کرده و بهترین درمان را برای حفظ و بهبود سلامت دهان و دندان‌ها ارائه می‌ دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *