بهترین دکتر روانشناس شیراز

جست و جوی شما برای یافتن بهترین دکتر روانشناس شیراز به معنی آنست که در شهر شیراز سکونت داشته و نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس دارید.وظیفه روانشناس ارزیابی و درمان مشکلات سلامت روان با کمک جلسات مشاوره و روش های مختلف روانشناسی است.

دکتر روانشناس از راهبردهایی برای مدیریت و تنظیم احساسات، رفتارها و افکار استفاده می کند، تحلیل های روانشناختی را انجام می دهد که خودشناسی را قادر می سازد و خودکنترلی و عزت نفس را افزایش داده و به فرد آموزش می دهد تا افکار نادرست را شناسایی کرده و آنها را اصلاح کند.روانشناسان بالینی علاوه بر روان درمانی فردی مشاوره های خانوادگی و پیش از ازواج را نیز ارائه می دهند.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر روانشناس شیراز + شماره تلفن و آدرس پزشک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم متخصص روانشناسی هستند که می توانید برای مشکلات سلامت روان به هر یک از آن ها مراجعه کنید.

بهترین دکتر روانشناس شیراز

◀ دکتر نرگس قربانی دکتر روانشناس شیراز

دکتر نرگس قربانی دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نرگس قربانی
آدرس شیراز خیابان اردیبهشت بین فلسطین و هفت تیر نبش کوچه ۴ ساختمان پزشکان سینا طبقه 4 واحد 16
شماره تماس 07132360377

دکتر نرگس قربانی با شماره نظام پزشکی 6243 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نرگس قربانی برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نرگس قربانی با شماره 07132360377 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان اردیبهشت بین فلسطین و هفت تیر نبش کوچه ۴ ساختمان پزشکان سینا طبقه 4 واحد 16 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا چالمه دکتر روانشناس 

دکتر رضا چالمه دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا چالمه
آدرس شیراز خیابان زند-روبروی بیست متری سینما سعدی-کوچه شهید عبائیان-ساختمان نسرین-طبقه 5-واحد 502
شماره تماس 09178153792

دکتر رضا چالمه با شماره نظام پزشکی 3425 متخصص روانشناسی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر رضا چالمه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا چالمه با شماره 09178153792 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند-روبروی بیست متری سینما سعدی-کوچه شهید عبائیان-ساختمان نسرین-طبقه 5-واحد 502 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زیبا صفرزاده دکتر روانشناس شیراز

دکتر زیبا صفرزاده دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زیبا صفرزاده 
آدرس شیراز خیابان فلسطین (باغشاه). روبروی کوچه ۳. ساختمان رز. طبقه ۳ واحد ۶
شماره تماس 09108254496

دکتر زیبا صفرزاده با شماره نظام پزشکی 6776 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زیبا صفرزاده برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زیبا صفرزاده با شماره 09108254496 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین (باغشاه). روبروی کوچه ۳. ساختمان رز. طبقه ۳ واحد ۶ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم صدیقی دکتر روانشناس 

دکتر مریم صدیقی دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم صدیقی
آدرس شیراز خیابان زند.کوچه شهید عباییان1. ساختمان نسرین. طبقه دوم
شماره تماس 07132339753

دکتر مریم صدیقی با شماره نظام پزشکی 6233 متخصص روانشناسی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر مریم صدیقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم صدیقی با شماره 07132339753 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند.کوچه شهید عباییان1. ساختمان نسرین. طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کورش بنی هاشمیان دکتر روانشناس شیراز

دکتر کورش بنی هاشمیان دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کورش بنی هاشمیان 
آدرس شیراز بلوار پاسداران (زرهی) – بعد از پارک قوری – به طرف میدان معلم – سمت راست – نبش کوچه 60/الف – ساختمان یاس – مرکز مشاوره یکتا مهر
شماره تماس 07138425420

دکتر کورش بنی هاشمیان با شماره نظام پزشکی 4969 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کورش بنی هاشمیان برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر کورش بنی هاشمیان با شماره 07138425420 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار پاسداران (زرهی) – بعد از پارک قوری – به طرف میدان معلم – سمت راست – نبش کوچه 60/الف – ساختمان یاس – مرکز مشاوره یکتا مهر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهاره زارع دکتر روانشناس 

دکتر بهاره زارع دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهاره زارع
آدرس شیراز بلوار مطهری شمالی ( زرگری) کوچه ۱۴ ، درب اول سمت چپ پلاک ۱۲۷ طبقه اول
شماره تماس 09036788870

دکتر بهاره زارع با شماره نظام پزشکی 3664 متخصص روانشناسی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر بهاره زارع مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهاره زارع با شماره 09036788870 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار مطهری شمالی ( زرگری) کوچه ۱۴ ، درب اول سمت چپ پلاک ۱۲۷ طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسن حق شناس دکتر روانشناس شیراز

دکتر حسن حق شناس دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن حق شناس 
آدرس شیراز خیابان اردیبهشت – بین خیابان هفت تیر (20 متری سینما سعدی) و فلسطین (باغشاه) – کلینیک مهر
شماره تماس 09170535505

دکتر حسن حق شناس با شماره نظام پزشکی 132 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسن حق شناس برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن حق شناس با شماره 09170535505 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان اردیبهشت – بین خیابان هفت تیر (20 متری سینما سعدی) و فلسطین (باغشاه) – کلینیک مهر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مژگان صارم پور دکتر روانشناس 

دکتر مژگان صارم پور دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مژگان صارم پور
آدرس شیراز فرهنگ شهر-نرسیده به میدان احسان-کنارپل احسان-جنب درمانگاه سینوهه-برج رویا-واحد 12-طبقه 3- زنگ12
شماره تماس 07136250294

دکتر مژگان صارم پور با شماره نظام پزشکی 26931 متخصص روانشناسی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر مژگان صارم پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر مژگان صارم پور با شماره 07136250294 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز فرهنگ شهر-نرسیده به میدان احسان-کنارپل احسان-جنب درمانگاه سینوهه-برج رویا-واحد 12-طبقه 3- زنگ12 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زهرا توفیقی دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا توفیقی
آدرس شیراز خیابان نارون کوچه 10
شماره تماس 07132291556

دکتر زهرا توفیقی با شماره نظام پزشکی 6238 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرا توفیقی برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا توفیقی با شماره 07132291556 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان نارون کوچه 10 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم فلاح زاده دکتر روانشناس 

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم فلاح زاده
آدرس شیراز خیابان قصردشت – راه عفیف آباد – ابتدای بلوار شهید آوینی – نبش کوچه 5 – ساختمان برنا – طبقه 3 – واحد5
شماره تماس 07136286947

دکتر مریم فلاح زاده با شماره نظام پزشکی 4415 متخصص روانشناسی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر مریم فلاح زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم فلاح زاده با شماره 07136286947 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت – راه عفیف آباد – ابتدای بلوار شهید آوینی – نبش کوچه 5 – ساختمان برنا – طبقه 3 – واحد5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فاطمه ترکمانی دکتر روانشناس شیراز

دکتر فاطمه ترکمانی دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه ترکمانی
آدرس شیراز قدوسی شرقی حدفاصل کوچه 7 و 9 ساختمان سپید طبقه 1
شماره تماس 09370471908

دکتر فاطمه ترکمانی با شماره نظام پزشکی 4098  پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه ترکمانی برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه ترکمانی با شماره 09370471908 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قدوسی شرقی حدفاصل کوچه 7 و 9 ساختمان سپید طبقه 1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین بیات دکتر روانشناس 

دکتر حسین بیات دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین بیات
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – کوچه 4 – مجتمع سبحان – طبقه سوم – واحد 6 – مرکزروان شناسی – مشاوره و نوروفیدبک بیات
شماره تماس 07136472719

دکتر حسین بیات با شماره نظام پزشکی 4329 متخصص روانشناسی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر حسین بیات مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین بیات با شماره 07136472719 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – کوچه 4 – مجتمع سبحان – طبقه سوم – واحد 6 – مرکزروان شناسی – مشاوره و نوروفیدبک بیات مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پریچهر اشرف دکتر روانشناس شیراز

دکتر پریچهر اشرف دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ کتر پریچهر اشرف
آدرس شیراز قصرالدشت-گودگری- ساختمان بزرگمهر- طبقه دوم
شماره تماس 07136275715

دکتر پریچهر اشرف با شماره نظام پزشکی 5058 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پریچهر اشرف برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریچهر اشرف با شماره 07136275715 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قصرالدشت-گودگری- ساختمان بزرگمهر- طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ستار نوروزی روانشناس 

دکتر ستار نوروزی روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ستار نوروزی
آدرس شیراز سه راه پارک قوری ابتدای بلوار پاسداران بین کوچه 46 و 48ساختمان نادر طبقه اول واحد
شماره تماس 09175016505

دکتر ستار نوروزی با شماره نظام پزشکی 11540 متخصص روانشناسی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر ستار نوروزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس می توانید برای رزرو نوبت دکتر ستار نوروزی با شماره 09175016505 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز سه راه پارک قوری ابتدای بلوار پاسداران بین کوچه 46 و 48ساختمان نادر طبقه اول واحد مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نفیسه تقوا دکتر روانشناس شیراز

دکتر نفیسه تقوا دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نفیسه تقوا
آدرس شیراز بلوار استقلال،خیابان انصار پلاک ۲۲
شماره تماس 09015454212

دکتر نفیسه تقوا با شماره نظام پزشکی 7499 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص روانشناسی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سلامت روان در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روانشناس شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نفیسه تقوا برای درمان مشکلات و اختلالات سلامت روان اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نفیسه تقوا با شماره 09015454212 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار استقلال،خیابان انصار پلاک ۲۲ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حلیمه باصفت دکتر روانشناس 

دکتر حلیمه باصفت دکتر روانشناس شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حلیمه باصفت 
آدرس شیراز خیابان زند،روبروی هتل پارس کوچه 45،ساختمان پاسارگادطبقه سوم
شماره تماس 07132318862

دکتر حلیمه باصفت با شماره نظام پزشکی 2991 متخصص روانشناسی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان مشکلات سلامت روان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روانشناس شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر اختلالات روان و یا مشکلات شخصی و خانوادگی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان و دریافت مشاوره به مطب دکتر حلیمه باصفت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر روانشناس شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حلیمه باصفت با شماره 07132318862 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند،روبروی هتل پارس کوچه 45،ساختمان پاسارگادطبقه سوم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *